قیمت درب دو لنگه چوبی

قیمت درب دو لنگه چوبی


بهترین قیمت درب دو لنگه چوبی

معیارهای بسیاری تعیین کننده قیمت درب دو لنگه چوبی می باشند از جمله میتوان به ابعاد، متریال و کیفیت ساخت اشاره کرد. که کلیه این موارد در شرکت اتاک درب تعیین می گردد.

درب های دو لنگه آتاک درب چه ویژگی های دارند ؟

این نوع درب ها که در مجموعه آتاک درب تولید میگردند در دو نوع دو لنگه ضد سرقت و دو لنگه چوبی با متریال و طرح های مختلف که پس از تعیین ابعاد توسط مشتری و یا کارشناسی توسط کارشناسان ما تولید میگردد.

توصیه میکنیم در صورتی که میخواهید دربی ایمن و از لحاظ کیفی بهترین نوع را تهیه فرمایید قبل از فریم گذاری درب با کارشناسان فروش آتاک درب مشاوره نمایید.

قیمت درب دو لنگه چوبی آتاک درب چگونه تعیین می شود؟

ملاک قیمت گذاری محصولات آتاک درب کیفیت متریال و ابعاد در درب های لابی می باشد همانطور که میدانید جهت تهیه قیمت درب دو لنگه چوبی می بایست نوع چوب ضخامت فولاد و ضخامت ورق آهن و نوع لولاها و خیلی موارد دیگر رعایت شود . 

کلیه محصولات آتاک درب با استفاده از چوب های بلوط آمریکایی ، گردو و راش آمریکایی تولید میگردند که گران ترین و بهترین نوع چوب در کل دنیا می باشد.که در برایر رطوبت و گرما و‌سرمای کوهستانی کاملا مقاوم می باشند .

دیدن متن کامل مقاله  انواع مدل درب ویلایی مدرن و لاکچری

همچنین جهت تهیه قیمت درب های لابی لوکس اتاک درب اگر بصورت درب ضد سرقت ساخته شود ضخامت ورق آهن و نوع لولاها و در نهایت وزن درب بسیار مهم می باشد لذا توصیه میکنیم اکیدا از درب های ارزان موجود در بازار خرید نکنید چرا که دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

مثلا جهت انتخاب درب برای محیط بیرونی ابتدا می بایست با کارشناسان ما مذاکره کنید چرا که مطابق سلیقه و فضا و لوکیشن شما درب های خاص را به شما پیشنهاد خواهند داد.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش آتاک درب میتوانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

۰۲۱۴۴۹۷۳۳۶۰

۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *