درب لابی کلاسیک

امروزه مجتمع های مسکونی زیادی در سطح شهرها دیده می شوند که اکثرا دارای درب های ورودی به مجتمع به صورت لابی هستند. این موارد به درب لابی معروف هستند.

معمولا لابی ها به بخش هایی از مجتمع گفته می شود که بخش سرایدار و نگهبان مجموعه و یا استراحتگاه میهمانان در آن قسمت می باشد. در مقاله پیش رو آتاک درب بیشتر در مورد لابی، تعریف آن و درب لابی کلاسیک در مجتمع ها به شما توضیحاتی ارائه می دهد.

خرید بهترین درب لابی کلاسیک درجه یک و باکیفیت

شما برای تامین امنیت و همچنین حفظ زیبایی ظاهری هر مکان مسکونی، اداری و تجاری مستلزم استفاده از درب های گوناگون هستید، که امروزه در طرح های گوناگون و درجه کیفی متفاوت درب ها تولید و به بازار عرضه می شوند.

فروشگاه های مختلفی در حوزه تولید و فروش درب لابی کلاسیک در ایران مشغول به کار هستند، یکی از مجموعه های معتبر در این حوزه که تاکنون فروش بالایی در داخل و خارج از کشور داشته است، مجموعه آتاک درب می باشد، که درب لابی کلاسیک باکیفیت را با قیمت های مناسب و استثنایی به فروش می رساند.

✅قیمت درب لابی کلاسیک  از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
✅انواع درب لابی درب لابی مدرن و کلاسیک
✅ویژگی های آتاک درب  ضد سرقت و ضد دیلم
✅درب های لنگه دار درب های تگ و دو لنگه
✅مزایا متریال عالی و ظرافت درب ها

تعریف درب لابی

در تعریف لابی می توانیم بگوئیم لابی به قسمت مشترک مجتمع های مسکونی و تجاری گفته می شود که افراد می توانند در آن به انتظار بنشینند. اگر به هتل، ساختمان های تجاری و یا پزشکی و حتی ساختمان های مسکونی مراجعه کنید با ورود از درب اصلی متوجه بخشی بزرگ شبیه سالن خواهید بود. این سالن ها دارای طراحی ویژه ای هستند. در آن ها از اصول طراحی خاصی پیروی می شود. لابی ها دارای طرح ها  و قسمت های متنوعی هستند که بر اساس نوع ساختمان و کاربری از آن استفاده می گردد.

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل درب لابی کلیک کنید

درب لابی

در این مقاله هدف ما بررسی درب لابی کلاسیک است. همانگونه که گفته شد لابی ها به عنوان بخش ورودی ساختمان های تجاری و مجتمع های مسکونی شناخته می شوند. بنابراین به لحاظ امنیتی بایستی نسبت به ورودی آن اهمیت ویژه ای قائل شد. برای همین درب های ورودی یا لابی را بزرگتر و محکمتر درست می کنند.

دیدن متن کامل مقاله  درب اتاقی چوبی

این درب ها بایستی دارای امنیتی بالا باشند. البته بایستی متذکر شد که درب لابی کلاسیک با کیفیت امنیت صددرصد را به همراه نمی آورد. اما ضریب امنیتی را بالا می برد. درب لابی ضد سرقت معمولا به دو صورت دو لنگه یا یک و نیم لنگه درست می شود. دربهای لابی نسبت به درب های تک لنگه ضد سرقت ایمنی کمتری دارند. اما نسبت به درب های معمولی از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

درب لابی کلاسیک تک لنگه و دو لنگه:

برخلاف تمامی باورهای عمومی رایج شما می توانید درب لابی کلاسیک را مطابق با نیاز خود به صورت تک لنگه و یا دو لنگه خریداری کنید، همچنین قیمت نمونه های تک و دو لنگه با یکدیگر متفاوت می باشد، ولی از نظر قیمت تفاوت فاحشی وجود ندارد و شما هر یک را که دوست داشته باشید، می توانید به راحتی از طریق مجموعه آتاک درب با قیمت مناسب خریداری و در اسرع وقت دریافت کنید.

تفاوت درب لابی کلاسیک با سایر درب های لابی:

اگر هنگام خرید این محصول دچار شک و تردید شدید، که کدام نمونه جهت خرید مناسب تر می باشد، باید به این نکته اشاره کرد، که کیفیت درب لابی کلاسیک به سبب بهره مندی از متریال درجه یک بسیار بالاتر می باشد و همچنین از نظر ظاهری شیک و بدون نقص می باشد.

از دیگر ویژگی های مثبت این محصول قیمت مناسب در کنار عمر مفید بالا می باشد و همچنین میزان امنیت لازم را تحت هر شرایطی برای شما فراهم می کند، اگر قصد خرید محصول شیک و بدون نقصی را دارید، خرید درب لابی کلاسیک را شدیدا به شما توصیه می کنیم.

اهمیت درب لابی کلاسیک

از آنجایی که درب لابی ابتدایی ترین و اولین بخش مسیر ورود به ساختمان و مجتمع می باشداز اهمیت ویژه ای برخوردار است. این اهمیت بخاطر تاثیر گذاری در زیبایی ساختمان مسکونی و یا تجاری می باشد.

درب لابی در مدل ها و جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. شما با توجه به هارمونی ساختمان و سلیقه شخصی تان می‌توانید مدل ها و اندازه های گوناگونی را انتخاب کنید.

قیمت درب لابی کلاسیک:

یکی از موضوعات مهمی که پیرامون خرید درب لابی کلاسیک وجود دارد، قیمت این محصول است، که در مراکز مختلف قیمت این درب متفاوت می باشد، اما به طور کلی از نظر کیفیت و قیمت این محصول صرفه اقتصادی دارد و همچنین مجموعه آتاک درب این درب لابی کلاسیک را با سود نهایی بسیار کمی به فروش می رساند و بیشتر از هر چیزی به رضایت شما مشتریان عزیز اهمیت می دهد.

درب لابی ضد سرقت

این نوع درب ها دارای ابعاد متفاوتی هستند و می توان با توجه به موقعیت ساختمان، تجاری یا مسکونی و یا اداری بودن آن سفارش ساخت را داد. درب ضد سرقت لابی در مدل ها و رنگ های متنوع ارائه می‌شود‌. تمامی مدل های درب ضد سرقت کلاسیک لابی از قفل مرکزی و چهار چوب محکم برخوردار هستند.

دیدن متن کامل مقاله  انواع درب لابی به همراه قیمت

انواع درب لابی

همانگونه که گفتیم انتخاب درب لابی بستگی به هارمونی ساختمان و سلیقه شخصی شما دارد. اما از لحاظ جنس به سه نوع تقسیم می شوند. دربهای لابی تمام چوبی، درب های لابی تمام فلزی و درب های لابی ترکیبی. هر کدام کارایی خاص خود را دارند:

درب لابی تمام چوبی کلاسیک

این محصول از بهترین چوب های موجود در ایران نظیر افرا، بلوط و همچنین گردو ساخته شده است و قبل از تولید درب رطوبت آن به طور کامل از بین برده و سپس اقدام به تولید درب لابی کلاسیک تمام چوب می کنند، تا میزان کیفیت نهایی محصول را افزایش دهند.

همچنین این درب با ظاهر کلاسیکی که دارد، می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین هیچ گونه عیب و نقصی نداشته و در هر محیط یک هارمونی خاص و گیرا ایجاد می کند، که قطعا نظیر آن را شما در جایی پیدا نخواهید کرد.

این مدل درب ها بیشتر جنبه زیبایی آن اولویت امر می باشد. معمولا جنبه سفارشی داشته و به صورت معمول در بازار یافت نمی شود و بایستی به صورت سفارشی ساخته شود. برخی از مدل های درب لابی کلاسیک ترکیب چوب و شیشه هستند.

درب لابی فلزی کلاسیک

همانگونه که از نام آن پیداست از جنس فلز ساخته شده و هم به صورت آماده و هم به صورت سفارشی در بازار موجود می باشد. درب لابی های فلزی به صورت رنگی یا روکش دار و یا تمام استیل ساخته می شوند. مدل کلاسیک این درب ها بیشتر به صورت مدرن ارائه می شوند و در دیزاین های مدرن به کار می روند.

 درب لابی ترکیبی

همانگونه که از نام آن پیداست این مدل درب ها ترکیبی از فلز و چوب و یا شیشه می باشند که بستگی به سفارش دهنده نیز دارد که چه مدل را انتخاب کند. در درب های لابی ترکیبی از آهن و استیل، آهن وچوب و اهن و پلی اتیلن و یا اهن و آلومینیوم یا مس استفاده می گردد. بستگی به طراحی و سفارش مشتری دارد.

ساخت درب لابی کلاسیک:

مراحل ساخت این محصول تقریبا سخت و پیچیده است و هر تولید کننده ای باید به تمامی نکات ریز و درشت در خصوص این مسئله دقت کافی به خرج دهد، چون در غیر این صورت درب لابی کلاسیک میزان کیفیت لازم را نخواهد داشت، مراحل ساخت این درب به طور خلاصه وار شامل موارد ذیل می شود.

  1. طرح اولیه درب توسط طراح طراحی شده و سپس پس از بررسی های لازم طرح نهایی جهت تولید تایید می شود‌.
  2. تمامی متریال و یراق آلات مورد نیاز تهیه شده و پس از بررسی کیفیت آن ها در ساخت انواع درب مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. در مرحله بعدی در خط تولید درب لابی کلاسیک برش ها و همچنین یراق آلات روی درب خام نصب شده و سپس محصول نهایی آماده می شود.
  4. در نهایت بررسی های لازم انجام شده و محصول جهت فروش به بازار عرضه می شود.

ویژگی درب لابی کلاسیک:

این محصول دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است، که هر درب دیگری این حجم از ویژگی های مثبت و کاربردی را در کنار قیمت مناسب دارا نیست.

  • این محصول زیبایی خیره کننده ای دارد و هر محیطی را لوکس و مدرن نشان می دهد.
  • این درب لابی بیشترین میزان از مقاومت را در برابر ضربه از خود نشان می دهد.
  • لولای ضد دیلم از دیگر ویژگی های بارز این محصول است.
  • تمامی یراق آلات به کار رفته میزان کیفیت کاملا بالایی دارند.
دیدن متن کامل مقاله  سبک نئوکلاسیک چه تاثیری در طراحی درب ها دارد ؟

مزایای درب لابی کلاسیک:

هر کسی که این محصول کاربردی را خریداری می کند، می تواند از مزایای بی نظیر آن نیز بهره مند شود، این محصول در کنار قیمت مناسب مزایای بسیار زیادی نیز برای خریدار دارد.

  • عایق صدا و همچنین سرما در روزهای سرد سال
  • وجود درزگیر در قسمت زیرین جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • دستگیره کاملا مناسب و استاندارد
  • ابعاد صحیح و اصولی جهت نصب در هر مکانی

نکات خرید درب لابی کلاسیک:

اگر قصد خرید محصول باکیفیت و بدون نقصی را دارید، شما باید به برخی از نکات مهم پیرامون خرید درب لابی کلاسیک توجه کنید، تا بهترین نمونه را جهت خرید انتخاب کرده و سفارش دهید، از سری نکاتی که شما هنگام خرید باید به آن توجه کنید، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • دربی که شما قصد خرید آن را دارید، باید از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده باشد و همچنین ابعاد آن استاندارد و مناسب بوده و به راحتی قابل نصب باشد.
  • نمونه های باکیفیت این محصول دارای بدنه مقاومی هستند و همچنین ضد حریق نیز می باشند.
  • درب لابی کلاسیک درجه یک به راحتی دچار خط و خش نمی شود و همچنین عمر مفید کاملا بالایی داشته و از نظر ظاهری کوچک ترین نقصی ندارد.
  • شما باید جهت خرید این محصول باید بهترین مجموعه حضوری و یا اینترنتی را جهت خرید انتخاب کنید، تا از کیفیت درب خریداری شده نهایت اطمینان را داشته باشید.

مجموعه آتاک درب یکی از فروشندگان رسمی این محصول است، که همیشه بهترین نمونه های موجود در بازار را جهت فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و کیفیت و اصالت درب های خود را از هر نظر تضمین می کند و هر یک از مشتریان از این فروشگاه نهایت رضایت را دارند.

در این مقاله ما در ارتباط با درب لابی کلاسیک صحبت کردیم. اما نکته آخر این که به دلیل اهمیت امنیتی بودن درب های لابی بهتر است موقع انتخاب و سفارش اول امنیت کیفیت و استحکام و بعد زیبایی را ملاک قرار دهید.


سوالات متداول درب لابی کلاسیک

مزایای درب لابی کلاسیک ضدسرقت آتاک درب چیست؟

علاوه بر عایق صدا و حرارت بودن مانع نفوذ گردوغبار و آلودگی می‌باشد و همچنین ضددیلم واقعی نیز هست.

قیمت درب لابی کلاسیک چقدر است؟

بستگی به ابعاد و مدل و نوع درب و متریال استفاده شده در آن دارد اما به طور کلی از نظر کیفیت و قیمت این محصول صرفه اقتصادی دارد و همچنین مجموعه آتاک درب این درب لابی کلاسیک را با سود نهایی بسیار کمی به فروش می رساند.

 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *