درب آکاردئونی

درب آکاردئونی


مزایای درب آکاردئونی نسبت به درب ضدسرقت

امروزه حفظ امنیت از هر طریقی یک مسئله مهم و ضروری در صنعت ساختمان سازی می باشد. این که درب ضد سرقت آتاک درب صددرصد جلوی کار سارقین را می گیرد فکری کاملا اشتباه نیست. اما بهتر است گفت اصلی ترین کاری که درب ضد سرقت انجام می نماید تاخیر در سرقت می باشد.

متاسفانه امروزه همانگونه که درب های ضدسرقت در زمینه ساخت پیشرفت داشته اند و کیفیتی بهتر پیدا نموده اند سارقین نیز در زمینه هک کردن، خراب کردن توپی اصلی و دیگر موارد پیشرفت داشته اند. اما این که درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی مسئله ای است که در نوشته پیش رو به آن پرداخته و در مورد آن توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

معرفی درب ضد سرقت

در تعریف درب ضدسرقت می توانیم این توضیحات را به کار بگیریم که این گونه درب ها از ساختاری محکم تر و یراق آلات و تجهیزات بهتری نسبت به درب های معمولی برخوردار می باشند که در کار سارقین اختلال ایجاد نموده و کار سرقت را به تاخیر می اندازد و یا باعث انصراف آنها می شود. در ادامه می خواهیم ببینیم درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟

حفاظ یا درب آکاردئونی چیست؟

معرفی درب آکاردئونی

در مورد تعریف درب آکاردئونی بهتر است بیشتر واژه حفاظ آکاردئونی را به کار ببریم. چرا که به تنهایی کارایی لازم را نداشته و در کنار درب ضدسرقت خود را نشان می دهند. برای تهیه حفاظ یا  آکاردئونی بهتر است از نوع لایه پرچ مخفی روی درب های ضدسرقت استفاده گردد.

دیدن متن کامل مقاله  درب ضدسرقت فلزی بهتر است یا چوبی

استفاده از درب آکاردئونی بر روی درب ضدسرقت این مزیت را دارد که به هیچ طریق امکان باز نمودن از طریق ضربه زدن توسط دیلم و پتک و توپی زنی درب های ضدسرقت وجود نخواهد داشت. به نوعی می توان گفت که درب های آکاردئونی مکملی بر ای درب های ضد سرقت می باشد. درب های آکاردئونی ضریب ایمنی درب های ضدسرقت را بالا می برد. حال سوال ما این است که درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟

رنگ درب آکاردئونی

رنگ های مورد استفاده در درب آکاردئونی به صورت کوره ای می باشد که طبق تقاضا و دلخواه مشتری صورت می پذیرد. ضمن این که در درب های آکاردئونی از رنگ های باکیفیت بالا و کیفیت و ماندگاری استفاده می گردد. درب های آکاردئونی بخاطر این که معمولا بیشتر در قسمت بیرونی منزل نصب می گردند حتما از لحاظ کیفیت رنگ بایستی در حد بالایی باشند تا در برابر رطوبت، نور آفتاب و سیر جریانات جوی حتی آلودگی هوا دوام بیشتری داشته باشند.

مزیت های درب ضدسرقت

حال می خواهیم بدانیم درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟ به همین دلیل مزایای درب ضد سرقت را بررسی می کنیم. درب ضد سرقت سرقت به خاطر ایجاد ایمنی بیشتر باعث گردیده که امروزه در بین تولید کنندگان مسکن جایگاه ویژه ای داشته باشد. ازجمله مزیت های درب ضد سرقت عبارتند از:
• امکان ورود به محیط را توسط سارقان به حداقل می رساند
• دارای استحکام بالایی از لحاظ بدنه و چهارچوب می باشد.
• از یراق آلات خوب و استاندارد در ساخت این درب ها استفاده می شود.
• قفل آن از لحاظ ایمنی در سطح بالایی قرار دارد و در صورت سفارش می توان درب های ضد سرقت را به چندین قفل تجهیز نمود.
• امکان نصب آژیر هشدار دهنده بر روی درب ضد سرقت برای ایمنی بیشتر
• استفاده از در فولادی ضخیم در ساخت چهارچوب و لنگه درب
• امکان روکش نمودن درب با ورق ام دی اف، فایبرگلاس، ورق استیل و یا چوب طبق سفارش و سلیقه مشتری
در مورد درب ضدسرقت مشتری می تواند سفارشات دیگری را برای انجام بر روی درب به شرکت تولید کننده بدهد.

دیدن متن کامل مقاله  قیمت درب لابی

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی؟

با توضیحات داده شده در مورد درب های ضد سرقت و آکاردئونی می توان به این نتیجه گیری رسید که این دو نوع درب مکمل یکدیگر می باشند. بدین صورت که درب ضد سرقت را می توان به تنهایی به کار برد. اما درب یا حفاظ آکاردئونی بخاطر نوع ساخت آن به تنهایی جوابگو نیست. اما می تواند محافظ خوبی برای عدم دسترسی سارقین به دست کاری در تجهیزات درب های ضدسرقت و معمولی باشد. بهتر است بخاطر امنیت بیشتر از این نوع نرده ها و درب های آکاردئونی برای امنیت بیشتر استفاده گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *