قفل هوشمند درب (قفل دیجیتال

قفل هوشمند درب (قفل دیجیتال)

این نوع سیستم های ایمنی در جهت تامین امنیت، آرامش  در منزل، محل کار و غیره ابداع شده اند. بنابراین این قفل فراتر از یک تجهیز خانگی به‌حساب می آیند. این نوع قفل ها دارای قابلیت‌هایی هستند که به هیچ‌وجه قفل معمولی نمی‌تواند برای مشتریان  و کاربران فراهم نماید.

قفل های خاص هوشمند وسیله ای جهت افزایش ایمنی درب های ورودی ساختمان‌ها می‌باشند که با بهره گیری از فناوری‌های WiFi و بلوتوث به کاربران  با ارسال سیگنال‌های امن و کلیدهای دیجیتالی از طریق برنامه ی خود بر روی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله دیگر قفل درب ورودی ساختمان را از راه دور کنترل و آن‌را باز و بسته نمایند. 

قفل های ایمنی هوشمند علاوه بر افزایش میزان ایمنی، موجب سهولت در رفت و آمد نیز می شوند و می‌توان از هر جای دنیا و هر زمان که نیاز بود درب را برای میهمان باز نمود.

همچنین توسط گوشی هوشمند می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل و در صورت نیاز دسترسی افراد مختلف را تنظیم نمود. از دیگر ویژگی‌های قفل های امکان ثبت ورود و خروج ها هست.  در صورت لزوم با مراجعه به تاریخ مورد نظر می‌توان لیست مربوطه را چک نمود. 

در یک جمله می‌توان گفت که قفل هوشمند یا قفل دیجیتال، پیوند شگفت‌انگیز هوش مصنوعی با فناوری‌های امنیتی است. قفل‌های هوشمند درب، نسل جدیدی از قفل‌های درب شناخته می‌شوند که امنیتی بسیار بالایی را به استفاده‌کنندگان ارائه می‌دهند.

دیدن متن کامل مقاله  انواع مدل درب ویلایی مدرن و لاکچری

 

قفل هوشمند درب

عملکرد قفل های هوشمند 

قفل های هوشمند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشند به‌عنوان مثال با استفاده از گوشی هوشمند، رمز، کارت و اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و غیره می باشد. علاوه بر موارد فوق مشکلاتی نظیر  پشت درب ماندن اعضای خانواده و دوستان، احتمال باز ماندن درب منزل و غیره با ویژگی کنترل از راه دور این نوع قفل‌ها  رفع می گردد.

ویژگی های قفل ایمنی هوشمند

همان‌طور که در بالا اشاره شد از جمله ویژگی‌های این قفل‌ها امکان اتصال به گوشی هوشمند و کنترل از راه دور می‌باشد. به این ترتیب می‌توان ورود و خروج افراد را ثبت و کنترل کرد و درب را باز و بسته نمود که این ویژگی ها در قفل های هوشمند شرکت آتاک درب موجود می باشند.

در این نوع قفل ها می‌توان از رمز یک‌بار مصرف جهت باز نمودن درب استفاده نمود. این رمزها برای میهمانان قابل نصب هستند. 

قفل هوشمند مجهز به سیستم‌های امنیتی خاصی می‌باشد که با زدن آلارم به کاربران برای مقابله با حادثه هشدار می‌دهد. همچنین قابلیت ارسال خودکار پیام هشدار به تلفن همراه و  پلیس در صورت حضور نداشتن در منزل وجود دارد. 

از جمله ویژگی‌های امنیتی قفل های هوشمند عبارتند از: آلارم هشدار حوادثی مانند سرقت، آتش سوزی، قفل کودک یا امنیت خروج و سیستم‌های رمزدهی امنیتی. 

تمامی مدل‌های قفل هوشمند آتاک درب انرژی خود را از باتری‌های قلمی و یا کابل شارژ تامین می‌نمایند.  در صورت تمام شدن باتری قفل و از کار افتادن آن نیز می‌توان از منبع تغذیه اضطراری استفاده نمود.

دیدن متن کامل مقاله  آیا امکان سرقت با وجود درب ضد سرقت وجود دارد؟

قیمت قفل هوشمند درب

قیمت قفل هوشمند درب یا قفل دیجیتال به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

  1.  یک از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت، جنس بدنه قفل است؛ هر چقدر قفل از متریال ساخت کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود. جنس بدنه‌های این قفل‌ها از مس، آلومینیوم، فولاد ضدزنگ و روی ساخته می‌شود؛ در میان این‌ها، مس قیمت بالاتری دارد و بعد از آن فولاد ضدزنگ قیمت بیشتری دارد.
  2. نوع دسترسی به قفل، تاثیر زیادی برروی قیمت دارد؛ منظور از نوع دسترسی این است که قفل برای باز شدن به چه چیزی احتیاج دارد. قفل هوشمند به سه گروه بیومتریک، رمزدار و کارتی تقسیم می‌شود؛ هر یک از این گروه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند، برای مثال بیومتریک به سه نوع قفل تشخیص چهره، قفل اثر انگشتی و قفل تشخیص کف دست دسته‌بندی می‌شود.
  3. سبک طراحی و ظاهر قفل دیجیتال، برروی قیمت این محصول تاثیرگذار است؛ قفل‌های که از معیارهای ارگونومیک استفاده می‌کنند و دارای طراحی مدرن و لوکس هستند، قیمت بالایی دارند. یک قفل با داشتن طراحی زیبا، تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر ورودی ساختمان ایجاد می‌کند؛ بسیاری از افراد، در چنین مواقعی که با یک قفل دیجیتالی زیبا روبه‌رو می‌شوند احساس متفاوتی پیدا می‌کنند.
  4. قفل هوشمند درب توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود؛ برندهای معتبر تاثیر قابل توجه‌ی در قیمت قفل دیجیتالی دارند. هر چقدر برند اعتبار و شهرت بیشتری داشته باشد، نشان‌دهنده کیفیت و قیمت بیشتر قفل هوشمند است. خوب است بدانید که قفل‌های دیجیتالی که توسط کشورهای کره‌جنوبی و آمریکا تولید می‌شوند، کیفیت بسیار بالاتری دارند.
دیدن متن کامل مقاله  آیا درب ضد سرقت باعث جلوگیری از ورود سارقان میگردد؟

 

قیمت قفل هوشمند درب

قفل هوشمند درب شرکت آتاک درب

شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمام ویژگی های فوق و توجه به عملکرد برندهای محتلف در حوزه ی قفل هوشمند مجموعه کاملی از قفل های هوشمند آلمانی و کره ای را برای مشتریان فراهم نموده. در این میان برندهای دسی، کاداس و یوکا را میتوان نام برد. معرفی قفل آژیردار ضد سرقت  

قفل های دسی دارای یک عدد ریموت و کی پد رمز و در صورت خواست مشتریان سنسور اثرانگشت می باشد.این  دستگاه اسمبل ترکیه  و دارای موتور و اجزا ساخت آلمان  می باشد. از جمله قابلیت های آن میتوان به کنترل از طریق ریموت ، کی پد رمز  اشاره کرد. دارای ۵ عدد کلید با قابلیت کنترل وایرلس از راه دور بوده و ۱۵ سال گارانتی دارد.

دارای اپلیکیشن مناسب نصب در گوشی های هوشمند می باشد که از آپ استور و گوگل پلی جهت آیفون و اندروید قابل دانلود می باشد‌. بوسیله کابل هم شارژ می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *