امروزه از تجهیزات مختلفی برای ایجاد امنیت در ساختمان‌، استفاده می‌شود؛ درب‌های ضد سرقت جزو یکی از این تجهیزات و لوازم مهمی هستند که برای ایجاد امنیت و تامین حفاظت محیط استفاده می‌شوند.

بنابراین اگر امنیت ساختمان برای شما مهم است، بهتر است به‌جای درب‌های معمولی از درب‌های ضد سرقت استفاده کنید؛ امروزه کمتر ساختمانی وجود دارد که از درب ضد سرقت استفاده نکرده باشد و از این درب‌ها می‌توان در ساختمان‌های اداری، مسکونی و… استفاده کرد.

انواع مختلف درب ضد سرقت و ضد دیلم از الزامات مهم ایمن کردن خانه‌ها و یا هرگونه مکان شغلی و فعالیت است. ویژگی اصلی و کاربرد محصولات متنوعی که در این دسته از درب‌ها قرار می‌گیرند تا اندازه زیادی از نام آن‌ها مشخص است اما جزئیات زیادی را هم در بر می‌گیرد که آشنایی با آن‌ها فرآیند خرید این محصولات را هوشمندانه‌تر می‌کند.

در ادامه این مقاله، بیشتر با درب ضد سرقت آشنا می‌شوید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

بهترین درب ضد سرقت

آتاک درب در جایگاه یکی از ارائه دهندگان درب ضد سرقت ترک در قالب درب‌های مونتاژ داخل ایران که امکان دسترسی به این نوع از باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت با قیمت کم‌تر برای کاربران ایرانی مهیا کرده است، تشریح و پرداختن به تعاریف مختلف و قابل طرح در این حوزه را کاربردی می‌پندارد؛ تعاریف و موضوعاتی که مهم‌ترین آن‌ها در خلال مباحث زیر قابل استخراج است.

✅ کیفیت محصولات اتاک درب بهترین متریال برای محصولات
✅ انواع محصولات اتاک درب ضد سرقت،لابی،درب کلاسیک
✅درب های ضد دیلم درب های ضد دیلم ویلا مجتمع ها
✅قیمت درب ضد سرقت شروع قیمت از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
✅نمایندگی اصلی تولید کننده صادرات به ۸ کشور جهان

انواع درب ضد سرقت

ساده‌ترین تعریف را از درب ضد سرقت عنوان این محصولات ارائه می‌دهد، اما به‌طور دقیق‌تر می‌توان این نوع درب را با توجه به امکانات و فناوری‌های به‌کاررفته در طراحی و ساخت آن تعریف کرد. به‌این‌ترتیب درب ضد سرقت به هر نوع درب ورودی، درب لابی، درب پارکینگ و سایر مواردی که عنصر امنیت در آن‌ها اهمیت دارد گفته می‌شود که با استفاده از متریال مستحکم و ساختار ضد سرقت ساخته شده باشند.

اصلی‌ترین عواملی که ساختار این نوع درب را مستحکم‌تر از درب‌های معمولی می‌کند، اسکلت‌بندی قوی و استفاده از ورق‌های فولادی قطور و همچنین نصب انواع قفل ضد سرقت بر روی آن‌ها است.

چوب درب ضد سرقت
درب ضد سرقت شیشه ای
درب لابی شیشه خور کلاسیک
درب ضد سرقت کلاسیک کد CA12
درب ضد سرقت مدرن کد MA14
درب لابی

درب ضد سرقت در انواع مختلفی ساخته می شود که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درب ضد سرقت لابی
  • درب لابی برای ساختمان های مسکونی و یا ویلاها
  • درب ضد سرقت ام دی اف
  • مدل ضد سرقت پی وی سی
  • درب ضد سرقت ملامینه
  • درب ضد سرقت abs
  • مدل درب ضد سرقت تمام چوب

درب ضد سرقت لابی

این دربها در انواع مختلف فلزی، چوبی، استیل و ترکیبی ساخته می شوند که هر کدام کارایی ها و موارد خاص استفاده خود را دارند. به عنوان مثال برای ادارات و شرکت ها و ساختمان های تجاری بهتر است از درب لابی ضد سرقت تمام فلزی استفاده گردد.

درب لابی برای ساختمان های مسکونی و یا ویلاها

درب لابی که رای ساختمان ها و درب های ورودی استفاده می شود بیشتر از جنس چوب و یا ترکیبی می باشند و علاوه بر استحکام از زیبایی نیز برخوردار می باشند.

درب های ضدسرقت ساختمان

مخصوص ورودی های ساختمان های مسکونی و یا دفاتر می باشند که از جنس های مختلف ساخته می شوند.در ادامه در مورد بهترین و باکیفیت ترین چوب درب ضد سرقت توضیحاتی خواهیم داد.

 درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

با تغییراتی که در سیستم تولید درب ضد سرقت ترک خود داده ایم این نوع درب ها را با رویه ۱۲ میل تمام چوب تولید میکنیم و در واقع شما محصولاتی می خرید که علاوه برچوب طبیعی برای افزایش ایمنی از فولاد محکم و قوی نیز استفاده شده است. این درب های ایمنی دارای دور استیل چارچوب کشویی و وزن حدودا ۱۶۵ کیلوگرم می باشند. همچنین از لحاظ قفل در ۵ تیپ مختلف وجود دارند که شامل:

  • تیپ یک : قفل معمولی
  • تیپ دو: قفل مرکزی
  • تیپ سه : قفل چنگکی
  • تیپ چهار: قفل بدون مغزی
  • تیپ پنج :  قفل نیمه مرکزی

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

ارزیابی قیمتی درب های ایمنی ترک کار بسیار سختی نیست چرا که وزن درب و ویژگی ها و آپشن های آن می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد ولی به این نکته توجه کنید که صرفا ترک اصل بودن درب ایمنی  دلیل بر ایمنی و کیفیت آن نیست چرا که آیتم های بسیاری در تعیین قیمت موثر می باشد اصولا با احتساب قیمت ها به طور کلی هم اکنون درب های لوکس ایمنی قیمتی بین ۴ تا ۲۰ میلیون دارند .

ابعاد درب ضد سرقت ترک اصل

ابعاد این نوع درب ها ثابت می باشد و امکان تغییر ابعاد در آن ها وجود ندارد چرا که بطور پک اورجینال توسط وارد کنندگان به کشور از طریق گمرک وارد شده است ابعاد این این نوع درب ها عموما در سایز های ۱۱۵*۲۱۵ می باشند و این ابعاد نیز قابل تغییر نمی باشند 

تیم آتاک درب شامل تیم نجاری ، آهنگری ، تولید و مونتاژ و نصب می باشد.همچنین تیم گارانتی و خدمات پس از فروش بعد از فروش و نصب درب به مشتریان به‌صورت شبانه‌روزی و حتی روزهای تعطیل خدمات فنی و مشاوره ای می دهند.

درب ضد سرقت ضد دیلم دارای ویژگی های خاصی می باشد. که با تلاش شبانه‌روزی مهندسان آتاک درب در جهت بهبود ایمنی درب ها ساخته و تولید شده است.

قیمت درب ضد سرقت ارزان ایرانی

قیمت درب‌ ضد سرقت ایرانی معمولاً پایین‌تر از انواع درب ضد سرقت ترک است و مسلماً قابلیت کم‌تری هم ارائه می‌دهند. با نگاه به ماهیت اصلی استفاده از درب‌ها با قابلیت ضد سرقت، درک این موضوع مشکل نیست که ارزان بودن درب نباید ملاک انتخاب و خرید باشد، بلکه این تناسب قیمت با کاربردهای درب است که می‌تواند معیار صحیح‌تری در اختیار کاربران قرار بدهد.

قیمت درب ضد سرقت

نصاب درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت بدون ارائه خدمات نصب آن هیچ‌گونه معنایی ندارد و ممکن است خریداران را به دردسر بیندازد یا با مشکلات نصب نامطلوب درب مواجه کند. آتاک درب با آگاهی از این موضوع خدمات نصب و اعزام تیم نصاب درب ضد سرقت را هم جزء خدمات خود قرار داده است.

امنیت درب ضد سرقت

در خرید درب ضد سرقت لوکس و درب های داخلی و درب لابی موارد بسیاری وجود دارند که بی توجهی به آنها زیان های غیر قابل جبرانی را میتواند به همراه بیاورد .

از جمله مواردی که در خرید درب ها باید مد نظر داشته باشیم میزان ایمنی درب ها و میزان انتقال صدا در درب هاست. میتوان گفت استفاده از درب های ضدسرقت و ایمن نه تنها سبب افزایش امنیت در فضا میشود بلکه احساس آرامش و امنیت روحی و روانی را در افراد ایجاد میکند. از طرفی دیگر از ویژگی های درب های ضد سرقت عایق‌بودن نسبت به صدا و هواست. همانطور که ضد سرقت بودن درب ها سبب ایجاد حس امنیت میشود عایق بودن آن نیز آرامش را در فضا پراکنده میکند .

ایجاد امنیت بالا با استفاده از انواع درب ضد سرقت اصلی‌ترین راهکار ایمن‌سازی محیط‌های داخلی مختلف است و بر همین اساس کیفیت عملکردی انواع مختلف این درب هم با توجه به قابلیت‌ها و توان محافظت و نفوذناپذیری آن‌ها سنجیده می‌شود. راحت‌ترین راه نفوذ پذیر کردن درب‌های معمولی وارد کردن ضربه به آن‌ها است که این مورد با استفاده از درب‌های ضد سرقت ترک یا سایر انواع باقابلیت دیگر به دلیل مقاومت و ضربه پذیری بالا به‌هیچ‌عنوان اتفاق نمی‌افتد.

این درب‌ها همچنین در مواجهه با جزئیات و خطرات امنیتی دیگر مانند هک یا شکستگی قفل‌ها و استفاده از دیلم مقاوم هستند و با پیش‌شرط خرید و نصب بهترین درب‌های ضد سرقت موجود در بازار، بیشترین امنیت را برای کاربرانشان تأمین می‌کنند.

ازاین رو میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن امنیت و آرامش فضا و همچنین با بهره گیری از طراحی های روز دنیا و با بهترین کیفیت ، برترین تولید کننده درب ضد سرقت داخلی و لابی میباشد.

انواع درب‌های ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت را می‌توان با توجه به تنوع بسیار زیادی که در این دسته از درب‌ها وجود دارد، بر اساس معیارهای متفاوتی طبقه‌بندی کرد که مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر است:

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولیدکننده

در ایران انواع درب ضد سرقت که بیشترین گستردگی و تنوع را در بازار دارند، سه نوع اصلی درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترکیه‌ای تشکیل می‌دهد. البته به‌صورت محدودتر و با تفاوت قیمتی خیلی زیاد، درب‌های ضد سرقت ساخت کشورهای اروپایی مانند ایتالیا هم موجود است، اما به این دلیل که عمومیت ندارد، در این دسته‌بندی قرار نمی‌گیرد.

در این میان انواع درب ضد سرقت ترک به دلیل ویژگی‌های فنی و ساختاری استاندارد از بهترین انواع درب ضد دیلم و ضد سرقت به شمار می‌آید و به همین علت تولیدات آتاک درب ایران بر اساس فناوری ساخت درب‌های لوکس ترک انجام می‌شود.

انواع درب ضد سرقت با جنس‌های مختلف

دسته‌بندی انواع درب ضد سرقت بر اساس جنس با توجه به نوع متریال مختلفی که در ساخت روکش و لایه بیرونی درب مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخص می‌شود. جنس تمامی درب‌های ضد سرقت در قسمت داخلی از ورق فولادی است اما روکش‌های آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  •  درب ضد سرقت با روکش چوبی
  •  روکش درب ضد سرقت فلزی یا استیل
  • درب ضد سرقت با روکش شیشه‌ای
  •  درب ضد سرقت با روکش پلیمری

درب ضد سرقت چوبی

چوب ها عایق صدا و حرارت میباشند و به همین دلیل و همچنین به دلیل زیبایی بصری چوب ها ، امروزه از آن ها در تولید درب ها به‌وفور‌ استفاده میشود. درب ضد سرقت چوبی از پرطرفدارترین نوع درب های ساختمان و لابی ها می باشد. علت آن نیز تنوع بالا و رنگ و طراحی های متنوع آن می باشد. اما با کیفیت ترین چوب برای درب های ضدسرقت دو نوع چوب راش و گردو است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

درب ضد سرقت چوب گردو

این نوع درب ها از رنگ قهوه ای تیره برخوردار بوده و بهترین و مناسب ترین چوب ها با نقش و نگار زیبا و سبک وزنی خاص خود می باشند. چوب گردو به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تیره و دارای نقوش زیبا و نسبتا با دوام است. اگر چوب گردو به خوبی خشک شده باشد دارای استقامت بالایی خواهد بود.در واقع چوب گردو سخت تر از چوب راش می باشد علاوه براین چوب گردو در مقابل فشار،خمش و کشش مقاوم تر و محکم تر از چوب راش است.

چوب سخت(چوب گردو)چوب هایی هستند که به خوبی و به آرامی می سوزند ولی چوب نرم (چوب راش) چوب هایی هستند که آتش تولید شده آن ها دارای حرارت زیادی است ولی عمر کوتاه دارد.

درب ضد سرقت چوب راش

یکی از انواع باکیفیت ترین چوب درب ضد سرقت، راش است.  از مزیت های درب ضدسرقت چوب راش کیفیت خوب و عمر بالای آن می باشد. چوب های راش دارای طیف رنگی کرم روشن و روبه تیره می باشند که طرفداران خاص خود را خصوصا برای درب های ساختمانی و داخلی دارند.از خواص ظاهری چوب راش ، درون نا مشخص و به رنگ کرم مایل به قرمز است.

در کنار چوب های با دوام راش و گردو برای درب های ضدسرقت که از بهترین کیفیت برخوردار هستند بایستی ساختار اسکلت اصلی و چهار چوب و یراق آلات و قفل استفاده شده نیز از استاندارد کافی و کیفیت خاص این گونه درب ها برخوردار باشند.

درب ضد سرقت چوب بلوط

بلوط نیز چوبی قوی است و کار با آن آسان است.چوب بلوط در برابر رطوبت مقاوم است و می توان از آن در مبلمان فضای باز استفاده کرد.
چوب بلوط نوعی چوب سخت است و در ایالات متحده بسیار شناخته شده است در واقع ، این چوب سخت در امریکا پرورش می یابد.این درخت دارای رشدی بسیار کند است , این رشد آهسته باعث متراکم شدن چوب می شود و ساخت و سازی بسیار قوی و بادوام را ایجاد می کند و برای بسیاری از برنامه های مختلف این چوب مناسب است . از این رو آتاک درب ایران نیز بر آن شد که بخشی از محصولات خود را به درب های ساخته شده از چوب بلوط اختصاص دهد.

این درب ها در دو دسته ی رویه های ۱۲ میل و ۴۸ بلوط آمریکایی و در دوسبک مدرن و کلاسیک تولید می شوند. درب های سری مدرن آتاک درب عموما از الوار بلوط ۴۸ میل تولید می شوند. استفاده از چوب برای درب ضد سرقت چوبی بلوط علاوه بر زیبایی استحکام زیادی را نیز برای رویه ی درب به ارمغان می آورد .

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت شیشه ای

معمولا از درب های ضد سرقت شیشه خور در ورودی ویلاهای بزرگ و شیک و یا برای قسمت لابی استفاده می شود. درب ضد سرقت شیشه ای ترکیب سنگ طبیعی ساخت کشور آلمان و شیشه سکوریت ۱۰ میل، کاملا ضد آب و آفتاب می باشد و مناسب مناطق کوهستانی با آفتاب و سرمای شدید و مناسب مناطق شرجی است.

قیمت درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت شیشه خور بر حسب ابعاد و سایز، طراحی، نوع روکش و یراق آلات که بر روی در بکار رفته محاسبه می شود، این درب ها از دو متریال شیشه و چوب درست شده که شیشه بکار رفته بر این محصول تاثیر زیادی بر افزایش قیمت آن ندارد قیمت درب ضد سرقت یکی از فاکتورهای مهم برای خرید این محصول از سوی مشتریان است.

امنیت انواع درب ضد سرقت شیشه ای

گاهی برخی از افراد با تفکر اشتباه به دلیل شیشه خور بودن قسمت پایین درب ضد ایمن بودن این محصول را باور ندارند،ولی این نوع طراحی هیچ تاثیری بر مقاومت و ایمن بودن درب های ضد سرقت شیشه ایی ندارند.

دو نوع از درب های ضد سرقت شیشه ایی وجود دارد که امنیت و کیفیت آنها با هم متفاوت است،یک نوع از درب های ضد سرقت است که دارای شیشه شفاف هستند که فضای داخلی ساختمان نمایان است این مدل دربها امنیت پایینی به خاطر شکسته شدن شیشه درب دارند.

نمونه دیگری از درب ضد سرقت است که دارای شیشه ونی گلس است در اصل ماده ایی شبیه شیشه است که بیشتر جنبه زیبایی را دارند بسیار مقاوم و نشکن هستند در این درب ها مقاومت و ایمنی بالایی وجود دارد.

نوع دیگری از درب ها از جنس شیشه سکوریت است. شیشه سکوریت یا حرارت دیده، از انواع شیشه های ایمنی می باشد. با فراوری مجدد شیشه فلوت و اعمال حرارت مجدد و خاص به شیشه، میزان مقاومت شیشه را تا چند برابر می توان افزایش داد.محصول بدست آمده شیشه سکوریت یا میرال ( شیشه نشکن) می باشد که مقاومت بیشتری در برابر فشار و شکستن از خود نشان می دهد. هرگاه نیاز به مقاومت بیشتر باشد، از شیشه سکوریت می توان استفاده کرد و از جهت تامین ایمنی در ساختمان ها به انتخاب مناسبی تبدیل شده است

نوع دیگری از شیشه ایمنی، شیشه لمینت می باشد. شیشه لمینت متشکل از دو یا چند لایه شیشه فلوت یا سکوریت می باشد که با لایه طلق میانی که معمولا از جنس PVB می باشد به هم چسبیده اند. شیشه لمینت هم مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد و هم به دلیل وجود لایه PVB میانی، در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی شکسته و قطعات شیشه شکسته فرو نمی ریزد.

معمولا در مکان هایی که ریزش قطعات شیشه موجب آسیب می شود و همچنین در جاهایی که نیاز به مقاومت بالایی می باشد، از شیشه لمینت استفاده می شود.

درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای برای لابی

از جمله پر فروش ترین درب های ضد سرقت شیشه خور، درب لابی است. از آنجا که درب لابی شیشه خور جذابیت و جلوه خاصی دارد در تولید این درب ها از لایه های فلزی و چوبی و شیشه استفاده شده است. درب های ضد سرقت لابی شیشه ای بصورت یک و نیم لنگه و یا دو لنگه است که در تولید آنها از بهترین متریال مانند فولاد ضخیم برای چهار چوب و شیشه های نشکن و چوب راش یا گردو جهت استحکام بالا و رضایت مشتری استفاده شده است.

 درب های ضد سرقت شیشه ای آتاک درب

با توجه به اینکه این درب ضددیلم و دارای وزن بالایی می باشد اگر شیشه در درب تک لنگه از ابعاد ۲۸۰ بالاتر برود امکان سنگینی و انداختن آن طی زمان وجود دارد. اما آتاک درب برای رفع این مشکل با استفاده از افزایش تعداد لولاهای استیل بزرگ ساخت ترکیه از انداختن لنگه درب در طی زمان جلوگیری میکند. ابعاد قابل سفارش به اتاک درب ارتفاع ۴ متر و عرض ۴ متر است.

پشت درب های ضد سرقت آتاک درب نیز که در واقع داخل منزل قرار دارد، معمولا توسط طراحان ما ساده در نظر گرفته می شود و بهتر است جهت اینکه در زمان دکوراسیون منزل به مشکل نخورید از توصیه های کارشناسان فروش ما استفاده کنید.

سایر مزایای درب های ضدسرقت شیشه ای آتاک بدین شرح است :

  • این نوع درب ها با وجود استفاده از شیشه به دلیل استفاده از شبکه داخلی فولادی کاملا ضد دیلم می باشد و در صورت حتی آسیب به شیشه امکان رد شد از درب وجود ندارد.
  • قابل شستشو و ضد آب بودن آن می باشند.
  • سومین مزیت زیبایی خاص و مدرن بودن آن می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

عایق بودن درب ضد سرقت

عایق بودن درب های ضد سرقت را می توان در سه بخش اساسی تعریف نمود که عبارتند از:

  • عایق حرارتی
  • عایق صوتی
  • عایق رطوبتی

در مورد هر کدام توضیحات مختصری خواهیم داد.

عایق حرارتی

منظور از عایق های حرارتی استفاده از تجهیزاتی می باشد که درب ضد سرقت را در برابر گرما مقاوم می نماید. به صورتی که در فصل تابستان محیط داخلی را خنک نگه داشته و مانع ورود گرما به داخل ساختمان می شود و در زمستان برعکس عمل نموده و باعث عدم ورود سرما به داخل منزل می گردد‌. یکی از پرکاربردترین عایق های حرارتی که در درب ضد سرقت به کار گرفته می شود پشم سنگ می باشد.

در داخل درب های ضد سرقت علاوه بر استفاده از ورق های فولادی استفاده از پشم سنگ نیز برای عایق کاری دربها و مقاومت بیشتر در برابر حرارت استفاده می شود. به دلیل اینکه نقطه ذوب پشم سنگ بسیار بالا می باشد. از جمله امتیازات استفاده از این محصول در عایق کاری درب های ضد سرقت می باشد‌.  ضمن اینکه این ماده تحت تاثیر میکرو ارگانیسم ها قرار نمی گیرد و مانع پوسیدگی ورق های فولادی استفاده شده در درب های ضد سرقت می شود. استفاده از پشم سنگ بهترین نوع تجهیزات کاربردی برای عایق کاری درب ها می باشد. عایق بودن درب ضد سرقت می تواند با مزایای زیادی همراه شود.

عایق صوتی

در درب های ضد سرقت بخاطر حفظ آرامش بیشتر و عدم ورود سر و صدا به داخل منزل از پوشش هایی در محیط استفاده می گردد. این حالت ضد صدا کردن درب های ضد سرقت سرقت به چند روش صورت می گیرد که عبارتند از:

  • روش اکوستیک کردن
  • روش چرم کوبی

از لایه های بیرونی درب ها به عنوان روکش استفاده می گردد. از درب های ضد سرقت سرقت عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سالن همایش ها و سخنرانی ها، سالن های سینما،  استودیو ها، درب لابی ها، هتل ها، بیمارستان ها، اتاق های تاسیسات و برق استفاده می گردد. تا حدود بسیار بالایی مانع خروج و ورود صداهای مزاحم می گردد.

به همین خاطر و بخاطر این که صدای کمتری وارد محیط گردد استفاده از پوشش اکویتیک در بخش داخلی درب های ضد سرقت مهم می باشد. از جمله این عایق ها جهت عایق بودن درب ضد سرقت می توان به مینرال وول،  فوم پلی یورتان، فوم الاستومری و پلی استایرن نام برد.

علاوه بر استفاده از مواد اکوستیک در داخل درب ها می توان از لمسه کوبی بر روی درب ها نیز استفاده نمود که برای این کار معمولا از مواد زیر استفاده می گردد.

  • استفاده از چرم مصنوعی و مخمل
  • استفاده از عایق های اسفنجی
  • استفاده از گل میخ های ساده و قلم کاری شده و دیگر موارد.

عایق رطوبتی

دربهای ضد سرقت برای این که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار باشند از مواد مختلفی جهت عایق کاری آنها استفاده می شود. از جمله رنگ های پلیمری که به خاطر نوع جنس و کیفیت از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار می باشند.

از دیگر مواردی که برای ضد رطوبت نمودن دربهای ضد سرقت استفاده می شود رنگهای کوره ای می باشند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. برای درب های ضد سرقت عایق در برابر رطوبت استفاده از ورق های روکش استیل و چوب مهم می باشد. البته در استفاده از چوب حتما احتیاج به عایقکاری توسط مواد مخصوص می باشد.

انواع رنگ درب ضد سرقت

  • رنگ پولیشی مناسب برای درب چوبی

همانطور که از نام رنگ پولیشی مشخص است بسیار براق می باشد و شیوه رنگ آمیزی آن به شکلی است که در ابتدا حدود ۱۰ لایه رنگ بر روی درب پاشیده می شود، سپس برای براقی بیشتر از نمد استفاده می گردد به شکلی که ابتد نمد با اندازه بزرگ و سپس از نمد با سایز کوچکتر استفاده می شود.

در هر مرحله از نمد زنی برای از بین بردن خط و خطوط سطح درب، بر روی آن پولیش زده می شود و این کار اینقدر ادامه می یابد تا سطح درب کاملا صاف، براق و بدون خطوط گردد، در واقع پولیش مایعی است که بر روی سطح رنگ شده قرار می گیرد تا هرگونه خطوط اضافی را از بین ببرد و سطحی صاف و براق را ایجاد نماید.

مزایای رنگ پولیشی نسب به مابقی رنگ ها

این رنگ بشدت سطح درب را براق و شیشه ای می کند و موجب زیبایی هرچه بیشتر درب می شود، همچنین در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

معایب رنگ پولیشی

رنگ پولیشی شکننده بوده و اگر پس از نصب و استفاده درب به رنگ آن آسیب برسد امکان ترمیم روی کار وجود ندارد و می بایست درب به کارگاه منتقل شود و نمدکاری و رنگ بر روی آن صورت گیرد، از دیگر معایب این رنگ هزینه بالای آن می باشد.

  • رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی می باشد که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده است، این رنگ به دلیل داشتن استقامت بسیار بالا و چسبندگی فوری، بر روی انواع سطوح و پوشش ها (از جمله درب های چوبی) به عنوان لایه نهایی استفاده می شود.

مزایای رنگ پلی اورتان

  1.  رنگ پلی اورتان مقاومت بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و باران های اسیدی دارد.
  2. رنگ پلی اورتان خیلی سریع خشک می شود.
  3.  رنگ پلی اورتان چسبندگی بالایی و قابلیت اجرا بصورت مات و براق را دارد.

معایب رنگ پلی اورتان

  • شفافیت و براقی کمتری نسبت به رنگ پولیشی دارد.
  • رنگ پلی اورتان دچار تغییر رنگ (رنگ پریدگی) می شود.
  • هزینه بالاتری نسبت به رنگ پلی استر دارد.
  • رنگ پلی استر

این رنگ قابلیت اجرا به شکل مات و براق را دارد و تفاوت آن با رنگ پلی اورتان در این می باشد که مقاومت کمتری در برابر رطوبت و نور خورشید دارد ولی از طرفی قیمت مناسبی دارد.

مشخصات فنی درب های ضد سرقت سفید رنگ شرکت آتاک درب

مهمترین مشخصات فنی درب های ضدسرقت سفید رنگ به شرح زیر هستند: – یک ورق فولادی ضخیم در ساخت فریم این درب ها به کار رفته است. – در قسمت های داخلی این درها دو ورقه فولادی سرتاسری به ضخامت ۲ میلی متر به کار رفته است. – دارای عایق صوتی-حرارتی از جنس یونولیت فشرده هستند. – روکش این درب ها از جنس چوب راش یا گردوی ۱۲ میل طبیعی و رنگ پلی اورتان ترکیه  است. – در ساخت آنها پلاستوفوم یا پشم سنگ نسوز استفاده شده و به همین علت در برابر آتش سوزی عایق و مقاوم هستند. – در برابر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله مقاوم هستند.

ابعاد درب های ضد سرقت سفید و ضد دیلم آتاک درب

انواع درب ضد سرقت سفید رنگ آتاک درب  در ابعاد زیر ساخته شده اند:

  •  در ضد سرقت سفید رنگ یک لنگه : ۱۱۰*۲۱۰ سانتیمتر
  •  در ضد سرقت سفید رنگ یک لنگه : ۱۱۵*۲۱۵ سانتیمتر
  •  در ضد سرقت سفید رنگ یک لنگه : ۱۲۰*۲۲۰ سانتیمتر
  •  در ضد سرقت سفید رنگ یک و نیم لنگه : ۱۵۰*۲۱۵ سانتیمتر
  •  در ضد سرقت سفید رنگ دو لنگه : ۲۰۰*۲۱۵ سانتیمتر

همچنین ساخت ابعاد سفارشی پس از سفارش و کارشناسی محصول توسط کارشناسان شرکت آتاک درب امکان پذیر می باشد.طبق مراحل سفارش و اندازه گیری و برنامه ریزی تولید محصول انتخاب شده شما آغاز خواهد شد .و جهت تولید محصول با کیفیت در مجموعه صنعتی آتاک درب وارد چرخه ی تولید خواهد شد.

فریم درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین مسئله هایی که در مورد درب ضدسرقت باید در نظر داشته باشیم فریم برای درب های ضدسرقت می باشد. راه هایی که برای نصب درب ضد سرقت وجود دارد متفاوت است. یکی از روش های مرسوم و پرکاربرد نصب درب روی فریم انتظار است. فریم (Frame) انتظار درب که اکثرا برای درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از قوطی فلزی با ابعاد ۶۰×۳۰ میلی متر و ۸۰×۴۰ میلی متر ساخته می شود. البته این دو سایز روال عادی درب ها می باشد و بسته به سلیقه متقاضی می توان آن را افزایش داد.

نکته ای که تاثیر مستقیم بر افزایش ایمنی درب ورودی دارد، مقاومت و محکمی فریم درب ضد سرقت می باشد. توصیه می شود برای فریم ها از قوطی های استاندارد و در ابعاد مناسب استفاده کنید.

فریم درب ضد سرقت مورد نیاز برای هر مدل به ابعاد چهارچوب آن بستگی دارد. باید اندازه داخل به داخل فریم نسبت به پشت کار چهارچوب درب یک سانتی متر در عرض و ارتفاع بیشتر باشد که چهارچوب به راحتی در آن قرار گیرد و فعالیت های جوشکاری و نصب بی عیب و با کیفیت انجام شود.

روش نصب فریم درب ضد سرقت

قبل از نصب چهارچوب درب ضدسرقت ابعاد بایستی با دقت اندازه گیری شود و چهارچوب با ضد زنگ و رنگ عایق کاری شود. پس از این که نسبت به صحت اندازه های چهارچوب مطمئن گشتید توصیه ضروری این است که از قطر فریم اطمینان پیدا کنید. چهارچوب را به صورت کامل در محل نصب و شاقول و تراز کنید. در مرحله نصب حتما دقت بالایی به کار ببرید تا در ادامه مراحل بنایی چهارچوب حرکتی نکند و در پایان گچ کاری و رنگ آمیزی درب نصب گردد.

ابعاد فریم درب های ضدسرقت

عرض دربهای ضد سرقت ۱/۵لنگه: عرض داخل به داخل بایستی زیر ۱۵۰ سانتی متر باشد و طول مورد نیاز نیز همان ۲۱۲ سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید که با توجه به آستانه فلزی ارتفاع تا ۲۲۰ سانتی متر ساخته می شود.

درفریم درب های ضدسرقت دولنگه عرض داخل به داخل فریم می تواند زیر ۲ متر باشد و ارتفاع آن از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه یا همان ساب فریم می تواند ۲۱۲ سانتی متر باشد.

در مورد فریم درب ضد سرقت لابی دو طرف کتیبه عرض داخل به داخل ساب فریم ۱۸۲ ارتفاع کف تمام شده تا زیر ساب فریم ۲۱۲ سانتی متر و در نمونه هایی که نیاز به کتیبه بالای درب می باشد ارتفاع تا ۲۵۰ یا ۲۶۰ سانتی متر قابل ساختن می باشد. لازم به یادآوری است که درب های ۱/۵ لنگه و ۲ لنگه نیز تا عرض ۲ متر قابل ساختن می باشد.

عرض سفارشی بزرگ درب ضدسرقت تک لنگه

عرض ۱۱۱سانتی متر داخل به داخل فریم می تواند تا ۱۱۷ سانتی متر نیز افزایش پیدا کند که در این حالت بازشو حدود یک متر بوجود می آید.

نکات مهم برای نصب فریم

نکات مهمی که در نصب فریم درب ضد سرقت بایستی رعایت شود عبارتند از:

  • برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فریم حتما قبل از نصب درب آن را به صورت کامل رنگ آمیزی نمایید.
  • فریم درب ضد سرقت بایستی به صورت کامل تراز و شاقول در محل نصب گردد و برای مطمئن شدن عدم مشکل فریم ابعاد قطری آن را با هم مقایسه کرده و از برابر بودن مطمئن  گردید.
  • فریم درب ضد سرقت بایستی به شیوه ای نصب گردد تا سطح بالایی پاخور فریم با سطح کف نهایی از سمت داخل و بیرون ساختمان کاملا هم سطح باشد و تحت هیچ شرایطی پایین تر یا بالاتر از آن نباشد. البته لازم به ذکر است که در این مورد قسمت بیرونی ساختمان مهم تر می باشد.

انواع قفل درب ضد سرقت

ماهیت اصلی و کاربرد این نوع از درب‌ها ایجاد حداکثر امنیت است و برای همین انتخاب‌های زیادی در مورد قفل درب ضد سرقت وجود دارد. انواع این قفل‌ها شامل قفل‌های مرکزی، قفل‌های نیمه مرکزی، قفل چنگکی، قفل گاوصندوقی، قفل پستچی و همچنین انواع قفل هوشمند با امکانات مختلفی مانند آژیر و غیرفعال کردن سازوکار قفل از راه دور و… می‌شود.

درب ضد سرقت با اثر انگشت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال ساخت درب های ضد سرقت با باز و بسته شدن قفل و اثر انگشت نیز رواج یافته است‌. این نوع دربها به گونه ای طراحی گردیده اند که قفل آنها به گونه ای است که به سنسور خاص مجهز بوده و در حافطه آن یک با دو اثر انگشت خوانده می‌شود. بدین گونه که اگر قفل درب ضدسرقت با اثر انگشت هم بوسیله کلید باز گردد حتما بایستی انگشت را در قسمت سنسور نوری قرار داده و بعد از خواندن آن و صحت در صورتی که در زمان حداکثر ۸ ثانیه مهلت تایید نگردد سیستم اخطار فعال شده و آژیر خطر درب به صدا درخواهد آمد.

درب ضد سرقت دارای قفل اثر انگشتی

این قفل‌ها در دو نوع ترکیبی کلید و اثر انگشت و اثر انگشت تنها مورد استفاده قرار می‌گیرد که نوع ترکیبی امنیت بالاتری دارد. اما در نوع درب ضد سرقت با اثر انگشت تنها نیازی به کلید یا ریموت نداشته و فقط با اثر انگشتی که در حافظه ثبت گردیده باز و بسته می‌گردد.
باطری های نصب شده که کار باز کردن درب را برعهده دارند توانایی باز و بسته کردن درب را تا ده هزار بار دارند و از این لحاظ کیفیت و کارایی بالایی دارند.

چگونگی کارکرد درب ضد سرقت با اثر انگشت

در مورد عملکرد این سیستم بایستی گفته شود که پس از ثبت اثر انگشت در حافظه دستگاه و مطابقت آن با دستگاه پس از هر بار قرار داده شدن انگشت بر روی دستگاه ورود یا خروج صورت می‌گیرد. برای این کار پس از قرار دادن انگشت بر روی دستگاه فلشی رو به پایین نشان داده خواهد شد و کافیست انگشت خود را به سمت پایین بکشید.

سیستم عمل خواهد نمود. در مرحله باز شدن پس از تطبیق اثر انگشت توسط سیستم شماره ID آن ظاهر گشته که در صورت عدم شناسایی توسط حافظه دستگاه کلمه NO ظاهر خواهد شد.
این سیستم را می‌توان بر روی سه اثر انگشت اصلی فعال نمود که برای فعال شدن سیستم فقط با این سه اثر انگشت قابل خواندن می‌باشد. این نکته هنگام نصب درب های ضدسرقت اثر انگشتی بایستی رعایت گردد تا کارایی آن دچار اختلال نگردد.

درمورد درب های ضدسرقت اثرانگشتی ذکر این نکته ضروری است که در نوع جدید آن می‌توان از بلوتوث هم استفاده نمود و احتیاحی به تغییر در نوع قفل‌ها نمی‌باشد. دردیگر مدل‌ها امکان تعیین محدودیت برای افراد و امکان استفاده از USB از طریق کامپیوتر را نیز دارا می‌باشد.

مزیت استفاده از درب ضد سرقت با اثر انگشت

مزایای درب ضدسرقت با اثر انگشت عبارتند از:

  • غیر قابل مشاهده بودن سیستم هشدار از بیرون: این نوع درب‌ها به گونه ای طراحی گردیده اند که سیستم هشدار دهنده آن از بیرون هیچ دیدی نداشته و افراد متفرقه از وجود آن اطلاعی ندارند. این خود مزیتی است که ایمنی را در حد بالاتری قرار می‌دهد.
  • این سیستم هشدار علاوه بر درب های ضدسرقت بر روی درب های معمولی نیز قابل نصب می‌باشد.
  • سنسور های به کار رفته در درب های ضدسرقت سرقت اثر انگشتی قابل تنظیم از لحاظ زمانی و شناسایی می‌باشد.
  • استفاده از سیستم هشدار این درب ضد سرقت با اثر انگشت نیازی به برق نداشته و فقط با باطری کار می‌کند. ضمن این که کارایی این باطری‌ها طولانی می‌باشد.

روکش درب ضد سرقت

همانگونه که گفته شد چون درب های ضد سرقت بخصوص نوع ویلایی بیشتر در معرض عوامل جوی مانند نور آفتاب، رطوبت و باران و برف قرار دارند بایستی با کیفیت مناسبی تهیه شوند. در این زمینه به چند مورد اشاره می کنیم:

  • مهمترین اصل روکش امنیتی درب های ضد سرقت می باشد.
  • در برابر سرما و گرما روکش و رنگ آن کیفیت خود را از دست ندهد.
  • امکان جدا شدن و تعویض رویه از درب وجود داشته باشد.
  • از زیبایی دربهای ضد سرقت کاسته نشود.

درب ضد سرقت برای ویلا

درب های ضد سرقت ویلایی در. مقایسه با درب های ضد سرقت آپارتمانی بایستی دارای امنیت بیشتری باشند. درب ورودی ضد سرقت ویلایی حتما بایستی از مدل های با کیفیت باشد. درب های ضد سرقت ویلایی با توجه به تنوع ورودی ساختمان های ویلایی دارای ابعاد و کیفیت های متفاوتی هستند و با توجه به درخواست و نیاز نشتری به صورت دو لنگه بزرگ، یک و نیم لنگه و یک لنگه درست می شوند.

ساختمان درب های ضد سرقت ویلایی سوپر لوکس بوده و با توجه به نیاز مشتری، هزینه ای کمتر از قیمت درب ضد سرقت cnc دارد. برای درب های ضد سرقت ویلایی از قفل های با کیفیت با برند کاله ترکیه استفاده می شود. این قفل با پنج سال ضمانت خیال استفاده کنندگان را راحت می کند. همچنین درب های ضد سرقت ویلایی از امکان نصب ریموت چسمی و قفل دیجیتال نیز برخوردار می باشند.

درب ضد سرقت برای ویلا

درب ضد سرقت فلزی برای ویلا

درب ضد سرقت فلزی در میان گزینه های مختلف بهترین گزینه برای استفاده در ویلاها و فضاهای بیرونی می باشد. چرا که در مقابل آفتاب، رطوبت و آب استقامت بالایی دارد. البته این نکته را یادآوری کنیم که تنها فلزی بودن درب ضد سرقت برای ویلا ملاک نمی باشد. بلکه نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده نیز بسیار حائز اهمیت است.

همانگونه که گفته شد درب ضد سرقت برای ویلا و آنهایی که در محیط بیرون ساختمان استفاده می شوند بهترین نوع درب از جنس فلز می باشد. چرا که در مقابل تاثیرات محیطی مانند آب و هوا دارای مقاومت بالاتری هستند. این نوع درب ها با رنگ الکترواستاتیک مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و نور آفتاب دارند.

درب ضد سرقت برای ویلا با جنس فلزی نوعی از درب های ضد سرقت می باشد که از فلز ۱/۵ میلیمتری تهیه شده است. این نکته لازم به ذکر لست که دربهای ضد سرقت فلزی نسبت به درب های ضد سرقت چوبی از طرح و تنوع کمتری برخوردار هستند. بیشترین رنگی که در این نوع درب ها استفاده می گردد رنگ سفید و قهوه ای می باشد.

نکته مهم دیگر این که ساخت سفارشی این دربها نیز امکان پذیر می باشد و همانگونه که گفته شد در انواع تک لنگه، یک و نیم لنگه و دولنگه ساخته می شود که بستگی به سفارش و درخواست مشتری دارد. نکته مهم دیگر در مورد درب ضد سرقت ویلایی این می باشد که در صورت درخواست مشتری می توان روکش سمت بیرون را از فلز و روکش سمت داخل را که در معرض آفتاب و رطوبت قرار ندارد از جنس چوب انتخاب نمود.

چرا درب ضد سرقت محبوبیت زیادی دارد؟

مقاومت بالا :

درب‌ ضد سرقت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر فشارهای خارجی، به‌راحتی آسیب نمی‌بینند؛ چون این درب‌ها از چند لایه چوب، پشم سنگ و فولاد تولید می‌شوند.

برروی درب‌های ضد سرقت می‌توان انواع قفل‌های دیجیتال و کلیدی را نصب کرد؛ در اکثر مواقع، قیمت درب ضد سرقت به دلیل مدل قفل استفاده شده زیاد است.

عایق حرارت :

اکثر درب‌های ضد سرقت دارای عایق حرارت هستند که می‌توانند در برابر حرارت مستقیم آتش، به مدت چند ساعت مقاومت کنند.

عایق صدا :

این درب‌ها دارای عایق صدا هستند؛ به صورتی که از ورود صداهای مزاحم بیرون به داخل محیط جلوگیری می‌کند.

عمر طولانی:

درب‌ ضد سرقت به دلیل ساختار باکیفیت و محکم، سال‌های زیادی عمر می‌کند.

در دسترس نبودن لولا:

برخلاف درب‌های معمولی، لولای درب ضد سرقت از بیرون ساختمان در دسترس نیست و به هیچ‌عنوان از بیرون نمی‌توان آن را باز کرد؛ این مورد باعث امینت بالای درب ضد سرقت می‌شود.

تفاوت درب ضد سرقت با درب‌های معمولی

از نظر ظاهر ممکن است درب‌های ضد سرقت با درب‌های معمولی هیچ‌گونه تفاوتی نداشته باشند، بنابراین تفاوت‌های اصلی این انواع درب معطوف به سایر موارد می‌شود. اولین و مهم‌ترین تفاوت، قابلیت امنیتی بالای درب‌های ضد سرقت ترک یا سایر انواع مختلف این درب نسبت به درب‌های معمولی است، به‌طوری‌که این درب‌ها میزان دسترس‌پذیری به مکان‌های مورد استفاده را تقریباً به صفر می‌رسانند.

دیگر تفاوت درب ضد سرقت کلاسیک و درب معمولی متوجه وزن بیشتر انواع ضد سرقت است و این مسئله با توجه به استفاده از ورق‌های فولادی قطور در آن‌ها طبیعی است. تفاوت دیگری که میان این درب‌ها وجود دارد، امکان استفاده و به‌کارگیری فناوری‌های کاربردی‌تر امنیتی مانند انواع قفل ضد سرقت هوشمند است که با توجه به ماهیت درب ضد سرقت، توجیه کاربری بیشتری نسبت به درب‌های معمولی دارد.

چه عواملی تعیین کننده کیفیت درب ضد سرقت هستند؟

چرا می بایست در زمان خرید فقط به کیفیت توجه کرد آیا درب ارزان ضد سرقت وا قعی نیست ؟!؟
درب ضد سرقت واقعی می بایست حتما ضد دیلم و ضد برش باشد برای داشتن چنین فاکتورهای حداقل می بایست دارای وزن بالای ۱۵۰ کیلوگرم باشد در حالیکه عموم درب های بازار دارای وزن ۵۰ تا ۷۰ کیلوگرم می باشند در این میان تیم متخصصان شرکت آتاک درب کلیه درب های تولیدی خود را برا اساس استاندارد ضد دیلم و ضد برش واقعی عرضه می نماید از این رو این درب ها دارای وزنی با میانگین ۱۸۰ کیلوگرم می باشند.

تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت

با مرور تنوع بالای این محصولات و قابلیت‌های کاربردی ویژه، تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار افراد و پروژه‌های ساختمانی که به این مسائل اهمیت می‌دهند، قرار بگیرد. فرآیند تعویض و جایگزین کردن این درب‌ها با درب‌های معمولی بسیار ساده است و در بیشتر موارد کم‌تر از نصف روز طول می‌کشد، بنابراین معذوریت‌ها و مشکلات مربوط به زمان و به‌هم‌ریختگی محیط و این دسته از مسائل را ندارد.

کدام درب ضد سرقت را بخریم؟

همان طور که می‌دانید درب‌های ضد سرقت انواع مختلفی مانند درب ضد سرقت مدرن، درب ضد سرقت کلاسیک و.. دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه خود طرح و رنگ آن را انتخاب کنید. پس از انتخاب مدل درب ضد سرقت باید به کیفیت درب دقت کنید.

مجموعه درب اتاک سال‌های زیادی است که در تولید و فروش انواع درب ضد سرقت فعالیت دارد و در طی این سال‌ها توانسته است با کیفیت بالا، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. برای خرید یا اطلاع از قیمت با شماره تماس درب اتاک تماس حاصل فرمایید تا پشتیبانی فروش ما پاسخگویی سوالات شما باشد.

ویژگی درب های ضدسرقت آتاک درب

جهت بالا بردن ایمنی و جلوگیری از سرقت ما سعی کرده ایم محصولی بسازیم تا سارقان نتواند با عملیات برش و دیلم وارد شوند همچنین کلیه قفل ها دارای محفظه می باشند و امکان تخریب مغزی وجود ندارد لذا خرید درب ضد سرقت لوکس اتاک را توصیه میکنیم .
کلیه درب های شرکت آتاک درب دارای دزدگیر صوتی با صوت بسیار بلند می باشد که در صورت ضربه به مغزی یا دیلم انداختن سریعا شروع به ایجاد سرو صدا می کند .
تیم فنی مهندسی آتاک درب همه روزه با افزایش دانش خود سعی در توسعه ی محصولات خود از لحاظ کیفی و فنی دارد .

سوالات متداول درب ضدسرقت

در آتاک درب خدمات حمل، اندازه‌گیری قبل از نصب و بعد از نصب به چه نحو است؟

این موارد جزء خدمات اصلی آتاک درب محسوب می‌شود و خدمات آن با توجه به متغیرهایی مانند موقعیت نصب، شرایط مشتریان، شرایط فروش و… انجام می‌شود.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

سیاست کلی مجموعه با محوریت جلب رضایت خریداران و سفارش‌دهندگان تنظیم شده است، بنابراین مانند خدمات فروش و نصب، هرگونه شرایط پرداخت هم قابل مذاکره است.

خدمات اندازه‌گیری و نصب درب ضد سرقت چه روزهایی انجام می‌شود؟

این خدمات توسط تیم آتاک درب در طول تمامی روزهای کاری قابل ارائه است و در مورد روزهای تعطیل هم با توجه به شرایط مشتری‌ها و سایر عوامل، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.