درب ضد سرقت کلاسیک

درب ضد سرقت کلاسیک به هر نوع درب ضد سرقتی گفته می‌شود که جدا از ویژگی‌ها و قابلیت‌های امنیتی ویژه، جلوه بصری کلاسیک داشته باشد. بهترین تعریف از کلاسیک، جاافتاده و شناخته شده است و عموم طرح‌هایی را در بر می‌گیرد که بعد از گذشت سال‌ها همچنان به‌عنوان یک الگوی زیبا شناخته می‌شوند.

نقوش پیچیده برجسته، قاب‌های ساده و ستون‌های شکیل اصلی‌ترین طرح‌های کلاسیک مورد استفاده در انواع درب ضد سرقت است و بیشتر محصولات با این ویژگی، در دسته درب ضد سرقت کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود.

✅قیمت درب ضدسرقت از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
✅انواع درب ضدسرقت درب ضدسرقت مدرن و کلاسیک
✅ویژگی های آتاک درب ضد سرقت و ضد دیلم
✅موارد استفاده درب های داخلی و لابی
✅مزایا زیبایی، امنیت، بهترین متریال

ویژگی درب های کلاسیک

سبک کلاسیک از سبک های معماری است که برگرفته از معماری دوران کلاسیک روم و یونان می باشد. بیشتر سبک‌های معماری بعد از رنسانس در اروپا‌ معماری کلاسیک محسوب میشوند. عناصر معماری کلاسیک در زمینه‌های معمارانه متفاوتی به کار گرفته شده‌اند.

انواع درب ضد سرقت کلاسیک

درب ضد سرقت کلاسیک را می‌توان مانند سایر درب‌هایی که طبق دیگر سبک‌های طراحی ساخته می‌شوند، بر اساس معیارهای مختلفی معرفی کرد که مهم‌ترین آن‌ها انواع درب بر اساس کشور سازنده و کاربرد است.

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل کلیک کنید

قیمت درب ضد سرقت کلاسیک

برای ساخت درب سرقت کلاسیک به دلیل لزوم حفظ یک هویت بصری خاص که معمولاً به وسیله متریال درب انتقال داده می‌شود، از معمول‌ترین و متداول‌ترین متریال ساخت درب استفاده می‌شود. چوب اصلی‌ترین متریال‌هایی است که برای ساخت این درب‌ها استفاده می‌شود و به‌این‌ترتیب بیشتر این درب‌ها با استفاده از روکش‌های چوبی تزئین شده‌اند.

این محدود بودن متریال ساخت باعث شده که راهنمایی افراد در موضوع قیمت درب ضد سرقت کلاسیک چندان پیچیده نباشد، اما تنها با مرور کلی قیمت یک درب ساخته شده با استفاده از روکش چوبی هم ممکن نیست. برای راهنمایی سرراست‌تر در این زمینه می‌توان به کیفیت و قیمت روکش چوب بلوط آمریکایی با چوب کاج نگاه کرد.

چوب بلوط آمریکایی که چه به دلیل زیبایی چه به دلیل دوام فوق‌العاده بالا در محصولات آتاک درب هم استفاده زیادی دارد، از بهترین و باکیفیت‌ترین روکش‌های چوبی مورد کاربر است و طبیعتاً قیمت آن نسبت به چوب کاج با خواص مقاومت کم‌تر در برابر عوامل طبیعی همچون آب و رطوبت، بالاتر است و از همین جهت هم قیمت نهایی درب ضد سرقت کلاسیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دیدن متن کامل مقاله  مهم ترین مشخصات و ویژگی های درب های مدرن چیست؟

علاوه بر این، معیارهای مهم دیگری مانند کشور سازنده و تکنولوژی ساخت، کاربرد درب (داخلی و لابی)، وزن درب، طراحی نقوش، استفاده از چارچوب ثابت یا چارچوب کشویی، یراق آلات درب و… هم در قیمت این محصول مؤثر است و کم و کیف آن‌ها مشخص کننده قیمت نهایی درب خواهد بود.

بهترین درب ضد سرقت کلاسیک

با توجه به توضیحات داده شده تا اینجا و همچنین نیازها و امکانات مورد توجه، به احتمال زیاد بیشتر مخاطبان با شرایط بهترین درب ضد سرقت کلاسیک آشنا شده و می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. به‌عنوان یک مرور کوتاه بد نیست که یک بار دیگر به کیفیت ساختار و عملکرد انواع درب ترک اشاره کنیم.

همچنین مرور کردیم که استفاده از بهترین روکش‌های چوبی برای این نوع درب اگرچه موجب افزایش قیمت محصول می‌شود، اما دوام آن را از نظر مقاومت در برابر عوامل مختلف بالا می‌برد. مسلماً مسئله دوام بالا هم در کنار دیگر عوامل تأثیرگذار در بهتر کردن عملکرد و کیفیت این درب‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و باید به‌عنوان یکی از ملاک‌های مهم در این زمینه، مورد توجه قرار بگیرد.

معرفی مدل درب ضد سرقت کلاسیک

درب های چوبی کلاسیک

با توجه به نیاز تمامی سبک ها به درب های مناسب با سبک خود درب ضد سرقت کلاسیک نیز به تدریج در دنیا طراحی شده و گسترش یافتند.این نوع دربها به صورت تمام چوب و یا روکش چوب هستند و می توانند شامل عناصری مانند بر جستگی ، قاب های دارای فریم ، کتیبه های لوکس ، منبت های فاخر،تاج های مزین، روکوب و پشت کوب، دستگیره های گلد، کرومیک و برنزی،رنگ های پتینه و پوششی یا پلی اورتان و همچنین رنگ های تیره باشند.

درب های چوبی کلاسیک آتاک درب ایران از چوب های مختلفی مانند چوب راش، بلوط و گردوی آمریکایی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. این دسته از درب های آتاک درب ایران که جهت مصارف داخلی، لابی و ورودی واحد طراحی شده اند دارای روکش های طبیعی چوب همراه با چینش صحیحی از عناصر مورد استفاده در سبک کلاسیک می باشد و مجموعه ای از زیباترین انتخاب ها برای سبک کلاسیک را در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر نیز مجموعه ی آتاک درب ایران با بهره مندی از تیم مجرب طراحی خود در حال طراحی دسته های جدیدی از درب های ضد سرقت و درب ضد دیلم با رویکرد درب می باشد و به طور پیوسته سعی در تامین نیازهای کاربران کلاسیک دارد.

انواع درب ضد سرقت کلاسیک بر اساس کشور سازنده

به‌طور خلاصه بازار ایران بیشتر از محصولات کشورهای دیگر، با سه دسته درب ضد سرقت کلاسیک ترک، ایرانی و چینی اشباع شده است. از لحاظ کیفیت، انواع این درب که ساخت کشور ترکیه باشد از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است و به همین دلیل آتاک درب به‌عنوان یک تولیدکننده ایرانی مونتاژ و ارائه مدل‌های مختلف درب ضد سرقت ترک را در دستور کار خود قرار داده است.

دیدن متن کامل مقاله  درب اتاق خواب مدرن و کلاسیک

انواع درب ضد سرقت کلاسیک بر اساس کاربرد

از لحاظ کاربرد از این نوع را می‌توان برای دو منظور درب اتاق خواب و درب لابی استفاده کرد. استفاده از انواع درب با طراحی کلاسیک برای مجهز کردن مکان‌هایی مانند پارکینگ عمومیت ندارد و کم‌تر مشاهده می‌شود که درب ضد سرقت کلاسیک کاربری به‌غیراز موارد ذکر شده داشته باشد.

مدل‌های درب ضد سرقت کلاسیک

اصول طراحی درب ضد سرقت امکان استفاده از طرح‌ها و الگوهای زیادی را در اختیار قرار می‌دهد که به‌طور غالب بیشتر آن‌ها معرف یک هویت بصری آشنا و مرتبط با فرهنگ‌های مختلف بصری است. در اینجا منظور از فرهنگ بصری الگوهای شناخته شده و جاافتاده‌ای است که یک ارتباط تاریخی یا جغرافیایی با یک سبک هنری و معماری کلاسیک دارد.

برای مثال استفاده از خطوط مدرو و نقوش برجسته از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک طراحی به شمار می‌آید و مدل‌های درب با این نقوش، در دسته درب ضد سرقت کلاسیک قرار می‌گیرد.

به‌غیراز این نقوش برجسته با طرح‌های منحنی، مدل‌های ساده‌تر که با نام‌ها مدل دو قاب و سه قاب درب شناخته می‌شوند هم از مدل‌های مرسوم این نوع درب است که بیشتر افراد با آن آشنا بوده و فضای درونی محیط سطوح درب‌ها را از طریق دو یا سه قاب ساده تقسیم‌بندی و درواقع به شکل کلاسیک تزئین می‌کند.

ارزان‌ترین درب ضد سرقت کلاسیک

در کنار مرور شرایط و ویژگی‌های بهترین درب ضد سرقت کلاسیک، ذکر این نکته ضروری است که بهترین گزینه‌های این نوع درب برای خرید لزوماً مواردی نیستند که گران‌تر از بقیه گزینه‌ها باشند. برای مثال مدل‌های درب دو قاب به دلیل سادگی طراحی ارزان‌تر از درب‌های هم سبک با نقوش پیچیده‌تر است و این تفاوت قیمتی کیفیت عملکرد محصول را پایین‌تر جلوه نمی‌دهد.

بنابراین ارزان‌ترین درب ضد سرقت کلاسیک را که از نظر کیفیت وضعیت خوبی داشته باشد و در دسته بهترین‌ها قرار بگیرد، می‌توان انواع درب با طرح ساده در نظر گرفت که از نوع داخلی (به دلیل وزن و ابعاد کوچک‌تر) باشند.

خرید درب ضد سرقت کلاسیک

آتاک درب از تولیدکنندگان انواع درب داخلی و لابی با طرح کلاسیک است و علاوه بر تولید، در زمینه فروش و نصب این نوع درب نیز فعالیت دارد. خرید درب ضد سرقت کلاسیک از آتاک درب علاوه بر در اختیار قرار دادن امکانات و شرایط ویژه فروش مانند مشاوره، خدمات نصب، گارانتی و دیگر موارد از این قبیل، با تنوع بالایی هم همراه است و طیف مختلفی از سلایق را که از طریق این نوع درب‌ها قصد دارند ابهت، زیبایی شناخته شده، وقار و سادگی را چاشنی عامل مهم امنیت کنند، راضی می‌کند.

مزایای درب ضد سرقت کلاسیک

  • زیبایی قابل قبول برای عموم سلایق
  • ارائه قابلیت‌های امنیتی و کاربری
  • امکان استفاده از بهترین متریال برای روکش
  • منطبق با انواع چارچوب درب چوبی و فلزی
  • ارتباط با بیشتر فضاهای معماری و سبک‌های دکوراسیون داخلی
دیدن متن کامل مقاله  درب دو لنگه ضد سرقت پولیشی

تعریف کلی سبک کلاسیک

تصور ما از سبک کلاسبک تصوری معمارانه ای است که اغلب با بناهای خاصی معرفی می شود. مانند پارتنون برای یونان باستان، کلیسای سنت پیترو باستانی صدر مسیحیت، و تمپیه تو برای دوره رنسانس پیشرفته. استفاده از طرح نمای رومی در بناهای کلاسیک از مهم ترین نشانه های این دوره بوده است.

از قرن ۱۶ میلادی ، نظریه پردازان معماری سبک کلاسیک را در پنج دسته قرار داده اند. این دسته ها از یونان باستان ریشه گرفته و بعدها توسط رومیان مورد تغییر قرار گرفتند. البته تنها سه دسته اصیل معماری وجود دارند که دوریسی، ایونی و کورینتی نی باشد و توسط یونانیان اختراع شده‌اند. بعدها رومی‌ها شیوه توسکانی، که مدل ساده شده شیوه دوریسی می باشد و شیوه آمیخته را که در اصل شیوه کورینتی با تزئینات بیشتر است به آن هااضافه کردند.

در این میان طراحی داخلی کلاسیک طبق اهداف امپراطوری یونان و روم، یعنی « نظم، تقارن و تعادل » بنیانگذاری شد. عنصر اصلی در سبك کلاسیك قراردادن نقطه کانونی در محدوده دارای تعادل بصری می باشد.

دکوراسیون کلاسیک دارای عظمت و شكوه معماری می باشد و در تمام جوانب با اُبهت است.در این سبک متریال های سبك باید طبیعی و وزین باشند مانند سنگ های کار شده یا ساده، پارکت های طبیعی، رنگ، کاغذ دیواری،گچ لوسترهای کریستال، ورق طلا و …

سایر ویژگی های درب های خوب

عناصری که در دکوارسیون سبک کلاسیک استفاده می شونند حتماً باید هماهنگ باشند و بیانگر حسی آشنا باشند تأکید سبک کلاسیک بر اساس خطوط، فضاهای منحنی و وسایل مدور می باشد.

به نوعی می توان گفت این سبك یكی از سبك های منظم است که پایداری و استقامت را به محیط القا می کند.سبک کلاسیک به سبكی با رنگ های غنی و فاخر معروف است . سبک کلاسیک مناسب کسانی نیست که به ناهماهنگی و شیوه های تلفیقی علاقه دارند بلکه این سبک بر مبنای تقارن است.البته راه هایی نیز جهت جلوگیری از جلوه ی ایستای دکوراسیون وجود دارند.

در سبک کلاسیک گرما یکی از  مهمترین ویژگی ها می باشد در نتیجه طرح زیبا و رنگ منحصر بفرد چوب موجب افزایش گرما می شود و باعث می گردد محیط داخلی لوکس تر به چشم بیاید.
همچنین استفاده از چوب در طراحی داخلی ساختمان نشانگر قدمت طراحی می باشد و با توجه به اینکه سبک کلاسیک به حفظ سنت پایبند است بنابراین درب ضد سرقت کلاسیک از جمله عناصر مناسب برای این سبک می باشد.


سوالات متداول درب ضد سرقت کلاسیک

قیمت درب ضد سرقت کلاسیک چقدر است؟

بسته به نوع چوب به کار رفته در آن، کشور سازنده و تکنولوژی ساخت، کاربرد درب (داخلی و لابی)، وزن درب و… قیمت نهایی درب مشخص خواهد بود.

مزایای درب ضد سرقت کلاسیک چیست؟

علاوه بر زیبایی و استفاده از بهترین متریال در ساخت آن، از امنیت بالایی برخوردار است و عایق صدا و گرما نیز می‌باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *