ویژگی های درب های مدرن

ویژگی های درب های مدرن

یکی از عوامل مهم در انتخاب درب سبک در نظر گرفته شده در طراحی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی واحد ها می باشد. در معماری درب مدرن تاکید بر روی فرم است و تزئینات، سازه و مصالح کمتر مورد توجه می باشند.همچنین استفاده‌ی بهینه از فضا و به کارگیری منطق بسیار با اهمیت است. تاریخچه ی پیدایش ساختمان های مدرن در ایالات متحده از اوایل سال‌های ۱۹۳۰ می باشد.

نوآوری‌ها، آزمایش و تفکر درمورد نحوه ی زندگی انسان و استفاده از محیط‌های مصنوع ، چه ساختمان‌ها وچه محوطه‌سازی، از نشانه های طراحی مدرن است. در ایران نیز مقدمات طراحی های مدرن از زمان قاجار شروع شد و در این دوره طراحی های نوآورانه‌ و جسورانه‌ای معرفی شدند و تحولات مدرن در معماری ایرانی به وجود آمدند.

خصوصیات درب های مدرن

بدین ترتیب در اوایل قرن بیستم پس از جنگ جهانی اول معماری مدرن ایرانی آغاز شد. اصول معماری سبک‌های مدرنیست با ظهور آثار معمارانی آغاز شد که در خارج از کشور تحصیل کرده بودند.طراحی مدرن اغلب توسط فرم‌های هندسی ساده و تاکید بر روی طرح و نقشه هستند و مکان و عملکرد طرح نیز بسیار با اهمیت است. به طور مثال معمار برجسته فرانک لوید رایت از طرح زمین به گونه ای استفاده نمود که بر روی طراحی و نقشه ساختمان تاثیر بگذارد.

از مشخصه‌های فیزیکی محل اجرای طرح به عنوان نقطه‌ی شروع جهت برقراری ارتباط بین فضای درون و برون استفاده شده لست. یکی از ویژگی های برجسته طراحی های مدرن سادگی در طراحی و فرم است و به جای دکوراسیون و جزیئات، ‌تمرکز بر روی فضا به عنوان یک کل مطرح است. در واقع رویکرد اصلی طراحی مدرن، پاکیزگی،‌ توجه به عملکرد طرح و سادگی در طراحی است. با گسترش معماری مدرن طراحی درب های ضد سرقت نیز سمت و سوی مدرنیته گرفت.
ویژگی های درب های مدرنکیفیت و ساخت درب مدرن آتاک درب
در این میان در ایران شرکت آتاک درب ضد سرقت ترک به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضدسرقت با برخورداری از تیم طراحی مجرب تمامی تحولات دنیای معماری و طراحی را پیوسته مورد بررسی قرار می دهد. بدین ترتیب شرکت آتاک درب ایران به صورتی همگام سعی در انطباق محصولات خود با پیشرفت های دنیای معماری دارد و در نتیجه ی این تلاش ها در حال حاضر به عنوان اولین شرکت در ایران قابلیت تولید مدرن ترین درب های ضد سرقت و درب ضد دیلم را دارد.

دیدن متن کامل مقاله  چار چوب درب

از آنجائیکه درب ورودی مهم ترین نقطه ی واحدها است، اولین چیزی که افراد با آن مواجه می شوند درب واحد شما است و مسلما ظاهر آن بر ذهنیت مراحعه کننده نسبت به داخل واحد بسیار اثرگزار است. در نتیجه شرکت آتاک درب ایران با معماری منحصربفرد خود بر آن است که زیبایی ساختمان های شما را دوچندان کند.

معرفی انواع درب های مدرن

درب چوبی مدرن به واسطه نوع متریال ، قیمت مناسب قیمت مناسب تری نسبت به درب های ضد سرقت کلاسیک دارد به دلبل سبک زندگی و آپارتمان نشینی و شهر نشینی و کوچک بودن متراژ خانه های امروزه از سبک مدرن در طراحی درب های امروزه استفاده می شود این سبک ها دارای ظرافت خاصی دارد که بیشتر از رنگ سفید برای زیبا جلوه دادن آنها استفاده می شود.

درب های چوبی در دو نوع کلاسیک و مدرن تولید می شوند در سبک کلاسیک بر خلاف سبک مدرن از چوب به طور کامل در ساخت درب استفاده می شود. درب های مدرن در یکپارچه ساختن نمای خانه کمک می کند، درب ها در دیزاین خانه کمک زیادی می کنند، درب های چوبی مدرن به منظور جلوه دادن یک فضای گرم و آرام با توجه به رنگ دیوارها و دکوراسیون منازل از جمله مبل، میز و غیره است.
درب های داخلی ساختمان مانند اتاق سرویس بهداشتی دارای روکش هستند که به زیبایی دکور منزل می شود دو نوع روکش مصنوعی و طبیعی وجود دارد.

روکش های پی وی سی، ملامیم HDF, ABC لایه های محافظی هستند که ب روی درب های داخلی با رنگ و طرح های متنوع مناسب با دکور منزل میتوان از انواع مختلف آن استفاده کرد و علاوه بر زیبایی باعث ایجاد یک لایه جهت حفظ درب ها می شود

دیدن متن کامل مقاله  ویژگی ها و مزایای درب استیل

لیست قیمت درب چوبی مدرن

قیمت و خرید درب های مدرن به عوامل زیادی بستگی دارد که نوع چوب بکار رفته یکی از اصلی ترین دلایل تعیین قیمت درب است نوع چوب بکار رفته هرچه کیفیت آن بیشتر باشد قیمت آن نیز گرانتر است، نوع طرح و نقش و نگاری که بر روی چوب اجرا می شود کیفیت متریال بکار رفته در دستگیره و قفل بر روی قیمت درب های چوبی تاثیر دارد نحوه سفارش و عوامل غیره دیگر بر روی قیمت نهایی درب چوبی تاثیر دارد.

درب های لابی یکی از نماهای داخلی ساختمان است که برزیبایی آن تاثیر دارد در انواع مدل ها و رنگ های مختلف توسط شرکت های مختلف تولید می شود‌ که به صورت تک لنگه یا دو لنگه که در جنس های چوبی یا فلزی با طرح چوب تولید می شود این درب ها در مدل هایی مانند درب لابی با چوب راش، با روکش ام دی اف، شیشه، کلاسیک،تاج دار و غیره تولید می شود.

مزایا درب های مدرن

از مزایا درب چوبی دسترسی آسان تولید کنندگان به چوب برای ساخت درب، که انواع مختلفی از این متریال وجود دارد، ظاهر زیبا که به مکان مورد استفاده می دهد و قابلیت رنگ پذیری و طولانی بودن عمر این محصول است، از مزایای آن عایق گرما هستند باعث نگه داری گرما و هدر نرفتن انرژی که در فصل تابستان محیط خانه را خنک و در زمستان گرم نگه می دارد، به دلیل ضخامت این درب ها عایق صوتی هستند که از ورود صداهای مزاحم به محیط داخلی جلوگیری میکند، اگر در طول زمان کیفیت خود را از دست بدهند با هزینه کم تعمیر شده، در سایت های معتبر معرفی انواع درب های مدرن ارائه شده با توجه به طرح و نقش و نگار مختلف از هر مدلی باب سلیقه افراد مختلف میتوان سفارش داد و محدودیت ندارد

دیدن متن کامل مقاله  درب لابی مدرن

معرفی انواع مدل درب های مدرن آتاک درب

در دسته ی اول مدل های مدرن آتاک درب ایران پنل های چوبی افقی و یا عمودی و صاف و دستگیره های سرتاسری آن که به شکل یک محافظ و به رنگ مشکی ملایم از بالا تا پایین کشیده شده ترکیب می شوند. در دسته دوم درب های مدرن، درب با لایه ای نازک و از جنس چوب طبیعی روکش شده که با استفاده در ساختمان هایی با جزئیات تخته های چوبی مشابه و همرنگ می تواند جذابیت ساختمان را دو چندان کند.

دسته های جدید از درب های مدرن آتاک درب ایران نیز با رویکرد طراحی خنثی، ترکیب پنل های چوبی و جزئیات سیاه در درب ها، درب هایی با ظاهری بافته که تضاد مناسبی با متریال هایی مانند فولاد و بتن فراهم کند، در پی افزایش جلوه ی درب ها می باشد.علاوه بر این استفاده از پنل های حاشیه ای نیز از جمله شاخص های اصلی درب های ورودی و لابی طراحی شده توسط این مجموعه می باشد که برای درب های ورودی ظاهری مهیج ایجاد میکند و زیبایی ظاهری قابل توجه و موثری را برای بیننده ایجاد می کند.

بدین ترتیب با توجه به موارد ذکر شده آتاک درب ضد سرقت ایران با تکیه بر پیشرفت های حوزه ی معماری همواره در حال دگرگونی محصولات خود بوده و به طور همزمان با ارتقا کیفیت سیستم ایمنی محصولات خود پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران و مصرف کنندگان درب های ضدسرقت و داخلی می باشد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *