بهترین رنگ درب ضد سرقت آتاک درب

یکی از تجهیزات ضروری که جنبه امنیتی برای ساختمان را دارد درب های ضد سرقت می باشد. امروزه این درب ها در اندازه ها، مدل ها، کیفیت ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می گردد. یکی از دغدغه‌های خریداران درب های ضد سرقت علاوه بر کیفیت تجهیزات بکار برده که تاثیر بسزایی دارد رنگ‌ می باشد.

بهترین رنگ درب ضد سرقت کدام است؟

رنگ این درب ها نیز هم در زیبایی و هم در کیفیت بدنه و روکش موثر می باشد. در نوشته پیش رو از اتاک درب در مورد بهترین رنگ درب ضد سرقت کیقیت این رنگ ها به عنوان بهترین نوع رنگ توضیحاتی خواهیم داد.

آشنایی با بهترین رنگ درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت علاوه بر حفظ امنیت در زیبایی ساختمان نیز تاثیر دارند. به همین خاطر درب ها در رنگدبندی متنوعی ارائه می شود. اما بیشترین رنگی که در تولید این درب ها استفاده می شود را احتمالا دیده اید. رنگ قهوه ای و سفید برای رنگ این درب ها استفاده می گردد. البته شاید از نظر شما  بهترین رنگ درب ضد سرقت چیز دیگری باشد.

درب ضد سرقت با رنگ قهوه ای

یکی از نمونه رنگ های پرکاربرد در درب های ضد سرقت می توان به رنگ قهوه ای اشاره کرد. البته رنگ قهوای طیف متنوعی را شامل می شود و با اکثر رنگها و دکوری ساختمانی هم خوانی دارد. مهم ترین مزیت درب ضد سرقت با رنگ قهوه ای این است که گرد و خاک و آلودگی های روی آن قابل تشخیص نیستند. از این رو این رنگ درب ها در فضاهای پر رفت و آمد به کار گرفته می شوند. به همین خاطر اکثر درب های ضد سرقت ساختمان ها و درب های لابی مدرن در طیف رنگ قهوه ای می باشد. در کل گروهی بهترین رنگ درب ضد سرقت را قهوه ای می دانند.

دیدن متن کامل مقاله  روش باز کردن درب ضد سرقت در چند ثانیه

درب ضد سرقت با رنگ سفید

پس از درب ضد سرقت در طیف رنگ قهوه ای رنگ سفید دومین جایگاه را از لحاظ فروش دارا می باشد. از ویژگی این رنگ درب همخوانی با مبلمان و بخش های داخلی ساختمان خصوصا در بخش اداری می باشد. البته از عیوب این رنگ درب ها آلودگی و کثیف شدن در طولانی مدت است. این طیف رنگ سفید همراه با رنگ طلایی از استقبال زیادی برخوردار می باشد. در مورد درب های ضد سرقت رنگ سفید می توان به ترکیب آن با رنگ های دیگر از جمله قهوه ای یا قرمز شرابی نیز نام برد.

نکته مهم در مورد طیف سفید رنگ ضد سرقت ماندگاری درب این رنگ می باشد و مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه. این رنگ درب ضد سرقت سفید مقاومت در برابر آفتاب خصوصا درمنطقه گرمیسری می باشد.

ازمزیت های دیگر سفید، بهترین‌ رنگ درب ضد سرقت همخوانی با دکوراسیون ساختمان می باشد. همچین خوردگی و هوازدگی هم می باشد که تاثیر مستقیم در ماندگاری این درب ها دارد. از رنگ های پودری اکترواستاتیکی استفاده می شود. در برابر خوردگی و هوازدگی مقاومت بالایی پیدا می کند.

مقاومت در برابر رطوبت از مشخصه های دیگر درب های ضد سرقت چوبی می باشد و نسبت به نوع فلزی این درب ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد.

نکات مهم درباره بهترین رنگ درب ضد سرقت

در مورد درب های ضد سرقت ونوع رنگ آن دو رنگ بودن ویژگی برخی از این نوع درب ها می باشد که برای رنگ آمیزی آن احتیاج به ظرافت خاص و دقت بالایی است. باید توسط استادکار ماهر این رشته صورت پذیرد. دقت کنید که رنگ مورد استفاده در درب های ضد سرقت، تاثیر زیادری بر قیمت آن دارند. در واقع با توجه به نوع رنگ استفاده شده، می توان میزان ماندگاری را نیز بررسی نمود. همین مسئله خود نیز بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی دارد.

دیدن متن کامل مقاله  خرید و قیمت درب ضد دیلم ضد سرقت

در کنار این نکاتی که بیان شد، باید به مدل و نحوه رنگ آمیزی هم دقت کرد. بهترین رنگ درب ضد سرقت، به هر صورت و کیفیتی هم که باشد با رنگ آمیزی درست به شرایط خوب می رسد. از این رو باید به بهترین شکل این کار صورت گیرد. در نهایت نیز نکته مهم این که باید سطح درب را با استفاده از سمباده صاف نمود.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت اتاک درب ما به بررسی بهترین رنگ درب ضد سرقت می پردازیم. اما نکته مهم دیگر و پایانی این که خرید درب های ضد سرقت را از جاهای معتبر انجام دهید تا ضمن اطمینان از کیفیت از خدمات پس از فروش این شرکت ها استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *