آیا درب ضد سرقت باعث جلوگیری از ورود سارقان میگردد

آیا درب ضد سرقت باعث جلوگیری از ورود سارقان میگردد؟

همه ی ما می دانیم که برای بالا بردن امنیت محیط کاری و منازل باید به سراغ وسایلی و لوازمی برویم که منجر به جلوگیری از ورود سارقان می شوند که درب ایمنی یکی از این نمونه ها می باشند.

اینکه ما بگوییم استفاده از درب ضد سرقت صد در صد سبب پیشگیری از این اتفاق می شود کمی غیرمعقول و غیر طبیعی است ولی برای افرادی که می خواهند کاملا خیالشان از این بابت راحت شود یک پیشنهاد فوق العاده داریم (با صبر و حوصله ادامه این مطلب را به دقت بخوانید).

سارقان چگونه وارد خانه ها می شوند؟ نگاهی به درب های ضد سرقت

امروزه سارقان به روش های مختلفی وارد خانه ها می شوند اما اصلی ترین راه برای ورود به خانه، درب ساختمان می باشد. طبق آمار های ثبت شده، حدود ۳۴ درصد سارقین از درب اصلی به داخل خانه وارد می شوند. ۲۲ درصد از آن ها درب های پشتی ساختمان را برای ورود انتخاب می کنند و حدود ۹ درصد نیز از گاراژ خانه استفاده می کنند.

طبق این آمار ها می توان دریافت که تقریبا در ۶۵ درصد سرقت هایی که رخ می دهد، سارقان از طریق درب اصلی وارد خانه می شوند. با توجه به این آمار ها می توان گفت که استفاده از درب های ضد سرقت و ایمن به منظور بالا بردن امنیت ساختمان بسیار ضروری می باشد.

دیدن متن کامل مقاله  قفل هوشمند درب ضد سرقت

استفاده از درب ضد سرقت مناسب، راه حلی مطمئن برای جلوگیری از هر گونه خسارت ناشی از سرقت منزل میباشد اما نکته ای که در مورد استفاده از درب های ضد سرقت وجود دارد، توجه به نوع درب مورد نیاز و کاربرد های مختلف آن ها می باشد.

 

سارقان چگونه وارد خانه ها می شوند

با افزایش جمعیت در شهر های پرتراکم و صنعتی، خرید و نصب درب ضد سرقت مناسب کاملا ضروری به نظر می رسد اما همان طور که گفتیم، این درب ها دارای تنوع بالایی هستند. مهم ترین انواع آن ها شامل درب ضد سرقت کلاسیک و مدرن می باشد که به لحاظ طرح و رنگ، جذابیت های خاصی دارند و به همین دلیل مورد استقبال خریداران می باشند.

البته این نکته را باید در نظر داشته باشیم که استفاده از این نوع درب ها بیشتر به دلیل امنیت بالای آن ها می باشد. مهم ترین ویژگی درب ضد سرقت مدرن، در طراحی و همچنین جلوه زیبایی است که این نوع درب ها دارند. تفاوتی که درب ضد سرقت کلاسیک با مدرن دارند در برجستگی هایی است که بر روی مدل های کلاسیک طراحی شده است.

مجموعه آتاک درب با ارائه متنوع ترین انواع درب ضد سرقت مدرن و کلاسیک در طرح های مختلف، فعالیت می کند که محصولاتی با کیفیت و به همراه قیمت های مقرون به صرفه عرضه می نماید که جهت خرید می توانید به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش دهید.

چگونه از ورود سارقان به محیط های کاری و ساختمان ها جلوگیری کنیم؟

اولین گام استفاده از درب ایمنی است که با کیفیت های عالی و استانداردهای لازم ساخته شده اند. به بیانی ساده تر شما نباید کیفیت را فدای قیمت کنید و به سراغ درب های بروید که اصلا کیفیت ندارد و فیک هستند و قیمت شان ارزان است و در واقع شما تنها هزینه ی را بیهوده پرداخت نموده اید چرا که این دربها علاوه بر اینکه به راحتی شکسته می شوند بلکه دارای قفل های استانداردی نیز نمی باشند.جهت اطلاع از مدل های درب های ضد سرقت ما از کانال های ذیل دیدن فرمایید

دیدن متن کامل مقاله  همه چیز درباره درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت ارزان پی وی سی

درب های ضد سرقت ارزان پی وی سی که توسط این شرکت تولید می شوند دارای مدل های متنوعی بوده و با توجه به نوع آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و برخی از مدل های این درب ضد آب بوده یا از رویه های ام دی اف با میل های هشت و شش ساخته می شوند.

لازم است بدانید که این شرکت تنها حرفه ی را در خصوص درب های ضد سرقت معمولی یا لوکس ندارد و به صورت انبوه به ساخت درب های ضد سرقت با مدل ها و انواع متفاوت می پردازد. علاوه بر مواردی که ذکر کرده ایم تمامی هدف ما بر این است که درب های را با قیمت های به شما تحویل بدهیم که منصفانه بوده و مشتری بتواند با هر بودجه ی که در اختیار دارد یک درب ضد سرقت فوق العاده با کیفیت عالی را تحویل بگیرد.

متاسفانه برخی از شرکت ها از اصطلاح ضد آب سوءاستفاده می کنند و تمامی مدل های درب ایمنی پی وی سی را ضد آب معرفی می کنند اما این نکته را بخاطر بسپارید که آب از سطح روی درب پی وی سی نفوذ نمی کند اما اگر که کلاف درب پی وی سی نگردیده باشد از کلاف رطوبت نفوذ می کند. به همین جهت میتوان این طور نتیجه گرفت که درب های که کلاف تمام پی وی سی و روکش دارند به عنوان درب های ضد آب به شمار می روند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *