فریم گذاری درب

فریم گذاری درب


راهنمای فریم گذاری درب و نحوه اندازه گیری جهت خرید درب

در صورتی قصد خرید درب و یا فریم گذاری درب را  دارید پیش از اقدام به خرید ذکر نکات ذیل و کارهایی که می بایست انجام دهید ضروری است.

منازلی که قصد تعویض درب وودی و یا تبدیل به درب ضد سرقت دارند

بهتر است قبل از مراجعه به محل نمایشگاه و شرکت آتاک درب با تماس تلفنی با کارشناسان ما از نحوه اندازه گیری درب ورودی واحد خود مطلع شوید.

به هر حال ابتدا داخل به داخل چارچوب عرض و ارتفاع را اندازه بگیرید.سپس نقطه تمام شده چارچوب درب در بیرون واحد و داخل واحد را عرض و طول اندازه بگیرید .

این اندازه گیری شما حدودی است. و کارشناسان ما جهت اندازه گیری دقیق تر پس از خرید درب ضد سرقت به محل پروژه بدون هزینه مراجعه خواهند کرد.

تهیه عکس از درب ورودی فعلی جهت فریم گذاری درب

از درب منزل خود که قضد عوض کردن آن را دارید. از داخل منزل  و بیرون کامل با چارچوب عکس بندازید.

دیدن متن کامل مقاله  قفل هوشمند درب ضد سرقت

اگر درب در راهرو واقع شده است حتما به کارشناسان ما توضیح دهید و عکس از بیرون راهرو هم بگیرید.

نحوه فریم گذاری درب در ساختمان های نوساز یا بازسازی 

حتما توصیه میکنیم به سازندگان ، مهندسان ، معماران و طراحان عزیز و مسئولین پروژه در صورتی که قصد خرید از آتاک درب را دارید با تماس با واحد فروش ما نقشه فریم گذاری دریافت کنید. و بر اساس نقشه فریم گذاری عمل کنید. در نقشه فریم گذاری کاملا نحوه فریم گذاری و قوطی مورد نیاز با جزییات ابعاد درب ها به زبان سلیس و راحت شرح داده شده است.

ابعاد استاندارد درب های تک لنگه ضد سرقت و ضد دیلم آتاک درب

ابعاد استاندارد درب های تک لنگه پشت کار عرض ۱۱۲ و ارتفاع ۲۱۲ و جلوی کار عرض ۱۱۹ ارتفاع ۲۱۵ می باشد که جهت فریم گذاری ابعاد ۱۱۳*۲۱۳ داخل به داخل فریم مورد نیاز می باشد.

ابعاد استاندارد درب های لابی آتاک درب

ابعاد درب های لابی به طور کلی سفارشی می باشد. و طبق ایعاد شما ساخته خواهد شد .درب های یک نیم لنگه لابی عرض بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ و ارتفاع ۲۰۰ تا ۴۰۰ و درب های دو طرف ثابت عرض ۱۷۰ تا ۲۴۰ و ارتفاع ۲۰۰ تا ۴۰۰ قابلیت تولید توسط کارخانه آتاک درب را دارد.

ابعاد استاندارد درب های اتاقی آتاک درب

درب های اتاقی آتاک درب عرض بین ۸۰ تا ۱۲۰ و ارتفاع بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ و درب سرویس و حمام ها عرض بین ۷۰ تا ۹۰و ارتفاع بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ قابلیت تولید دارد. همچنین ابعاد سفارشی مشتری نیز بر اساس نقشه کار ساخته می شود.

دیدن متن کامل مقاله  قیمت درب دو لنگه چوبی

پیشنهاد میکنیم در این خصوص و اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۴۹۷۳۳۶۰

۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴

واحد فروش آتاک درب 

لوکس و با کیفیت – آتاک درب 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *