درب لابی بلوط

درب لابی بلوط


درب دو لنگه ضد سرقت پولیشی چه دربی است؟

درب دو لنگه ضد سرقت پولیشی دارای ابعاد و طرح های مختلفی می باشد که توسط آتاک درب در سایز سفارشی و رنگ سفارشی تولید میگردد.

درب دو لنگه سفید مات و براق پولیش

با توجه به نما و معماری ساختمان درب لابی بصورت و درب دو لنگه ضد سرقت پولیشی می بایست انتخاب گردد درب های دولنگه پولیش طرفداران بسیاری دارد چرا که موجب جذابیت و لوکس بودن ساختمان میگردد که عموما بصورت ساده با طرح های خط های خاص تولید میگردد.

جهت نماهای کلاسیک با سنگ بهتر است از درب سفید مات استفاده کنید و جهت درب های نمای مدرن هم میتوانید سفید مات و هم سفید پولیشی براق استفاده کنید .

درب دو لنگه ضد سرقت منبتی 

این نوع درب از منبت های با طرح ها و شکل های خاصی تولید شده است که بسته به نما و طرح معماری ساختمان میتوانید رنگ بندی و طرح درب را از اینیستاگرام آتاک درب انتخاب کنید .

این نوع درب با تاج و ستون می بایست سفارش داده شود و عمومل درب های بلوط و درب ضد سرقت گردوی آمریکایی طرفداران بیشتری دارد.

ابعاد مورد نیاز و زمان مناسب سفارش

ابعاد مورد نیاز جهت درب دو لنگه لابی حداقل عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۲۲۰ می باشد و بیشتر از این ابعاد نیز قابل سفارش می باشد اما توصیه میکنیم کمتر از این ابعاد فریم گذاری نکنید و قبل از اماده شدن محل می توانید از کارشناسان آتاک درب نقشه فریم گذاری درخواست نمایید.

دیدن متن کامل مقاله  سبک نئوکلاسیک چه تاثیری در طراحی درب ها دارد ؟

کلیه درب های دو لنگه  و درب ضد سرقت آتاک درب ضد دیلم و قابلیت اتصال به آیفون و دارای دزدگیر و سنسور هوشمند می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *