آتاک درب بهترین درب ضد سرقت

در واقع با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان نیز شاهد پیشرفتهای چشمگیری بوده ایم. مانند سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم پنجره های دو جداره و دربهای ضد سرقت که در مورد آخر یعنی دربهای ضد سرقت از کشور ترکیه به عنوان  معروفترین تولیدکننده و جهانی بودن این صنعت می توان نام برد.

راهنمای خرید آتاک درب بهترین درب ضد سرقت

در ترکیه شرکت های مختلفی در کار تولید درب ضدسرقت فعالیت دارند که با برندهای مختلفی فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها که در ایران نیز نمایندگی دارد، شرکت تولیدی درب ضدسرقت، آتاک درب می باشد. در نوشته پیش رو توضیحات بیشتری در مورد آتاک درب بهترین درب ضد سرقت به اطلاع شما خواهیم رساند.

هر چند درب های ضد سرقت اوایل در کشور ایتالیا تولید و معروفیت داشت. اما بعد از چندین سال این فناوری و تکنولوژی در ترکیه رونق گرفت. به گونه ای که اکنون یکی از تولید کنندگان جهانی درب ضد سرقت می باشد.

تعریف درب ضد سرقت

درب ضدسرقت همانگونه که از نام آن پیداست به دربی گفته می شود که از لحاظ ساختاری دارای ضریب ایمنی بالایی بوده و مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری و تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان می باشد‌. البته ذکر این نکته ضروری است که اطمینان به منزله صددرصد نیست. اما در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی رامشاهده نمود. به استحکام درب های ضدسرقت پی برد. این درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

دیدن متن کامل مقاله  معرفی جدیدترین مدل درب چوبی اتاق مدرن

بیشتر بخوانید : درب اتاقی مدرن و کلاسیک

بهترین نوع درب ضد سرقت

همانگونه که گفتیم شرکت های مختلفی در کشور ترکیه در کار تولید درب های ضدسرقت فعالیت می کنند. یکی از این شرکت های برند سازنده درب های ضدسرقت شرکت اتاک درب می باشد. در مورد این شرکت می توان گفت که دفتر مرکزی و کارخانه تولید کننده اصلی آن درشهر کایسری ترکیه می باشد. این شرکت علاوه بر ترکیه دارای دو نمایشگاه دایمی در تهران و در شهر هامبورگ المان می باشد.

 

آتاک درب بهترین درب ضد سرقت

تفاوت بین درب های ضدسرقت آتاک ترک ساخت ترکیه و مونتاژ ایران عبارتند از:

عمده ترین تفاوت درب های ضد سرقت در دو نوع ایرانی و ترک آن در مرحله اول وزن می باشد. وزن درب های ضدسرقت آتاک از ۱۴۰ تا ۱۷۰ کیلوگرم می باشد در صورتی که وزن درب های همین برند مونتاژ داخل کشور بین ۷۰ تا ۹۰ کیلوگرم می باشد. همچنین کلیه درب های تولید داخل دارای عایق ضد صدای پشم سنگ چهار عدد نوار لاستیک و چهارچوب  گرد و روکوب گرد می باشند.

دومین تفاوتی که در ظاهر درب ها نیز کاملا مشخص می باشد تعداد لولا های درب ها می باشد که در نوع ساخت ترکیه ای لولا ها ۴ عدد و در نوع ساخت داخل ۳ عدد می باشد.‌تفاوت دیگر این درب ها در رویه این درب ها می باشد که رویه درب های ضدسرقت ترک ساخت کارخانه سرز می باشد و رویه استفاده شده در درب های ضدسرقت سرقت مونتاژ داخل ۶ میل و ۸ میل می باشند‌.

دیدن متن کامل مقاله  تمیز کردن درب ضد سرقت

بیشتر بخوانید : ویژگی های درب ضد تخریب آتاک درب چیست؟

‌ویژگی های درب ضدسرقت آتاک درب

ازجمله این ویژگی ها برای آتاک درب بهترین درب ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی در رنگ و تنوع مدل بسیار بالا
  • عدم انتقال حریق از طریق درب های ضدسرقت در هنگام آتش سوزی
  • نمای چهارچوب زیبا و چهار چوب خاص قوی، بدنه فولادی و محکم درب های ضد سرقت
  • ورق های فولادی محکم و یک تکه که باعث امنیت بالای درب ها می گردد
  • لوله های بلبرینگی از جنس فولاد قابل رگلاژ با پیچ تنظیم جهت باز و بسته شدن نرم درب
  • نگاهدارنده ایمنی نیمه باز درب به جای زنجیر با ضریب ایمنی بالا
  • ایمنی درب های ضد سرقت در مقابل سرقت، بدون وجه تمایز شکل ظاهری با درب های معمولی منازل
  • درب ضد سرقت اتاک عایق صدا، بو، حرارت و گرد و غبار می باشد.

سخن آخر

در این مقاله ما در ارتباط با آتاک درب بهترین درب ضد سرقت صحبت کردیم. ویژگی ها و تمامی موارد مهم مربوط به این درب های با کیفیت را نیز بیان نمودیم. اما نکته پایانی این که در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت اتاک درب را دارید از نمایندگی رسمی آن در تهران خرید نموده و از خرید درب های ضد سرقت با نام های همراه با پسوند یا پیشوند خودداری کنید. فقط نام آتاک درب و از نمایندگی رسمی تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *