هزینه تعمیر درب ضد سرقت آتاک درب

درب های ضد سرقت امروزه جزو حیاتی ترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شوند. به خاطر بالابردن ضریب امنیتی استفاده از این درب ها ضروری ترین مسئله به حساب می آید.

هزینه تعمیر درب ضد سرقت چقدر است؟

همانگونه که می دانیم درب های ضد سرقت ضمن این که استاندارد خاص خود را دارند نگهداری از آنها هم تحت شرایطی بایستی صورت پذیرد.  تعمیر درب ضد سرقت نیز جزو آن می باشد. در مقاله پیش رو از اتاک درب در مورد هزینه تعمیر درب ضد سرقت توضیحاتی خواهیم داد.

تعمیر درب های ضد سرقت

همانگونه که گفتیم درب های ضد سرقت نیز بعد از مدتی استفاده احتیاج به بازدید و بررسی دارند. اما ایراداتی که ممکن است برای درب ضد سرقت بوجود بیاید عبارتند از:

  • خرابی و از کار افتادن قفل درب
  • خراب شدن و ایراد در یراق آلات استفاده شده مانند لولا ها، دستگیره چشمی در و دستگیره
  • خرابی و شکستن لولاهای نگهدارنده درب
  • از کار افتادن و یاخراب شدن مغزی درب
  • خارج شدن درب از رگلاژ
  • از کار افتادن دستگیره در و یاعدم کارایی کافی آن
  • خراب شدن چشمی درب

اینها ایراداتی هستند که ممکن است بعد از مدتی استفاده سراغ درب های ضد سرقت بیایند. هزینه تعمیر درب ضد سرقت نیز به نوع مشکل بستگی دارد. برخی ایرادات نیز ممکن است بر اثر وارد شدن ضربه به درب وارد گردد‌. شاید تاب برداشتن چهرچوب اصلی نگه دارنده درب و یا خرابی صفحه درب هم مشکل باشد.

دیدن متن کامل مقاله  درب دو لنگه ضد سرقت پولیشی

خدمات موثر بر هزینه تعمیر درب ضد سرقت

خدماتی که یک تعمیرکار وارد و مجرب می تواند بر روی درب های ضد سرقت انجام دهد عبارتند از:

  • تعمیر قفل درب های ضد سرقت و یا تعویض آنها و زبانه های قفل که نظر اصلی جهت تعمیر یا تعویض بر عهده تعمیرکار متخصص می باشد.
  • تعویض یا تعمیر مغزی درب ضد سرقت
  • تعویض چشمی درب
  • تعمیر یا تعویض دستگیره های درب
  • رگلاژ و تنظیم درب ضد سرقت به صورتی که از افتادگی درب جلوگیری کند و تا مدت ها استفاده از درب به راحتی صورت پذیرد.
  • تعمیر و یا تعویض لولاهای درب حتی اضافه نمودن لولا جهت استحکام بیشتر
  • تعویض توپی درب، تعویض یا تعمیر یراق درب ضد سرقت
  • رفع صدای درب ضد سرقت با روغن کاری به موقع قطعاتی که احتیاج به روغن کاری داشته باشد.

دقت کنید که با توجه به مدل خرابی، هزینه تعمیر درب ضد سرقت مشخص می شود.

نکات مهم در تعمیر و هزینه

از نکات مربوط به تعمیر درب لابی و درب ضد سرقت بایستی این نکته را نیز یادآوری کنیم چهارچوب درب های ضد سرقت در صورت ضربه خوردن حین بستن و فشار ناشی از عدم رگلاژ صحیح ممکن است دچار آسیب دیدگی شده و خسارت هایی به درب وارد گردد. بهتر است این نکته را یادآور شویم که برخی از مشکلات و ایرادات کوچک را هم نبابد تحمل کنید. اگر به متخصص اعتماد نکنید و یا نخو اهید در این مورد هزینه ای کنید متاسفانه در مراحل بعد بایستی هزینه ای سنگین تر حتی تعویض درب را بر دوش بکشید.

دیدن متن کامل مقاله  درب ضد سرقت کلاسیک با بیش از 180 مدل متنوع و زیبا ضد دیلم واقعی

نکته مهم دیگری که بایستی یادآوری کنیم این است که بیشترین ایراد و خرابی در درب های ضد سرقت به بخش قفل این درب ها می باشد. در صورت آگاهی کم و استفاده نادرست می‌تواند موجب خرابی قفل و زبانه های آن و حتی تعویض ان  گردد. هزینه تعمیر درب ضد سرقت در این حالت می تواند زیاد باشد. البته تمامی این موارد به تشخیص تعمیرکار و متخصص بستگی دارد.

در کنار قفل و زبانه ها لولا ها نیز نقش اساسی را بازی می کنند و خرابی آنها خصوصا تعداد لولا و نوع نصب آنها بر روی چهارچوب باعث خرابی درب های ضد سرقت می شود‌‌‌.

نقش تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت پس از سرقت

متاسفانه بایستی قبول کنیم که سارقان حرفه ای همیشه راه هایی برای تخریب درب های ضد سرقت بدست می آورند و گاها موفق هم می شوند. اما این نمی تواند پایان کار باشد‌. با تعمیر و اقدامات هوشمندانه می توان از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد. استفاده از قفل های چند زبانه ای با مکانیزم حرکتی متفاوت می تواند تا اندازه زیادی از بروز سرقت های بعدی جلوگیری کند. حتما در مورد تعمیرات از افراد متخصص و تعمیرکار مجرب استفاده کنید و هزینه تعمیر درب ضد سرقت را  برای ایمنی در نظر بگیرید.

جالب است بدانید که درب های ضد سرقت چه ایرانی و چه ترک و یا حتی چینی از طریق ضربه و شکستن با تبر غیر قابل نفوذ می باشند. تنها راه تخریب از طریق چهارچوب و لولا است. بخاطر همین در مورد تعمیر درب ضد سرقت به این قسمت ها توجه خاصی شود و حتما نسبت به تعمیر اساسی لولا و استفاده از چهارچوب خوب اقدام گردد.

دیدن متن کامل مقاله  آیا درب ضد سرقت باعث جلوگیری از ورود سارقان میگردد؟

سخن آخر

در این نوشته از اتاک درب ما به بررسی هزینه تعمیر درب ضد سرقت پرداختیم. اما نکته پایانی این که در مورد تعمیر یا هرگونه تعویض یراق آلات و تجهیزات درب های ضد سرقت تصمیم نهایی را برعهده تعمیر کار متخصص این امر واگذار کنید. سعی کنید در تصمیم تعمیر کار دخالتی نکرده و بگذارید کنترل امور در اختیار او باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *