روزت درب ضد سرقت آتاک درب

درب های ضد سرقت با حضور جدیدترین تکنولوژی ها و سیستم ها در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به درب های معمولی هم ساختار متفاوت تری دارند و هم از امنیت بالاتری بر خوردار می باشند. استفاده از تجهیزات باکیفیت بالا و خاص خود درب های ضد سرقت باعث گردیده که این درب ها مورد استقبال عمومی قرار گرفته و جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی پیدا کنند.

روزت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی ساختار جداگانه و اجزاء متفاوت و باکیفیت تری دارند. یکی از این اجزاء که در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد روزت می باشد. در نوشته پیش رو در مورد روزت درب ضد سرقت توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

اجراء و‌‌ ساختار درب ضد سرقت

همانگونه که از نام این نوع درب ها مشخص می باشد دربی است که در حالت معمولی باز کردن آن توسط برش، دیلم کردن و ضربه زدن مقاوم می باشد. این درب ها دارای اجزای گوناگون و مهمی  هستند. درب ضد سرقت مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد. اما این نکته را نیز بایستی در نظر گرفت که کارایی و کیفیت درب های ضد سرقت زمانی موثر است که در ساخت آن استاندارد های خاص این درب ها استفاده گردد.

بهترین درب ضد سرقت دارای ویژگی های خاص خود می باشد. اما این موارد زمانی موثر می باشد که نکاتی در تولید و استفاده از آنها رعایت گردد. مثلا اجزاء سازنده درب ضد سرقت که در ادامه در مورد بخش های تشکیل دهنده آنها توضیح خواهیم داد. گرچه هدف ما بررسی روزت درب ضد سرقت است. اما  این اجزا عبارتند از:

  • ساختار درب های ضد سرقت
  • پنل و رویه درب ضد سرقت
  • چهارچوب های درب ضد سرقت
  • ابزار و یراق آلات سازنده درب های ضد سرقت
دیدن متن کامل مقاله  تمیز کردن درب ضد سرقت

روزت درب ضد سرقت چیست؟

یکی از یراق آلاتی که در درب لابی و  ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد روزت می باشد. روزت درب ضد سرقت بخشی بیشتر شبیه دایره شکل می باشد. به عنوان محافظ بر روی قفل قرار می گیرد که البته مدل های مختلفی نیز دارد. روزت درب ضد سرقت اولین قسمتی است که سارقین برای عبور از درب ضد سرقت مورد هجمه و تخریب قرار می دهند.

به همین دلیل تخریب و سوراخ کردن آن در مرحله اول کار سارقین می باشد. به همین دلیل سوراخ کردن و یا خم کردن آنها برای نفوذ به مغزی قفل و باز کردن آن به هر روشی بسیار سخت و تخریب آن غیر ممکن می باشد.

آشنایی با انواع روزت درب ضد سرقت

روزت  درب های ضد سرقت در تولید با مدل های مختلفی دیده می شود. اما متداول ترین نوع این روزت ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • روزت دو کاسه گرد
  • مدل روزت تک کاسه ای گرد
  • روزت های مربعی

هر کدام از این سه نوع روزت استحکام و محکمی ویژه خود را دارند.

دستگیره رزت چیست؟

با اطلاهع از روزت درب ضد سرقت می خواهیم به بررسی این مسئله بپردازیم که دستگیره رزت یا روزت چیست؟ این مدل از دستگیره ها با مدل های معمولی تفاوت هایی دارند. می دانیم که استفاده روزانه از این بخش از درب ها بسیار زیاد است. این مدل ها به صورت دو بخشی ارائه می شوند. قسمت کلید خود و دسته جدا از هم است.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به طراحی داخلی و دکوراسیون دقت می کنید، این مدل ها برای شما مناسب خواهند بود. احتمالا باب سلیقه شما هستند. این مدل در رنگ های مختلفی مانند زیتونی، طلایی و یا استیل دیده می شود.

دیدن متن کامل مقاله  درب ضد صدا

این مدل از دستگیره دارای روزت درب ضد سرقت، ایمنی بالایی دارد. چرا که از بیرون هیچ مدل از سوئیچی را برای دسترسی نخواهید دید. از این رو برای ایمنی بیشتر و بهتر می توانید از آن استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت اتاک درب ما به بررسی روزت درب ضد سرقت پرداختیم. اما نکته آخر این که پیشرفت تکنولوژی و افزایش خواسته بشر نسبت به امنیت باعث دخالت تکنولوژی در ساخت درب ها و درنتیجه تولید درب های ضد سرقت گردیده است. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید حتما به جزئیات آن نیز توجه کنید‌.

یراق آلات خوب فناوری نوین در ساخت و استفاده از مواد اولیه خوب در یک جمع بندی تولید یک محصول رده بالا و باکیفیت می باشد. سعی کنید هنگام خرید از مراکز معتبر و شرکت های صاحب نام خرید کنید تا ضمن اطمینان از کیفیت تجهیزات و کل محصول از خدمات پس از فروش مناسبی نیز بهره مند باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *