ویژگی ها و مزایای درب استیل

ویژگی های مهم درب استیل

استفاده از درب های ایمن و با کیفیت، لازمه ی هر ساختمان و بنایی می باشد به همین دلیل امروزه انواع مختلفی از درب ضد سرقت با طرح و جنس های مختلف در بازار وجود دارد.

از مهم ترین دغدغه های همه ی خریداران، مقاومت و استحکام بالای درب در برابر فشار، ضربه، رطوبت و نور آفتاب می باشد که بتوانند امنیت ساختمان ها را تضمین نمایند. امروزه با جست و جوی کوتاهی در بازار می توان درب های ساختمانی مختلفی را مشاهده کرد که دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند.

 

درب استیل

یکی از درب هایی که بسیار پرکاربرد می باشد، درب های استیل هستند که بدون اغراق می توان آن ها را به عنوان با کیفیت ترین درب های حال حاضر در نظر گرفت. این درب ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  •  ضد سرقت
  •  مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  •  مقاومت بالا در برابر حرارت و تابش آفتاب
  • شست و شوی آسان
  • استفاده از آلیاژ های با کیفیت در تولید آن که باعث ضد خش بودن آن می شود

نکته ی مهمی که در مورد درب های استیل وجود دارد این است که می توان آن ها را به آسانی ضدعفونی نمود.

‎‏‎درب‌های استیل ضد سرقت

  • هم چنین از دیگر ویژگی های درب های ضد سرقت اصل ، دارا بودن قابلیت ضد حرارت و ضد رطوت ، توجه به قابلیت ضد عبور گرد و غبار و ویژگی عایق صدا می باشد 
  • ناگفته نماند که دلیل تمایز درب ضد سرقت شیشه از درب های معمولی ، نوع قفل های آنهاست . درواقع برای داشتن درب ضد سرقت ایمن علاوه بر توجه به ویژگی های بالا ، باید به نوع قفل و کیفیت آن دقت شود . قفل های ضد سرقت از چند جهت به چهارچوب درب قفل میشوند و در نتیجه اهرم کردن و باز کردن این درب ها غیر ممکن میشود . 
  • قفل های ضد سرقت هم انواع مختلفی دارند . کلیدی و هوشمند که قفل های هوشمند از امنیت بالاتری نسبت به قفل های کلیدی برخوردارند .
دیدن متن کامل مقاله  استراکچر درب ضد سرقت

ازین رو میتوان گفت که شرکت آتاک درب با بهره گیری از جدیدترین متریال و ایمن ترین قفل ها ، برترین تولید کننده درب ضد سرقت شیشه می باشد . 

طراحی درب‌های استیل

امروزه طرح ها و مدل های مختلفی از درب های استیل در بازار عرضه می شود که مورد استفاده ساختمان های تجاری و مسکونی می باشند. طراحان این نوع درب ها با در نظر گرفتن انواع سلیقه ها و همچنین مدل های جدیدی که به عنوان مد روز مورد استفاده قرار می گیرند، بهترین و با کیفیت ترین درب های استیل را روانه بازار می کنند.

همان طور که از نام این درب ها مشخص است، جنس آن ها از استیل می باشد اما به منظور طراحی های مختلف و متنوع، معمولا از جزئیات بیشتری برای تولید آن ها استفاده می شود. برای طراحی درب های استیل از انواع شیشه و چوب استفاده می کنند که باعث زیبایی و جذابیت ویژه ی آن ها خواهد شد.

البته باید در نظر داشت که این نوع متریال جانبی باعث پایین آمدن امنیت و کارایی درب ها نشود. استیلی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود از استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی دارد. در واقع طراحی های مختلف این نوع درب ها بیشتر بر اساس سلیقه مشتریان و سفارش آن ها می باشد اما مدل های روز و بسیار متنوعی نیز وارد بازار می شود.

معرفی انواع مختلف درب های استیل

همان طور که گفتیم، درب های استیل دارای انواع مختلفی هستند که معمولا بر اساس کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها با توجه به مقدار و نوع متریال به کار رفته در آن ها، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند اما اگر بخواهیم آن ها را در طبقه بندی کنیم، شامل موارد زیر خواهد بود:

دیدن متن کامل مقاله  درب اتاق خواب مدرن و کلاسیک

هر کدام از آن مدل ها می توانند دارای طرح های مختلفی باشند که بیشترین تفاوت آن ها می توان از لحاظ اندازه مورد بررسی قرار داد. نکته مهمی که در مورد درب های استیل وجود دارد و شاید بتوان آن را دلیل اصلی استقبال خریداران از این نوع درب ها قلمداد کرد، ضد سرقت بودن آن ها می باشد. این ویژگی امروزه در شهر های بزرگ و صنعتی بسیار حائز اهمیت است و از سنسور های مختلف به منظور ایجاد امنیت مورد نظر برای ساختمان استفاده می شود.

قیمت درب‌ استیل

معمولا درب های استیل بر اساس قیمت عرضه ی آن ها، به دو نوع ارزان و گران تقسیم بندی می شوند اما صرف نظر از قیمت درب ها، باید به کارایی و کیفیت آن ها توجه داشته باشید. این نکته را هم باید توجه داشت که قیمت بالای هر دربی نمی تواند به منزله ی کیفیت بالای آن باشد اما به طور کلی، درب های استیل با قابلیت ضد سرقت بودن، دارای قیمت بالایی هستند و بیشترین کارایی را دارند.

از مهم ترین عواملی که می تواند در قیمت درب های استیل تاثیر گذر باشد، اندازه و همچنین متریال مورد استفاده برای تولید آن خواهد بود؛ به طور مثال در درب های سفارشی، از ترکیب چوب و شیشه به همراه استیل استفاده می شود که باعث تفاوت قیمت های آن ها می شود.

آتاک درب به عنوان تنها صادر کننده ی درب های استیل ایرانی در داخل کشور مطرح است که با کیفیت ترین انواع درب را با قیمت مناسب عرضه می کند که جهت خرید این درب ها می توانید به صورت اینترنتی از سایت آتاک درب و یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش آن، اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *