درب ضد سرقت مدرن

امروزه، درب های ضد سرقت به یکی از مهمترین المان ها در اماکن خصوصی و مهم تبدیل شده اند که باعث شده بسیاری از شرکت ها به فکر استفاده از درب های ضد سرقت مدرن برای تیم و شرکت خود باشند.

اگر شما نیز به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت جامع و کامل در رابطه با مزیت های این نوع درب صحبت کنیم و انواع آن ها را نیز معرفی کنیم تا اطلاعات کاملی را در این زمینه بدست آورید.

✅قیمت درب ضد سرقت مدرن از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
✅انواع درب ضد سرقت مدرن ضد سرقت مدرن و ضد سرقت کلاسیک
✅ویژگی های آتاک درب ضد سرقت و ضد دیلم – متریال عالی – کیفیت ساخت
✅درب های لنگه دار درب های تگ و دو لنگه
✅کاربردها درب های ورودی و خروجی و داخلی

درب ضد سرقت مدرن چیست؟

یکی از مهم ترین المان های انتخابی در گزینش درب سبک در نظر گرفته شده در طراحی دکوراسیون یا ساختمان واحد ها است. برای نمونه در معماری مورد نظر یعنی درب ضد سرقت مدرن تاکید اصلی بر روی فرم نهایی و تزئینات، سازه و همچنینی مصالح است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین استفاده مناسب از فضا و بکار گرفتن منطق اهمیت بسیاری دارد و با توجه به تاریخچه پیدایش ساختمان های مدرن در کشور ایالات متحد از اوایل سال های ۱۹۳۰ اهمیت بسیاری دارد.

دیدن متن کامل مقاله  قفل هوشمند درب (قفل دیجیتال)

پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی انسان از تفکر گرفته تا محیط های متنوع مورد استفاده نظیر ساختمان ها و محوطه سازی همگی نشانه های طراحی مدرن هستند. در کشور ما ایران نیز شاهد وقوع این مورد از دوره قاجار بوده ایم که معماری و طراحی های جسورانه و نوآورانه ای را بوجود آورده است.

برای دیدن بیش از ۱۸۰ مدل درب ضد سرقت مدرن کلیک کنید

انواع درب ضد سرقت مدرن

یکی از انواع درب ها، درب چوبی مدرن است که به علت استفاده از متریال چوب دارای قیمت مناسب تری به نسبت درب ضد سرقت کلاسیک است و برای سبک زندگی آپارتمانی و شهر نشین بسیاری پیشنهاد می شود. درب های ضد سرقت مدرن در طراحی از ظرافت خاصی بهره می برند که استفاده از رنگ سفید باعث شده تا جلوه دل انگیزی نیز داشته باشند و در نگاه اول شما را مجذوب کنند.

درب های ضد سرقت یعنی درب چوبی، در انواع مدرن و کلاسیک تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. برای نمونه درب های چوبی کلاسیک برخلاف مدرن به صورت کامل از چوب برای ساخت و تولید بهره می برند و همین مورد باعث می شود که دوام بالایی داشته باشند.

از جهت دیگر درب های مدرن کمک شایانی به یکپارچه کردن نمای ساختمان خانه خواهند کرد و می توانند به یک فضای گرم و آرام جله مناسبی دهند و با بهره گیری از رنگ بندی دکوراسیون نظیر مبل و غیره خانه شما را زیباسازی کنند.

استفاده از روکش بر روی درب های مذکور می تواند لایه محافظتی مناسبی را ایجاد کند و علاوه بر آن طرح متنوع و رنگ جذابی را به دکور خانه شما دهد که علاوه بر زیبایی مزیت های بسیاری نظیر مقاومت نیز دارد. از روکش های محبوب می توان به روکش های پی وی سی، ملامیم HDF, ABC اشاره داشت.

موارد استفاده درب ضد سرقت مدرن

استفاده از درب ضد سرقت در محل کار، شرکت ها، بانک ها و … ممکن است. درب های مورد نظر محدودیت بخصوصی ندارند و می توانید از آن ها بعنوان درب اتاق خواب یا هر محلی که مورد نظر شماست استفاده کنید تا بتوانید علاوه بر افزایش امنیت مکان، زیبایی خاص و جالبی را به آن بیافزایید.

دیدن متن کامل مقاله  مراحل نصب درب ضد سرقت به صورت گام به گام

مزایا درب ضد سرقت مدرن

مزیت های استفاده از درب ضد سرقت بسیارند که در این بخش به ذکر تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت. از مزیت های اصلی استفاده از درب ضد سرقت مدرن می توان به دسترسی آسان، زیبایی در ساخت و فراوانی متریال اشاره کرد.

از مزیت های دیگر می توان به گرم بودن و عایق بودن گرما اشاره داشت که باعث می شود تا محیط گرم باقی بماند و در نتیجه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

استفاده از درب مذکور کمک می کند تا در فصل تابستان محیط خانه خنک باشد و در فصل زمستان نیز گرمای مناسبی داشته باشد که همگی به دلیل ضخامت درب های عایق صوتی امکان پذیر شده اند و لذا از ورودی صدای مزاحم نیز به محیط داخلی جلوگیری می شود.

قیمت درب ضد سرقت مدرن

قیمت درب ضد سرقت مدرن مقطوع نیست چرا که تعیین آن به عوامل و المان های متعددی بستگی دارد، برای مثال می توان به متریال مورد استفاده در تولید اشاره داشت که نقش مهمی را در تغییر قیمت ایفا می کند.

طبعاً هرچه کیفیت متریال مورد استفاده بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این مورد اگه به دنبال طرح و نقش بخصوصی باشید که نیازمند اجرا است، هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.

از دیگر موارد دخیل در تغییر قیمت می توان به متریال مورد استفاده در دستگیره، قفل و … اشاره داشت که بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. کارشناسان فروش ما تلاش دارند تا بر اساس نظر مشتریان خود فعالیت کنند و به همین دلیل توجه بسیاری به جزئیات دارند تا بتوانند محصول نهایی را مطابق با خواسته های مشتری تولید کنند و مشتری نیز بتواند از بودجه خود نهایت بهره برداری را داشته باشد.

دیدن متن کامل مقاله  آشنایی با تفاوت درب ضد سرقت ایرانی ، ترک

ویژگی های درب ضد سرقت مدرن

از ویژگی های اصلی درب های ضد سرقت می توان به داشتن زیبایی و جذابیت در کنار امنیت بالا و ویژگی ها ی مهمی نظیر مقاومت و همچنین عایق بودن اشاره داشت که در بخش های قبلی متن به آن اشاره داشتیم

خرید درب ضد سرقت مدرن

حال که به صورت کامل با ویژگی ها و قیمت درب ضد سرقت مدرن آشنا شده اید بهتر است که انتخاب خود را برای خرید درب مورد نظر قطعی کنید و در اولین فرصت با کارشناسان فروش ما در اتاک درب ارتباط برقرار کنید. هدف ما ارائه خدمات اصولی و با کیفیت همراه با قیمتی مناسب است تا با بودجه های مختلف بتوانید لذت استفاده از محصولات باکیفیت را تجربه کنید.

از اینکه تا پایان مطلب همراه ما بودید ممنونیم، در این مطلب سعی داشتیم تا به صورت جامع و کامل در رابطه با درب ضد سرقت، انواع آن و مزیت های اصلی درب صحبت کنیم تا بدون نیاز به مطالعه مقالات مربوطه، اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با این موضوع بدست آورید.

سوالات متداول درب ضد سرقت مدرن

قیمت درب ضد سرقت مدرن چقدر است ؟

قیمت آن مقطوع نیست و به متریال مورد استفاده در تولید، طرح و نقش، و یراق آلات استفاده شده در دستگیره، قفل و … بستگی دارد. طبعاً هرچه کیفیت متریال مورد استفاده بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

تفاوت درب ضد سرقت مدرن و درب ضد سرقت کلاسیک چیست؟

استفاده از درب ضد سرقت مدرن در اکثر محیط ها ممکن است و محدودیت خاصی ندارد چرا که به راحتی با دکوراسیون محیط یکپارچه می‌شود همچنین ظرافت خاصی در طراحی بخصوص در رنگ سفید دارند.اما درب ضد سرقت کلاسیک تماما از چوب ساخته شده و مناسب دکوراسیون های مجلل و سبک خاص خود است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *