درب لولا مخفی

درب لولا مخفی


درب چوبی لولا مخفی

درب لولا مخفی مناسب درب های سبک می باشد و در صورتیکه وزن درب به مانند درب های آتاک درب بالا باشد استفاده از لولا مخفی را پیشنهاد نمیکنیم.

دربهای لولا پنهان چه ویژگی هایی دارد:

این نوع درب ها به جهت همسطح شدن با چارچوب به اصطلاح  این نوع درب گفته شده و لولا های آن دیده نمیشود در سال های دور گذشته این درب های به دلیل سبک بودن وزنشان بسیار مورد استفاده قرار میگرفت اما امروزه به دلیل استفاده از درب های سنگین تر این نوع لولا تقریبا در ایران از دور خارج شده است .

چرا آتاک درب لولا مخفی را پیشنهاد نمیکند؟

اصولا درب های دارای لولاهای پنهان دارای وزن بسیار پایینی و ایمنی بسیار پایینی می باشند از آنجاییکه آتاک درب فقط در زمینه امنیت و لوکس بودن محصولات تمرکز دارد از لولای مخفی مسلما نمیتواند استفاده کند .

آیا لولای درب های ضد سرقت آتاک درب مخفی می باشد ؟

خیر باید بگوییم درب های ما دارای میانگین وزنی ۱۸۵ کیلوگرم می باشند به همین دلیل نمیتوانیم از لولای های مخفی که مناسب درب سبک است استفاده کنیم کلیه لولای های درب ضد دیلم آتاک درب دارای ۴ عدد لولای استیل بزرگ ساخت کشور ترکیه در سایز های استاندارد می باشد که در درب های لابی و درب های غیر استاندارد متناسب با سایز تعداد لولاها نیز افزایش پیدا میکند.

دیدن متن کامل مقاله  انواع مدل درب ویلایی مدرن و لاکچری

آیا آتاک درب برای درب های اتاقی که لولا دیده نمیشود پیشنهاد میکند؟

اصولا همانطور که گفتیم حتی برای درب اتاق نیز ما توصیه نمیکنیم. درب های اتاقی چوبی تولید آتاک درب دارای وزن بسیار بالایی می باشند به همین امکان ارائه آن ها بصورت لولا مخفی اصلا وجود ندارد فقط میتوانیم درب های آتاک درب را به دلیل استفاده از چوب خالص از لولای برنجی استفاده کرد.

برای هر گونه مشاوره در خصوص درب های داخلی  میتواند با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت مشاهده مدل ها و قیمت  درب ها اینجا کلیک کنید.

۰۲۱۴۴۹۷۳۳۶۰

۰۲۱۴۴۹۷۳۵۲۶

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *