درب ضد دیلم ضد سرقت

یکی از درب هایی که این روز ها بیش از دیگر درب ها مورد استفاده قرار می گیرد درب ضد سرقت یا درب ضد دیلم می باشد. این نوع درب ها به دلیل ساختار مقاوم، زیبا و مستحکم بیش از دیگر درب ها مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند در ادامه قصد داریم شما را با درب ضد دیلم بیشتر آشنا سازیم.

دیلم کردن درب ضد سرقت یعنی چه؟

یکی از روش هایی که سارقین برای ورود به ساختمان از آن استفاده می کنند دیلم کردن درب می باشد. زمانی که درب شما ضد سرقت نباشد یا ویژگی هایی را که درب های ایمن دارند را نداشته باشد، سارقین می توانند با روش دیلم کردن به راحتی وارد ساختمان شوند.

به همین جهت برای درب های ضد سرقت ساختاری انتخاب و به کار برده شده است که هیچ راه نفوذی برای سارقین باقی نگذاشته است، سارقین و افراد سودجو نمی ‌توانند با هیچ وسیله‌ ای از جمله دیلم این نوع درب ها را باز کرده و به ساختمان شما نفوذ کنند.

✅قیمت درب ضد دیلم از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
✅انواع درب ضد دیلم درب های مدرن و کلاسیک
✅ویژگی های آتاک درب ضد سرقت و ضد دیلم – متریال عالی – کیفیت ساخت
✅درب های لنگه دار درب های تگ و دو لنگه
✅کاربردها درب های ورودی و خروجی و داخلی

ویژگی های درب ضد دیلم

همانطور که خدمت شما عرض شد امروزه برای اینکه امنیت ساختمان شما افزایش پیدا کند می توانید از درب های ضد سرقت ضد دیلم استفاده کنید. این نوع درب ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. قبل از تهیه و خرید درب ضد سرقت بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید.

  1. از ویژگی هایی که این نوع درب ها دارند می ‌توان به نصب آسان آن اشاره کرد، نصب کردن این درب ها زمان زیادی از شما نمی گیرد.
  2. درب ضد سرقت ضد دیلم دارای عایق صدا و حرارت می باشند یعنی هیچ نوع صدا و حرارتی از آن عبور نمی کند و شما با خیال راحت می توانید از این درب ها استفاده کنید.
  3. یکی از ویژگی ‌های دیگری که این نوع درب های ضد سرقت دارند می توان به کیفیت ساختار آن اشاره کرد. این نوع درب ها از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ساخته شده اند برای تولید درب ضد دیلم از ورق های فولادی به اندازه یک الی دو میلیمتر استفاده شده که نسبت درب های معمولی بسیار چشمگیر است.

 

دیدن متن کامل مقاله  مهم ترین مشخصات و ویژگی های درب های مدرن چیست؟

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل درب ضد سرقت مدرن و درب ضد سرقت کلاسیک کلیک کنید

درب ضد دیلم واقعی

این نوع درب ضد دیلم واقعی که توسط آتاک درب تولید میگردد دارای استراکچر فولادی خاص ضد دیلم با میانیگن وزنی ۱۸۵ کیلوگرم می باشد. 

ما ساختاری در دربهای خود ایجاد کرده ایم که به هیچ عنوان بوسیله اهرم ، دیلم و یا تخریب توسط سارقان باز نخواهد شد .

بهترین درب ضد دیلم

بهترین درب ضد دیلم باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد. به طور کلی باید کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد. بهترین درب ضد دیلم دارای ورق های فلزی بسیار مقاوم می باشد. این نوع درب ها اگر جز بهترین ها باشند باید چند نقطه اتصال برای وصل شدن به چهارچوب درب را داشته باشند.

یکی از نکاتی را که جز ویژگی های این درب دانستیم وجود ورق های فولادی به قطر ۱ الی ۲ میلیمتر بود، بهترین درب ضد دیلم این مورد را حتما باید داشته باشد.

کاربرد انواع درب ضد دیلم

درب ضد دیلم در انواع مختلفی تولید می‌ شود که ابعاد، رنگ بندی و طرح های آن با یکدیگر متفاوت است. افراد می توانند بر اساس سلیقه و علایق خود نمونه ای از درب ضد دیلم را تهیه کنند. از کاربرد های انواع درب ضد سرقت ضد دیلم می توان به نصب در ساختمان اشاره داشت شما برای ورودی و خروجی، بخش های داخلی و… ساختمان می توانید از این نوع درب ها استفاده کنید.

چرا ضد دیلم بودن درب ضد دیلم مهم است؟

آتاک درب تنها تولید کننده درب ضد دیلم واقعی در ایران می باشد. چرا که ما از فولاد ۳ میل  و قوطی ۴۰*۸۰ جهت تقویت با شبکه مهندسی شده توسط تیم فنی آتاک درب ساختاری متفاوت و خاص تولید کرده ایم که وزنی میانیگین ۱۸۵ کیلوگرم دارد.

راه های نفوذ سارقان

امروز سارقان از اهرم دیلم و فشار جهت ورود بسیار استفاده میکنند. درب های ضد سرقت موجود در بازار وزنی حدودی ۹۰ کیلوگرم دارند. در حالیکه درب های آتاک درب بین ۱۸۵ تا ۲۱۰ کیلوگرم در درب های تک لنگه سایز استاندارد تولید میگردد .

صادرات آتاک درب

درب های با سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم  آتاک درب به کشورهای قطر ، عمان ، روسیه ، قطر ، عراق ، آذربایجان ، ترکیه و افغانستان صادر میگردد .به دلیل خاص بودن و کیفیت بسیار بالای درب های ضد سرقت آتاک درب تولید هر لنگه درب در کارخانه آتاک درب زمان بر می باشد  .

علاوه بر استفاده از دستگاه های پرس سنگین بخشی از کارهای تولید آتاک درب به دلیل خاص بودن استراکچر بوسیله دست انجام می گردد.

دیدن متن کامل مقاله  انواع درب لابی به همراه قیمت

از کجا بفهمیم درب ضد دیلم واقعا دارای سیستم غیر قابل نفوذ است ؟ 

ما به شما پیشنهاد میکنیم صرفا به تبلیغات توجه نکنید و اگر واقعا دنبال یک درب ضد دیلم واقعی هستید ابتدا به اعتبار شرکت توجه کنید.

 سپس از کارشناسان فروش بخواهید به شما توضیح دهند ساختار درب های ما چگونه است .و سپس در صورت امکان به مراجعه حضوری اطمینان بیشتری حاصل فرمایید.

قیمت درب ضد دیلم ضد سرقت

اگر تمام کاربرد ها، ویژگی ‌ها و مشخصات این محصول را کنار بگذاریم به بحث شیرین قیمت می رسیم. اگر برای شما نیز سوال است که قیمت درب های ضد سرقت ضد دیلم چقدر می باشد؟ خدمت شما عزیزان عرض شود قیمت درب ضد دیلم بر اساس کیفیت و همچنین نوع مواد اولیه ای که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

به طور کلی می‌ توان گفت امروزه انواع مختلفی از درب های ضد سرقت در ابعاد و اندازه، طرح و مدل و رنگ بندی های متنوع در بازار وجود دارند که تنوع در هر یک از این موارد می ‌تواند باعث تنوع در قیمت ها شود و شما می توانید با هر نوع بودجه ای نمونه ای از این درب ها را تهیه کنید، از این جهت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

این روز ها به جهت اینکه نوسانات بسیار زیادی بر روی اقتصاد کشور ما حاکم است یکی از مواردی که نمی شود بحث زیادی درباره آن کرد قیمت محصولات می باشد، چرا که قیمت محصولات این روزها مشخص و ثابت نمی باشد. اگر مایل هستید که از قیمت روز این نوع درب های ضد سرقت مطلع شوید کافی است با کارشناسان فروش آتاک درب تماس حاصل فرمایید و استعلام قیمت بگیرید.

درب ضد دیلم و ضد تخریب آتاک درب چه ویژگی دارد؟

همان طور که توضیح دادیم علاوه بر سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم درب های ضد سرقت آتاک درب دارای سیستم ضد تخریب نیز می باشد که به هیچ وجه توسط سارقان قابلیت تخریب محل قفل و محل مغزی را ندارد و در واقع ما تمامی محل های نفوذ سارقان را با تیم مهندسی خود بسته ایم.

خرید درب های ضد سرقت ضد دیلم

دیگر این روز ها از درب های معمولی کمتر استفاده می ‌شود و بیشتر افراد به دنبال استفاده از درب های ضد سرقت هستند. درب های ضد سرقت دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از پرفروش‌ترین و محبوب ‌ترین انواع این درب ها را می توان درب های ضد دیلم دانست.

همانطور که خدمت شما عرض شد این نوع درب ها دارای ساختاری هستند که باعث جلوگیری از سرقت خواهد شد، به همین جهت این روز ها آمار خرید و فروش این درب ها نشان از افزایش فروش این محصول می دهد.

خرید درب های ضد سرقت از روش‌ های مختلفی امکان پذیر می باشد. بسیاری از مراکزی که به صورت حضوری در زمینه فروش درب های ضد سرقت فعالیت می ‌کنند برای اینکه خریداران بتوانند از اقصی نقاط کشور و حتی جهان دست به تهیه این نوع درب ها بزنند به صورت مستقیم محصول خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند؛ یکی از مراکزی که امکان خرید آنلاین و مستقیم را فراهم آورده است آتاک درب می باشد.

دیدن متن کامل مقاله  تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی

برخی ویژگی های خاص بودن درب ضد دیلم آتاک درب :

  • استفاده از ورق صادراتی ۲ میل لنگه و چارچوب
  • استفاده از شبکه فولادی ۳ میل ۴۰*۸۰ داخل لنگه
  • ساختار فولادی با سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم خاص آتاک درب
  • ‎دارای دزدگیر و سنسور هوشمند
  • ‎‏ ‎دارای امکان اتصال به سیستم هوشمند سازی 
  • ‎دارای ۴ عدد لولای استیل بزرگ ساخت ترکیه
  • ‎ضخامت ورق آهن چارچوب و لنگه ۲میل
  • ‎با استراکچر فولادی ۳ میل با سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم
  • ‎دارای محفظه قفل فولا‌دی
  • دارای روزت های ضد تخریب آتاک 
  • ‎عایق داخلی پشم سنگ
  • ‎‏‎با ۱۵ سال گارانتی و یکسال بیمه سامان
  • ‎وزن درب :۱۹۵ کیلوگرم
  • ‎محصول آتاک درب 

به شما اطمینان می دهیم در صورتی که درب های آتاک درب قفل نمایید به هیچ وجه قابلیت نفوذ توسط سارقان را نخواهد داشت .ما تنها شرکتی هستیم در ایران که درب با سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم واقعی تولید میکنیم و ۷ کشور مختلف صادرات مداوم داریم.

چرا خرید درب ضد سرقت ضد دیلم از اتاک درب

اگر با خود می گویید که چرا باید درب ضد دیلم را از آتاک درب تهیه کنم باید خدمت شما بگوییم که این مرکز فروش نه تنها به صورت آنلاین و مستقیم بلکه به صورت حضوری نیز در این عرصه فعالیت می ‌کند، در نتیجه کاملاً معتبر، با سابقه و شناخته شده است. تمام محصولاتی که در این مجموعه به فروش می رسد از استانداردهای لازم برخوردار بوده و هدف اصلی این مجموعه رضایت خاطر مشتریان می باشد.

نکته قابل توجه دیگری که درباره آتاک درب وجود دارد این نکته است که این مجموعه سعی می کند محصولات خود را با روشی که خود خریدار راحت ‌تر است به آن عرضه گرداند، یعنی اگر شما مایل باشید به صورت حضوری محصول را تهیه کنید می توانید به مرکز فروش حضوری این مجموعه مراجعه فرمایید.

ولی اگر بخواهید به صورت آنلاین نیز این محصول را تهیه کنید محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت یا اگر بخواهید از کیفیت محصولات، روند تولید و فروش این محصول آگاهی پیدا کنید مجموعه آتاک این امکان را برایتان به وجود خواهد آورد.


سوالات متداول درب ضد دیلم

چرا باید درب های ضد سرقت ضد دیلم اتاک درب را بخریم؟

چون علاوه بر سیستم غیر قابل نفوذ با دیلم، دارای سیستم ضد تخریب نیز می باشد.همچنین دارای ۱۵ سال گارانتی و یکسال بیمه سامان می باشند.

قیمت درب های ضد سرقت ضد دیلم چقدر است؟

قیمت درب ضد دیلم بر اساس کیفیت و نوع مواد اولیه ساخت آن متفاوت است. بدلیل نوسانات حاکم بر بازار، جهت اطلاع از قیمت روز این درب ها با شماره ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶ تماس بگیرید.

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *