معرفی جدیدترین مدل درب چوبی اتاق مدرن

سبک طراحی داخلی و تاثیر آن بر درب اتاق خواب – درب چوبی اتاق

در گذشته خانه های ایرانی به سبک معماری سنتی ایرانی با درب چوبی اتاق طراحی می شد. شیشه های رنگی، طاق های قوسی شکل، فرش های دستبافت، گچ بری های زیبا معروف ایرانی از شاخصه های   اصلی این  نوع سبک بود.

اواخر دوره ی قاجار و پهلوی سبک های کلاسیک اروپایی ، فرانسوی و پهلوی، ابتدا در طراحی کاخ ها و خانه های درباری و سپس در زندگی مردم طبقه ی متوسط و فرو دست جامعه وارد شد و تا سال ها تلفیق نادرست المان های سنتی با دیگر سبک های وارداتی در معماری کشورمان به چشم می خورد ، در دهه های اخیر که معماری و طراحی داخلی به صورت جدی تری به شکل یک علم مطرح شد و مورد توجه همگان قرار گرفت سازندگان و طراحان بیشتری به انجام پروژه با سبک های مختلف روی آوردند.

قدم اول در انتخاب درب اتاق، انتخاب سبک طراحی داخلی منزل بر اساس نمای بیرونی و داخلی ( اعم از کف پوش ،گچ بری ، دیوارپوش ، طراحی لابی ،نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی واحد ها ) و سلیقه ی شخصی صاحبان منزل است.

انواع سبک طراحی شامل  کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی، ترانزیشنال، مینیمالیسم، اسکاندیناوی، مدرن میان قرن، بوهمین ،فرانسوی ،  همپتون و سنتی ایرانی می باشد .

سبک طراحی داخلی و تاثیر آن بر درب اتاق خواب

مدل های درب چوبی جدید

درب ها بخشی از دکوراسیون خانه هستند که علاوه بر حفظ امنیت کاربردهای مانند عایق صدا و گرما و سرما هستند، بنابراین درب ها علاوه بر ظاهر شیک و مدرن که جلوه خاصی که به منزل می دهند از لحاظ جنس و مستحکم باشد، امروزه از سبک مدرن در طراحی درب های چوبی استفاده می شود، مدل های درب چوبی جدید مدرن در انواع رنگ و طرح های متنوع در دسترس عموم است

دیدن متن کامل مقاله  تمیز کردن درب ضد سرقت

درب های چوبی انواع مختلفی دارند، مانند درب تمام چوب، روکش چوب، ام دی اف که در سبک های متفاوت،کلاسیک و نئو کلاسیک در رنگ و طرح های متنوع تولید می شود، قیمت مدل های درب چوبی جدید بستگی به جنس و طراحی این محصول دارد،درب های چوبی مدرن از چوب راش، روسی و بلوط ساخته می شود.

سبک نئو کلاسیک در طراحی درب ها یکی از مدرن ترین سبک ها در طراحی درب چوبی است که در رنگ سفید پوششی یا وایت واش زیبایی و جلوه خاصی دارد.

معرفی جدید ترین مدل های درب چوبی اتاق مدرن

درب های داخلی منزل مانند درب اتاق خواب یکی انواع مختلفی از لحاظ جنس، رنگ و طرح دارند که مدرن و شیک بودن آنها بر زیبایی دکوراسیون منزل تاثیر دارد، زیبایی داخلی منزل فقط مختص به رنگ و کاغذ دیواری نیست درب های اتاق خواب که معمولا در دید می باشند. انتخاب درب اتاق خواب معمولا از کارهای پایانی قسمت های داخلی منزل است، زیرا رنگ و طرح درب های داخلی با دیگر وسایل منزل، مانند دکور داخلی ساختمان، نور پردازی و چیدمان منزل باید هماهنگ باشد.

در هنگام خرید و انتخاب درب اتاق خواب با انواع مختلفی از این محصول رو به رو هستیم که از نظر جنس و متریال متفاوت هستند در کنار انتخاب جنس با کیفیت باید طرح و رنگ های مناسب و مدرن را در نظر داشته باشیم، درب اتاق خواب کلاسیک، مینیمال، مدرن، وکیوم و چوبی از جمله انتخابهای مناسب برای درب اتاق است.

معماری داخلی به سبک مدرن

این سبک بر خلاف سبک کلاسیک از گذشته دوری کرده و از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند. سبک مدرن با شعار “هر چه کمتر، بهتر” به استفاده از خطوط ساده، عملکرد گرایی و کاربردی بودن وسایل تاکید دارد. در این سبک با استفاده از خطوط هندسی ساده، فضا به صورت مینیمالیست طراحی می گردد و با ترفندهایی سعی بر بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک امروزی می گردد.

در طراحی داخلی منزل در سبک مدرن از رنگ ها به صورت طبیعی و یا با طیفی از رنگ های خنثی استفاده می شود و رنگ های تیره به خصوص سیاه در کنار رنگ سفید کاربرد دارند. نور طبیعی به منظور بزرگتر جلوه دادن فضا از اهمیت بالایی بر خوردار است. از دیگر ویژگی های این سبک می توان به الیاف طبیعی، کتان و چرم، وسایلی از چوب درخت کاج و اثاثیه با فاصله از کف اشاره کرد.

دیدن متن کامل مقاله  معرفی رزت / روزت درب ضد سرقت

نقش درب های داخلی در طراحی خانه 

درب های داخل خانه و درب چوبی اتاق از آن چیزی که فکر می‌کنید نقش مهم‌تری در طراحی داخلی بازی می‌کنند. اگرچه در یک نقشه بزرگ عناصر کوچکی هستند، اما به خانه جزئیات معمارانه و سبک اضافه می‌نمایند. درب ها به‌عنوان عناصری که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک تجربه ملموس خلق کرده تاثیر مهمی بر ما و دکوراسیون می‌گذارند. برای مثال انتخاب یک درب چوبی مستحکم خیلی تجربه متفاوت‌تری نسبت به یک در توخالی که از مواد ترکیبی و مصنوعی ساخته شده است ایجاد می‌کند

درب چوبی اتاق

درب چوبی اتاق یا درب اتاق های مختلف خانه مانند درب اتاق خواب نقش مهمی در طراحی و زیبایی ساختمان و سازه دارد .

زمانی که تصمیم به طراحی دکوراسیون منزل خود دارید، متوجه انواع زیاد درب ورودی ساختمان و انواع درب ضد سرقت برای انتخاب خواهید شد. درب چوبی ساختمان مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که ما را برای خرید آن ترغیب می کند. یکی از مهم ترین این عوامل تنوعی است که به دلیل جنس چوب درب اتاق ایجاد شده است.

انتخاب درب چوبی اتاق مناسب که دارای کیفیت بالا باشد و همرنگ با رنگ خانه و اتاق ها باشد، می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب اتاق باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد. گرچه این درب های چوبی لیست قیمت بالاتری دارند . درب چوبی ارزان تر، دارای عمر و استحکام کمتری هستند . درب اتاق می تواند جنس های مختلفی داشته باشند. درب های اچ دی اف دارای استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به درب های ام دی اف هستند.

مسلما سبک ها و مدل های زیادی را می توانیم در مورد درب ها، به خصوص آن هایی که در فضاهای داخلی خانه استفاده می شوند مثال بزنیم، اما آن چیزی که دپبیش تر در خانه های ایرانی استفاده شده و کاربرد دارند معمولا در دو دسته درب های چوبی مدرن و درب های چوبی کلاسیک قرار می گیرند

دیدن متن کامل مقاله  استراکچر درب ضد سرقت

درب چوبی مدرن

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ شده یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها بوده و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند. معمولا قیمت درب های توخالی ارزان تر از درب های چوبی توپرمحاسبه می شود اما ویژگی بارزی که آن ها را جذاب می کند، طراحی بسیار ساده و بدون جزییات‌شان است. همین ویژگی درب های چوبی مدرن را برای اکثر خانه های ایرانی مناسب خواهد کرد.

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید. این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده است. برخی از تولیدکننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند. روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر دارند.

میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و بر اساس سلیقه ی مشتری ، برترین تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت مدرن و لوکس میباشد . 

خرید درب چوبی اتاق خواب مدرن

امروزه مردم به دنبال وسایلی هستند که در حین ساده بودن مدرن و شیک باشد، درب های اتاق مدرن، درب های ساده و معمولا ایده آل اکثر افراد هستند، درب اتاق خواب مدرن با پنل مسطح یکی از به روز ترین و مدرن ترین درب های اتاق خواب است که با رنگ های در تم سرد مانند طوسی و سفید و طلایی یکی از پرفروش ترین مدل ها می باشد، این درب ها با دور کوب ساده و ام دی اف با چوب روسی ساخته می شود.

 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *