هوشمند سازی درب ساحتمان

هوشمند سازی درب ساحتمان


هوشمند سازی درب ساختمان به چه روشی انجام می گردد ؟

جهت هوشمند سازی درب ساختمان راه حل های بسیاری وجو دارد یکی از این راه حل ها استفاده از دستگیره دیجیتال درب می باشد. که در مجموعه آتاک درب تنوع گوناگونی دارد.

انواع سنسور درب و پنجره هوشمند

دستگیره دیجیتال ساخت کره جنوبی 

این نوع دستگیره ها بجای قفل اصلی در درب ضد سرقت و یا در دربهای اتاق و چوبی محصولات آتاک درب و سایر درب های موجود در بازار قابلیت نصب را دارد و همگی ساخت کشور کره جنوبی می باشند. با آپشن های مختلف وجود دارد.

دستگیره هوشمند رمز دار

این نوع دستگیره قابلیت تخصیص رمز عددی را دارد و تا ۱۰۰ یوزر قابلیت اضافه کردن پسورد دارد و قابلیت باز کردن بصورت کلید و رمز را دارد می باشد با توجه به قیمت اقتصادی این مدل فقط دارای دو امکان رمز و کلید می باشد. و در رنگ های مشکی براق ، نقره ایی و طلایی مشکی وجود دارد .

دستگیره دیجیتال اثر انگشتی 

این نوع دستگیره مدل پیشرفته تر قبلی می باشد بدین صورت که قابلیت اضافه کردن ۱۰۰ اثرانگشت و همچنین اثر انگشت یکبار مصرف و رمز میهمان را دارا می باشد . این نوع دستیگره دارای رمز میهمان یکبار مصرف ، دزدگیر و استفاده از کلید مکانیکی و استفاده از رمز عدد را دارد .

دیدن متن کامل مقاله  آیا درب ضد سرقت باعث جلوگیری از ورود سارقان میگردد؟

همچنین با اضافه کردن اپلیکیشن موبایل به گوشی میتوانید از گزارش های مختلف و کنترل های مربوطه روی دستگیره از طریق گوشی های هوشمند عمل کنید. در واقع شما می توانید با روش هوشمند سازی درب از قابلیت های متونعی برخوردار شوید.

دستگیره دیجیتال تشخیص چهره – هوشمند سازی درب ساختمان

یکی دیگر از انواع مدل های این نوع دستگیره ها میتوان به مدل تشخیص چهره و تشخیص کف دست اشاره کرد . این مدل علاوه بر امکان تحصیص رمز ورود و کیلید مکانیکی قابلیت تشخیص چهره و تشخیص کف دست را دارد . جهت هوشمند سازی درب این مدل بسیار کاربردی می باشد.

بطور کلی امروز هوشمند سازی ساختمان و هوشمند سازی درب ساختمان بسیار مهم و ضروری شده است چرا که گزارش ها و کنترل خانه بیش از هر چیزی مورد نیاز کاربران و مشتریان می باشد.

کلیه دستگیره های دیجیتال ساخت کره جنوبی که توسط آتاک درب ارائه میگردد قابلیت نصب بر روی کلیه درب های ضد دیلم آتاک درب و کلیه درب های چوبی و‌ اتاقی را دارد و دارای ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

جهت آگاهی از مدل ها و قیمت می توانید با بخش فروش شرکت آتاک درب تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *