درب لابی شیشه خور کلاسیک

بهترین مدل درب لابی شیشه خور کلاسیک

درب لابی شیشه خور کلاسیک می بایست علاوه بر زیبایی تامین کننده امنیت نیز باشد چرا که درب ورودی لابی محسوب می شود.

ما در مجموعه آتاک درب علاوه بر توجه زیبایی ظاهری و الگو گرفتن از سبک های مختلف معماری که تاثیر بسازی در ساخت و تولید محصولات دارد . امنیت و ایمنی محصولات خود را به گونه ایی طراحی کرده ایم که تمامی جوانب ورود سارقان را در نظر گرفته ایم.

درب لابی شیشه خور کلاسیک دو طرف ثابت 

این نوع درب ها حداقل عرض مورد نیاز ۱۸۰ سانتی متر می باشد تا بتوانیم بر اساس دو طرف ثابت تولید نماییم با توجه به ثابت بودن دو طرف لنگه های کوچک در این مدل ایمنی درب حفظ شده و قابلیت اضافه کردن دزدگیر و سیستم هوشمند سازی و وصل شدن به آیفون را دارد .

انواع مختلف متریال در این درب های ورودی آتاک درب استفاده میشود از جمله میتوان به چوب بلوط آمریکایی ، گردوی آمریکایی و لولاهای استیل بزرگ اشاره کرد .

توصیه میکنیم اگر میخواهید ایمنی کاملی داشته باشید شیشه های استفاده شده در درب ها دید نداشته باشد تا بتوانیم با استفاده از فولاد و خفاظ و تایل پشت شیشه را بپوشانیم تا مانع وورد سارقان در صورت اسیب به شیشه ها شویم.

همچنین شیشه های مورد استفاده در درب ها کاملا سکوریت و لیمنیت شده اند و دارای ایمنی بسیار بالای با ضخامت ۱۰ میل می باشند.

دیدن متن کامل مقاله  درب ضد آب و آفتاب

درب های لابی شیشه خور کلاسیک با شیشه های دکوراتیو تولید میگردند که همگی شیشه های مورد استفاده در محصولات آتاک درب دارای استانداردهای جهانی می باشند.

درب لابی شیشه خور کلاسیک یک و نیم لنگه

این نوع درب ورودی حداقل عرض مورد نیاز جهت ساخت ۱۴۰ سانتی متر می باشد تا با حفظ زیبایی بتوانیم ایمنی را نیز تامین کنیم و توصیه میکنیم نیم لنگه ثابت بماند و بازشو نباشد.

چرا که زمانی که نیم لنگه باز شود ایمنی درصد بسیار بالایی کاهش پیدا میکند ما برای حفظ ایمنی درب های لابی از قفل های ویژه ایی پشت نیم لنگه ها استفاده میکنیم که به هیچ وجه قابلیت نفوذ ندارد اما باز هم توصیه میکنیم که نیم لنگه ثابت باشد.

کلیه درب های لابی تولیدی شرکت آتاک بصورت درب ضد سرقت و با استراکچر فولادی ضد دیلم تولید میگردد و‌اگر توصیه های ما را رعایت نمایید محصولی کاملا ایمن به شما تولید و ارائه خواهیم داد.

ابعاد ساخت درب لابی 

ما قابلیت ساخت درب های لابی تا ارتفاع ۴ متر و عرض ۴ متر بصورت یک تکه داریم و شما می توانید بر اساس ابعاد خود سفارش دهید و یا قبل از جا گذاری و دیوارچینی با ارتباط با کارشناسان ما راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *