مزایای درب لابی مدرن

مهمترین مزایای درب لابی مدرن

معماری مدرن جنبشی بزرگ در معماری بوده است. مزایای درب لابی مدرن سبکی است که در آن طرح های نو بررسی شدند و المان های تاریخی از آن حذف شده اند. با پایان جنگ مردم تلاش می کردند آنچه در گذشته بوده را از خاطر ببرند وکشور خود را به سمت رشد، ترقی و نوآوری ببرند. به همین علت معماری سنتی گذشته را کنار گذاشتند و سبک های معماری مدرن را به میان آوردند. معماران بر این بودند تا معماری را مانند هر علم دیگری با فناوری روز دنیا به روز رسانی کنند .

درب لابی با سبک مدرن معماری نقش موثری در بازسازی اروپا داشت و برای جلوگیری از ولخرجی ها، متریال های گران و تجمل‌گرایی قدم محکمی برداشت. در سبك معماری مدرن متریال ها عمدتاً بتن ، فولاد و شیشه هستند. نورگیر بودن فضا در این سبک معماری بسیار با ارزش است.

اساسی ترین ویژگی سبک معماری مدرن سادگی آن است. اولین بناهایی که با سبک معماری مدرن ساخته شد آسمان خراش ها بودند. معماری مدرن بیشتر به فرم ها و کمتر به تزئینات اهمیت می دهد. در این سبک معماری بیشتر به مصالح و سازه اهمیت می‌دهند و مجلل بودن بنا ارزش کمتری دارند. استفاده درست و مناسب از مکان در این سبک معماری بسیار مهم است.

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل درب لابی کلینک کنید

ویژگی های درب لابی مدرن

درب ورودی ساختمان چیزی نیست که بشود هر زمانی که اراده کردید آنرا عوض کنید بنابراین باید در انتخاب خود بسیار هوشمندانه عمل کنید. مدل هایی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی استحکام و امنیت بالایی داشته باشد.

بر همین اساس آتاک درب ایران علاوه بر توجه به زیبایی درب ها و همگام بودن آن ها با مدرنیته همواره به ایمنی و استحکام بالای درب ها نیز توجه نموده و بر همین اساس درب های خود را به سیستم های ایمنی ضد دیلم مجهز نموده است. علاوه بر این در محصولات آتاک درب ایران از شیشه های سکوریت نشکن استفاده میشود که مقاومت مطلوبی در برابر ضربه و فشارهای مکانیکی را دارد.

دیدن متن کامل مقاله  تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی

بدین ترتیب میتوان گفت شرکت آتاک درب ایران با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای کیفیتی و ظرافت در طراحی همگام با تمام سبک های معماری در حال ارائه ی طیف وسیعی از درب های ورودی ساختمان، و درب لابی مدرن درب های واحد و داخلی می باشد .

بررسی انواع درب لابی

در سال های اخیر بسیاری از تولید کنندگان انواع درب لابی و ورودی، سعی داشته اند با توجه به تنوع متریالی که در خط تولید استفاده می کنند، مدل های متفاوت و کاربردی را برای درب های موردنظر اعمال نموده و از ابن طریق بتوانند در میزان تقاضای این محصول، تاثیر بسزایی را القا کنند.

درب های لابی در سه نوع فلزی، استیل و همچنین چوبی به تولید می رسند که هر یک از انواع مزبور، می توانند دارای مدل های بسیار متنوع و ویژه ای باشند که سلیقه های مختلف متقاضیان این محصول را پوشش دهند.

نوع فلزی این محصول دارای متریال و بدنه کاملا فلزی بوده که صرفا از آلیاژهای متنوع با ضخامت و درصد گوناگون در تولید آن ها استفاده شده است و در زمره درب لابی کلاسیک قرار دارد، از این رو تولید کنندگان برای کاربردی تر کردن این محصول به جهت قرار گرفتن در قسمت ورودی ساختمان و مجتمع های مسکونی و اداری، از رنگ آمیزی و لعاب کاری استفاده می کنند تا محصولی ضدزنگ را ارائه دهند.

درب لابی استیل که جزو مدل های ترند و گران قیمت درب های ورودی می باشد، صرفا با استفاده از متریال کروم و لعاب کاری استیل، توانسته اند مقاومت و سنگینی مناسبی را برای این محصول به وجود بیاورد، البته ترکیب استیل با متریال شیشه های نشکن، می تواند برای مراکز خرید و خدماتی جزو درب های فانتزی و لاکچری قرار بگیرد.

درب لابی چوبی صرفا از متریال چوب طبیعی و ام دی اف به تولید می رسد که بهره گیری از چوب طبیعی خالص و همچنین نوع چوب، بستگی به طراحی هایی دارد که تولید کنندگان این محصول اقدام به تولید و عرضه آن نموده اند.

درب چوبی ام دی اف، می تواند جزو درب های ضد سرقت قرار بگیرد چون استفاده از قفل های لاکچری و مدرن برای این محصول، از اقدامات اولیه در خط تولید بوده تا بتواند در کنار زیبایی ظاهری محصول، امنیت بالایی را برای مراکز مورد استفاده به وجود بیاورد.

قیمت درب لابی

امروزه درب لابی مدرن، با توجه به تنوعی که در متریال این محصول اعمال شده است، می تواند از قیمت بسیار متعدد برخوردار شود که از بین مدل های ارائه شده برای این محصول، درب ام دی اف ضد سرقت، از قیمتی بالاتر به نسبت طراحی های جدید و به روزی که دارد، برخوردار بوده است.

دیدن متن کامل مقاله  قفل هوشمند درب ضد سرقت

اتاک درب در ارائه انواع درب های مختلف ضد سرقت مناسب برای نصب در ورودی انواع لابی مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری جزو برندهای بسیار موفق بوده است که صرفا در زمینه اعمال قیمت، توانسته است بیشتر از درجه کیفی محصول، متعادل سازی را در حوزه قیمت برای جلب رضایت خریداران اعمال نماید که امری قابل تامل برای تمامی متقاضیان عمده و خرده این محصول می باشد.

با مشاهده انواع مدل های ارائه شده توسط اتاک درب، می توانید طرحی متناسب با نوع سلیقه و انتظار خود انتخاب کرده و با تهیه این محصول، در هزینه پرداختی خود به جهت قیمت فوق العاده مناسب این محصول، صرفه جویی بسزایی را داشته باشید.

خصوصيات معماری درب لابی مدرن

معماری مدرن بیشتر به اشکال هندسی ساده و بدون تجملات اهمیت می دهد. در معماری مدرن بیشتر به فضا و عملکرد مصالح و سازه اهمیت داده می‌شود. برجسته ترین ویژگی معماری مدرن سادگی طرح و فرم آن است بر همین اساس آتاک درب ایران نیز در طراحی های مدرن خود اساس طراحی را بر فرم های ساده قرار داده است .

سبک مدرن زیبایی، تمیزی و سادگی را در طراحی منزل رواج داده است. هدف اصلی معماران مدرنیست پرهیز از تجملات و تزئینات زیاد در معماری بوده است.در واقع معماران این سبک به دنبال ساختن بناهایی با مصالح جدید بودند که زیبایی چشم نواز و سادگی داشته باشد.

در ساخت بناهای مدرن، معماران از علم فیزیک و ریاضی استفاده کرده اند تا فرم زیبایی به سازه بدهند.

غیر از ظاهر بیرونی که شکل منحصر به فردی به خانه های مدرن می دهد، ایمنی و هدف ساختن بنای مدرن یا موارد استفاده آن نیز از اهمیت برخوردار است.

حتما هر شخصی در زندگی اش به خانه رویایی خود فکر کرده است. این افکار در ابتدا در زمان کودکی، زمانی که در نقاشی هایمان خانه هایی زیبا وساده، نزدیک یک رودخانه و یا جنگل با پرندگان در حال پرواز و خورشیدی که در بالا ی کوه ها و وسط صفحه نقاشی قرار دارد می کشیم، به ذهن خطور می کند. امروزه با ابزارهای مدرن و معماران حرفه ای رسیدن به رویا کودکی غیرممکن نیست.

دیدن متن کامل مقاله  چند نکته مهم جهت خرید درب ضد سرقت ایرانی، ترک

استفاده از معماری مدرن در ايران

در ایران نیز بعد از جنگ جهانی اول همزمان با روی کار آمدن سلسله پهلوی معماری مدرن ایران شروع شد. سبک معماری مدرن در ایران با معمارانی شروع شد که در خارج از ایران تحصیل کرده بودند. از آثار مدرن ایرانی می توان به ایستگاه قطار تهران، بانک ملی، مدرسه دارالفنون، کاخ شهربانی، آرامگاه فردوسی و سعدی نام برد.

با پیشرفت تکنولوژی در ایجاد طرح های سخت و پیچیده سیستم های رایانه ای مدرن نقش مهمی را در معماری مدرن ایفا کردند. سیستم های رایانه ای قابلیتی را در اختیار طراحان قرار دادند تا طرح‌هایی را ایجاد کنند که بسیار بزرگتر از طرح‌های سنتی بوده است. طراحان با این امکانات قادر شدند طرح های مدرن اسلامی را در مدل سه بعدی ارائه دهند. طرح‌هایی با پیچیدگی بسیار بالا که به طور ماهرانه در معماری مدرن ساخته شدند.

استفاده از معماری مدرن در غرب

اجتناب از تزئینات و تجملات زیاد، خطوط پیچیده و توجه به خط های صاف و تمیز و مستقیم که از ویژگی های بارز سبک معماری مدرن در مدل های آتاک درب ایران همراه مورد توجه بوده است. در طراحی داخلی مدرن به نور طبیعی اهمیت زیادی داده شده به همین علت در این سبک معماری پنجره های بزرگ، نورگیر پنجره های سرتاسری ازکف تاسقف بسیار دیده می شوند و بر همین اساس آتاک درب ایران به مدل های که با ترکیب چوب، فلز و شیشه می باشد روی آورد و به چوب به عنوان اصلی ترین مصالح طبیعی در طراحی داخلی از اهمیت ویژه ای در مدل ها داده شده است.

از آنجائیکه مدل درب ورودی ساختمان  یکی از مهم ترین عوامل زیبایی دکوراسیون و همچنین نمای بیرونی ساختمان ها است هماهنگی درب با سبک ساختمان بسیار حائز اهمیت است. اولین چیزی که هر فردی بهنگام ورود به ساختمان خانه با آن برخورد می کند درب ورودی است که با طراحی زیبای خود می تواند نظر هر فردی را بخود جلب کرده و تاثیر زیادی بروی ذهنیت فرد از محیطی که به آن وارد می شود بگذارد. اما امنیت نیز به همان اندازه حائز اهمیت است .

اندازه درب ورودی باید با اندازه خانه متناسب باشد و عبور  و مرور از آن به راحتی صورت بگیرد. علاوه بر آن باید لوازم مورد نیاز از جمله اتومبیل بتواند به راحتی از آن عبور کند.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *