درب لابی

محتوا پنهان

آتاک درب بزرگترین تولید کننده اصلی انواع درب های ضد سرقت مدرن، کلاستیک و درب لابی در ابران با صادرات محصولات به ۸ کشور در دنیا می باشد. تولید درب با بهترین متریال ها توسط نیروهای مجرب و با تجربه آتاک درب باعث شده تا رضایت مشتریان را داشته باشیم.

✅قیمت درب لابی از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
✅انواع درب لابی درب لابی مدرن و کلاسیک
✅ویژگی های آتاک درب  ضد سرقت و ضد دیلم
✅درب های لنگه دار درب های تگ و دو لنگه
✅مزایا متریال عالی و ظرافت درب ها

درب های لابی یکی از اولین آیتم هایی است که هنگام ورود به ساختمان به چسم میخورد و تاثیر بسزایی بر زیبایی ساختمان دارد.درب های لابی ساختمان علاوه بر ظاهری و زیبایی که به ساختمان میبخشید نقش بسیار مهمی برای امنیت هم دارد که درب های لابی ساختمان را میشه به دو نوع زیر تقسیم کرد:

  • درب لابی مدرن
  • درب لابی کلاسیک

 

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل درب لابی کلیک کنید

درب لابی مدرن

امروزه استفاده از طراحی های مدرن در ساخت ویلاها و ساختمان بیشتر شده است درب های لابی مدرن آتاک درب با هماهن ویژگی های درب های لابی کلاسیک با طرح ها و رنگ های مدرن تولید میگردد.

درب لابی سبک مدرن اکثرا ساده و از الوارهای چوب بلوط یا راش و گردو آمریکایی استفاده میگردد.امروزه درب لابی مدرن مشکی یا دودی مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است .

آتاک درب تنها تولید کننده درب ضد دیلم واقعی و درب لابی مدرن و درب لابی کلاسیک با ورق آهن دو میل و استفاده از استراکچر فولادی ۳ میل در ایران می باشد که کلیه درب ها قابلیت اتصال به سیتم ایفون و هوشمند سازی منزل را دارد.

انواع مدل های درب لابی مدرن

در ساخت ساختمان ها و ویلاها امروزه از طراحی مدرن استفاده فراوانی می شود. انواع مدل های درب لابی مدرن اکثرا ساده و از چوب های گردو آمریکایی، راش و بلوط تولید شده اند.
مدل های درب لابی مدرن دودی یا مشکی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آتاک درب تولید کننده درب لابی مدرن و درب لابی کلاسیک با استفاده از استراکچر فولادی سه میل و ورق آهن دو میل می باشد. کلیه درب های تولید شده توسط مجموعه آتاک درب به سیستم آیفون متصل می شوند و قابلیت هوشمند سازی منزل را دارند.

درب لابی کلاسیک

عموما ساختمان های کلاسیک و ویلاهای کلاسیک نیاز به درب لابی کلاسیک دارد در این نوع درب ها از منبت های چوبی استفاده شده است درب های لابی کلاسیک آتاک درب به دو صورت ضد سرقت و تمام چوب تولید میگردد.

درب های ورودی اصلی ساختمان سبک کلاسیک بصورت ضد سرقت با استفاده از ورق آهن دو میل و لولاهای استیل تولید میگردد مثلا عرض ۱۵۰ ارتفاع ۲۴۰ درب یک نیم لنگه محسوب میگردد که بصورت ضد سرقت و تمام چوب در کارخانه آتاک درب تولید میگردد.برای کلیه درب های آتاک درب از لولاهای استیل بزرگ ساخت کشور ترکیه استفاده میگردد درب های کلاسیک را می توان با تاج و ستون و یا روکوب زیباتر کرد و جلوه ی بیشتری به ساختمان می دهد.

دیدن متن کامل مقاله  شرکت صادرات درب ضد سرقت در تهران

آتاک درب امکان تولید درب های لابی تا عرض و ارتفاع ۴ متر بصورت یک تیکه را دارد.

برخی از ویژگی های درب های لابی آتاک درب به شرح ذیل می باشد :

  • درب ضد سرقت و ضد دیلم
  • قابلیت سفارش تا ابعاد ۴ متر
  • ابعاد حدودی ۱۵۰*۲۴۰
  • رویه ۱۲ میل بلوط آمریکایی
  • دارای دزدگیر و سنسور هوشمند

استفاده از شیشه های سکوریت ۱۰ میل با حفاظ فولادی دو طرفه در مدل های شیشه خور

  • ‎دارای امکان اتصال به سیستم هوشمند سازی
  • ‎دارای ۵ عدد لولای استیل بزرگ
  • ‎ضخامت ورق آهن چارچوب و لنگه ۲میل
  • ‎با استراکچر فولادی ضد دیلم
  • ‎دارای روزت های ضد تخریب آتاک
  • ‎عایق داخلی پشم سنگ
  • ‎‏‎با۱۵ سال گارانتی و یکسال بیمه سامان
  • ‎وزن درب :۲۴۵ کیلوگرم

انواع مدل های درب لابی کلاسیک

درب لابی که دارای منبت کاری و برجستگی است را درب لابی کلاسیک می گویند. انواع مدل های درب لابی کلاسیک در ابعاد، رنگ و طرح های مختلفی وجود دارند به طوری که به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون منزل ست نمود.

درب لابی تک لنگه یا دو لنگه

ابعاد ورودی ساختمان و فضای ورودی ساختمان در انتخاب و خرید درب لابی تک لنگه یا دو لنگه نقش مهمی ایفا می کنند. درب های ورودی ساختمان نسبت به درب های معمولی ارتفاع و عرض بیشتری دارند و به صورت دو لنگه غالبا طراحی می شوند. کارفرمایان بیشتر از درب لابی تک لنگه استفاده می کنند؛ چون هزینه خرید درب چوبی دو لنگه بیشتر از یک لنگه می باشد.

نکات مهم خرید درب لابی

درب لابی چون محل رفت و آمد بوده و عبور و مرور زیادی در آن انجام می شود تعویض آن از نظر زمان بر بودن و هزینه های اضافی کاری دشوار خواهد بود به همین دلیل در هنگام خرید درب لابی باید به چند نکته مهم توجه شود.
از نکاتی که در هنگام خرید درب لابی باید به آن ها توجه کرد به گزینه های زیر می توان اشاره نمود:

۱- انتخاب بهترین متریال درب لابی

بهترین درب لابی باید از متریال درجه یک، ساخته شده باشد تا در برابر آسیب های محیطی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. درب لابی چوبی باید از بهترین چوب ساخته شده باشد.

۲- ظرافت بالا در طراحی و ساخت

برخی از درب های ورودی طبق سبک کلاسیک و برخی دیگر مطابق سبک مدررن طراحی و تولید شده اند. دربی را باید خریداری کنید که به خوبی مشخصات هر سبک در آن رعایت شده باشد و در طراحی و ساخت آن از ظرافت بالایی بهره استفاده شده باشد.

۳- ساختار مقاوم و ایمن

دربی را خریداری کنید که قفل آن دارای ایمنی لازم باشد و بدنه ای مقاوم داشته باشد.

۴- تناسب میان نمای ساختمان و طرح لابی

برای این که درب لابی جذاب و جلوه ای زیبا داشته باشد باید با نمای ساختمان هماهنگ و ست شود تا یک منظره چشم نواز از سبک، رنگ و طرح ایجاد شود. اگر بین نمای ساختمان و طرح درب تضاد وجود داشته باشد، موجب می شود نمای کلی ساختمان به هم بریزد.

۵- تناسب دکوراسیون لابی و سبک درب لابی

در دکوراسیون فضای لابی، بخشی از درب لابی دیده می شود؛ بنابراین در هنگام خرید درب لابی باید توجه کنید که بین سبک دکوراسیون داخلی فضا و طرح درب هماهنگی وجود داشته باشد.

۶- ابعاد درب لابی

درب لابی از نظر ابعاد شامل درب چهار لنگه، سه لنگه، دو لنگه و تک لنگه می شود در ورودی های که امکان استفاده از درب های بزرگ وجود دارد یا در ورودی های کم عرض باید از درب های تک لنگه استفاده شود در ساختمان های که ورودی آن ها پر تردد است یا ورودی عریض دارند باید از درب دو لنگه لابی استفاده کرد. برای ورودی درب پارکینگ از درب ورودی سه یا چهار لنگه استفاده می شود.

۳-انتخاب رنگ درب لابی

رنگ درب لابی باید در برابر تابش آفتاب، آب و ضربه مقاوم باشد.

درب لابی چوبی

یکی از عمومی ترین مدل های درب لابی ساختمان درب لابی چوبی هستن که از دسته درب های لوکس به شمار می آیند.درب های لابی چوبی معمولا به خاطر نوع چوبی و تراش هایی که دارن قیمت نسبتا بالایی دارند.

درب لابی چوبی چه مزیت هایی دارد؟

انتخاب درب لابی با متریال چوبی مزایای زیادی به همراه دارد.از مزایای درب لابی چوبی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

۱- ظاهر زیبا

درب لابی چوبی از ظاهر زیبایی برخوردار است. جلوه ای طبیعی به محیط می دهد و این به جهت ظاهر آکوستیک آن می باشد برای افرادی که طرفدار سبک کلاسیک هستند، بهترین انتخاب محسوب می شود برای این که بتوانید ظاهر زیبا و طبیعی چوب را تقدیم خانه ای خود کنید باید این نوع درب را خریداری نمایید.

دیدن متن کامل مقاله  تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی

۲- تمیز کردن و نگهداری آسان:

درب های چوبی را می توانید به راحتی با یک پارچه تمیز، پاک کنید با یک محصول تمیز کننده و یک پارچه می توانید به راحتی گرد و غبار و کثیفی های روی درب را از بین ببرید.

۳- آسان برای تعمیر:

درب لابی همانند دیگر درب های داخل خانه بیشترین تماس را دارد به همین دلیل دچار آسیب می شود به راحتی درب لابی چوبی را می توان تعمیر کرد.

۴- عایق صدا:

درب های چوبی عایق صوتی خوبی محسوب می شوند.

۵- بادوام:

توجه به دوام محصول یکی از نکات مهم در هنگام خرید می باشد. محصولاتی که با مواد چوبی تولید شده اند از ماندگاری بالایی برخوردار هستند؛ لذا درب های چوبی دوام بالایی دارند.

۶- مدل های متنوع:

درب لابی چوبی در مدل و طرح های مختلفی تولید می شود به طوری که شما مطابق با سلیقه خود می توانید، بهترین مدل درب چوبی را انتخاب کنید.

۷- قیمت مقرون به صرفه:

افرادی که می خواهند محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند، طرح های چوبی برای آن ها انتخاب مناسبی می باشد. قیمت مقرون به صرفه بودن درب های چوبی باعث شده، قدرت خرید مشتریان افزایش یابد.

راهنمای انتخاب چوب برای درب لابی

در تولید درب ورودی لابی از نظر ساختاری چوب های مصرفی شامل چوب های نرم و چوب های سخت می شوند.
چوبی که از درختان سوزنی برگ و مخلوطی شکل به دست می آید را چوب نرم می گویند که شامل چوب روسی، کاج اروپایی، چوب نراد و سفید می شود. چوبی که از درختان پهن برگ به دست می آید را چوب سخت می گویند مانند بلوط، فندق، بید، افرا، راش، توسکا، نارون و غیره .

راهنمای انتخاب چوب برای درب لابی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • چوب گردو : برای تولید درب چوبی لابی مرغوب ترین و بهترین چوب، چوب گردو می باشد. این نمونه چوب بافت همگنی دارد و به راحتی روی آن منبت کاری و خراطی انجام می شود در برابر رطوبت و فشار مقاومت بالایی دارد.
  • چوب راش : بافت یکنواختی دارد و نیمه سنگین است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و حشرات دارد و از قیمت پایین تری نسبت به چوب گردو برخوردار است. نوع اروپایی چوب راش انتخاب بهینه ای برای تولید درب لابی ورودی محسوب می شود.
  • چوب ماهون : در برابر تنش های دمایی و رطوبت مقاومت بالایی دارد رنگ این چوب قهوه ای مایل به سرخ است که برای درب های چوبی جزو رنگ های پرطرفدار محسوب می شود.
  • چوب افرا : رنگ مایل به کرم دارد و بافت آن متراکم سنگین بوده و مقاومت بالایی دارد.
  • چوب بلوط : به رنگ قهوه ای روشن و تیره بوده و وزن نیمه سنگینی دارد از استحکام و رنگ پذیری خوبی برخوردار است.
  • چوب والسا : بافت مستحکم، قابلیت اجرا و شکل پذیری بالایی دارد و برای تولید درب لابی از چوب های پر طرفدار محسوب می شود.

درب لابی چوبی لوکس

درب لابی چوبی لوکس که کاملا از چوب خالص تولید شده به وسیله روش های خاص نجاری ساخته شده است. ظاهر چشم نواز و لوکسی که این مدل درب دارد، موجب شده نسبت به سایر درب ها از نظر شکل ظاهری متمایز شود.
این نوع درب های لوکس دارای نقش و نگاره های منبت کاری هستند و خاصیت ابزار خوری آن ها باعث شده، نسبت به درب های ام دی اف که روکش چوبی دارند، متمایز شوند.

مزایای استفاده از درب تمام چوب لابی

از مزایای استفاده از درب تمام چوب لابی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • جلوه و ظاهری فوق العاده زیبایی دارد.
  • درب لابی چوبی نسبت به درب های لابی که از متریال هایی مانند شیشه و فایبرگلاس ساخته شده اند، عایق مناسب تری محسوب می شوند.
  • شکل پذیری و استحکام بالایی دارد.

اهمیت استفاده از درب لابی با طراحی لوکس

از مهمترین اهمیت استفاده از درب لابی با طراحی لوکس به جهت دلایل زیر می باشد:

  • نسبت به درب های فلزی سبک تر است.
  • عایق بندی مناسب
  • متنوع بودن رنگ
  • تنوع بسیار در مدل و طرح
  • دوام و استحکام بالا
  • بر اساس سلیقه مشتری امکان شخصی سازی درب ها وجود دارد.
  • به وسیله خراطی، امکان ایجاد نقوش روی آن وجود دارد که این باعث شده زیبایی بصری آن افزایش یابد.
  • فضای گرم و نوستالژیکی را ایجاد می کند.
  • جلوه و زیبایی منحصر به فردی دارد.
دیدن متن کامل مقاله  روکش درب ضد سرقت

هزینه درب لابی چوبی لوکس

درب های چوبی نسبت به دیگر جنس های درب لابی، قیمت بالاتری دارند. هزینه درب لابی چوبی لوکس بسته به ابعاد، مدل، اندازه، نقش و نگاره ها و منبت کاری آن متفاوت می باشد در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که درب های وارداتی نسبت به درب های تولید داخل قیمت بیشتری دارند.

نکات مهم خرید درب ضد سرقت لابی

اولین گام در هنگام خرید درب ضد سرقت توجه به زیبایی آن است؛ چون ظاهر درب، قبل از امنیت توجه بیننده را جلب می کند و ظاهر درب باید به صورتی باشد که با آپارتمان و معماری خانه همخوانی داشته باشد.

  • عایق صوتی درب ضد سرقت
  • جنس رویه یا لایه بیرونی
  • کیفیت یراق آلات
  • کیفیت یراق آلات
  • ایمن و مناسب بودن قفل
  • ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت
  • ابعاد درب ضد سرقت

به عنوان نمونه خانه ای که دارای سبک مدرن است باید درب لابی مدرن برای آن خریداری شود و اگر خانه ای سبک کلاسیک دارد، درب لابی کلاسیک برای ورودی آن باید انتخاب شود.

از نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت لابی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

عایق صوتی درب ضد سرقت

امروزه برای ایجاد آرامش در یک ساختمان استفاده از درب دارای عایق صوتی امری مهم محسوب می شود؛ لذا باید دربی خریداری شود که عایق صوتی باشد.
متناسب با آب و هوای منطقه باید جنس درب ضد سرقت انتخاب شود به عنوان نمونه درب ضد سرقت چوبی که در مناطق مرطوب استفاده می شود با درب ضد سرقتی چوبی که در مناطق خشک و سردسیر استفاده می گردد، جنس چوب به کار رفته در آن ها باید متفاوت باشد.

جنس رویه یا لایه بیرونی

جنس رویه درب ضد سرقت باید با توجه به محلی که قرار است در آن جا درب نصب شود، انتخاب گردد به عنوان نمونه درب ضد سرقتی که دارای رویه pvc بوده برای محل های پر رفت و آمد و محل های که آفتاب خوری هستند، مناسب نیست؛ چون ضد خش نبوده و نسبت به روکش mdf در برابر آفتاب مقاومت کمتری دارد.

کیفیت یراق آلات

یراق آلاتی که در ساخت درب ضد سرقت استفاده می شوند باید دارای کیفیت بالایی باشند.

ایمن و مناسب بودن قفل

درب ضد سرقتی که قفل های آن زبانه بیشتری دارند از امنیت بالاتری برخوردار هستند برای جلوگیری از ورود غیر مجاز، درب های ضد سرقت هوشمند بهترین انتخاب محسوب می شوند.

ضد اسید بودن قفل درب ضد سرقت

ریختن اسید روی قفل یکی از راه های است که می توان درب ضد سرقت را باز کرد به همین دلیل در هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه کنید که قفل آن ضد اسید باشد تا از امنیت بیشتری برخوردار باشد.

ابعاد درب ضد سرقت

از ابعاد استاندارد این نوع درب ها می توان به ۱۱۵*۲۱۵، ۱۲۰*۲۲۰، ۱۱۰*۲۱۰ و ۱۱۵*۲۱۵ اشاره کرد.

مزیت استفاده از درب لابی ضد سرقت نسبت به لابی تمام چوب

درب های تمام چوب معمولی مقاومت پایینی دارند؛ چون از یک یا چند لایه چوب تولید شده اند.درب های ضد سرقت از ترکیب فولاد، پشم سنگ و چوب ساخته شده اند به همین دلیل نسبت به درب های معمولی تمام چوب مقاومت بالاتری دارند.

علاوه بر مقاومت بالا از دیگر مزیت استفاده از درب لابی ضد سرقت نسبت به لابی تمام چوب به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • درب های ضد سرقت لابی قفل فولادی محکمی دارند به همین دلیل به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شوند و امکان باز شدن آن ها بدون کلید وجود ندارد.
  • در برابر سرما، گرما و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.

درب لابی لاکچری چوبی و برتری های آن

یکی از مدل های درب لابی، درب لابی لاکچری چوبی است که به جهت هزینه تولید بالایی که دارد به صورت سفارشی ساخته می شود و از برتری های آن می توان به کیفیت بالا، ظاهر زیبا و جذاب، متنوع بودن رنگ و مدل اشاره کرد.


سوالات متداول درب لابی

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت لابی شامل چه مواردی است؟

از جمله مواردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت لابی باید به آن توجه داشت عایق صوتی بودن، جنس رویه یا لایه بیرونی،کیفیت یراق آلات، ایمن و مناسب بودن قفل، ضد اسید بودن قفل درب و ابعاد درب ضد سرقت است.

قیمت درب لابی چقدر است؟

قیمت درب لابی با توجه به نوع چوب به کار رفته در آن، ضدسرقت بودن یا نبودن، یراق آلات استفاده شده و همچنین ابعاد آن مختلف است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *